AndroidHealthClinic

NASA-robot veilig op Mars geland (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

EPIC waste of money :D


:(Door dat dit soort gedachtengoed al jaren wordt verspreid door de imo te weinig op revolutie uitzijnde standaard huisje boompje beestje burger staan we nu al 40 jaar nagenoeg stil..
 
:(Door dat dit soort gedachtengoed al jaren wordt verspreid door de imo te weinig op revolutie uitzijnde standaard huisje boompje beestje burger staan we nu al 40 jaar nagenoeg stil..

Jij staat zeker al 40 jaar stil.
Post je schema eens:D
 
Tja Mars blijft natuurlijk interessant, jammer dat het niet dichter bij de zon /aarde ligt anders kon je er misschien wel wonen.
 
Wat is de reden dat we allemaal CGI beelden te zien krijgen? Waarom geen ECHTE foto's?
 
Wat is de reden dat we allemaal CGI beelden te zien krijgen? Waarom geen ECHTE foto's?

Er staan verschillende foto's online: [Link niet meer beschikbaar]

[/URL]
Tja Mars blijft natuurlijk interessant, jammer dat het niet dichter bij de zon /aarde ligt anders kon je er misschien wel wonen.
Valt wel mee hoor: maandje of 10 reizen, zuurstofgeneratortje meepakken, en dikke jas en wat genetisch gemanipuleerd voedsel en je kan er overleven

Nasa plant zelfs bemande missies naar Mars, binnen hier en 30 jaar
 
Er staan verschillende foto's online: [Link niet meer beschikbaar]

[/URL] Valt wel mee hoor: maandje of 10 reizen, zuurstofgeneratortje meepakken, en dikke jas en wat genetisch gemanipuleerd voedsel en je kan er overleven

Nasa plant zelfs bemande missies naar Mars, binnen hier en 30 jaar



Allemaal CGI foto´s


In het verleden lieten ze ons ook altijd van die rare beelden zien:(
 
Wat is de reden dat we allemaal CGI beelden te zien krijgen? Waarom geen ECHTE foto's?

Het schijnt dat ze ook de kleuren uit de foto,s halen.Mars heeft gewoon een blauwe lucht.De planeet is helemaal niet rood.Er circuleren op het web nog fotos van de eerst marslanding 30 jaar geleden.Deze zijn wel in kleur.
[Link niet meer beschikbaar]
 
Het schijnt dat ze ook de kleuren uit de foto,s halen.Mars heeft gewoon een blauwe lucht.De planeet is helemaal niet rood.Er circuleren op het web nog fotos van de eerst marslanding 30 jaar geleden.Deze zijn wel in kleur.

show me the pics please
 
Het zou wel gruwelijk zijn, als zou blijken dat men allang wist dat Mars bewoonbaar is :roflol:
 
Leuk joh!! In de toekomst zullen we er vast wel kunnen wonen.
Onder een soort van mega grote glazen kap ofzo, net als in die film met arnold waarin hij gehersenspoelt was en op mars woonde en hij z'n geheugen terug kreeg dat hij een geheim agent bleek te zijn. :D
 
Tja Mars blijft natuurlijk interessant, jammer dat het niet dichter bij de zon /aarde ligt anders kon je er misschien wel wonen.

Mars heeft dezelfde temperaturen als aarde gehad,vandaar dat er oceanen waren.Wie weet zit er wel een heleboel olie in de grond,hoeven we alleen een hele lange leiding aan te leggen.
 
Leuk maar nog steeds een beetje CGI achtig. ja zelfs voor de jaren 70
Zijn er nog meer foto´s van?

Ik dacht dat NASA gisteren op een persconferentie zei dat ze mooie pics zouden krijgen in de loop van de maand nog
Maar omdat ze asap nu foto's wilden tonen maakten ze die in lage kwaliteit en in grijswaarden (minder zwaar om te versturen naar Aarde)
 
Mars heeft dezelfde temperaturen als aarde gehad,vandaar dat er oceanen waren.Wie weet zit er wel een heleboel olie in de grond,hoeven we alleen een hele lange leiding aan te leggen.
Volgens mij niet hoor, waarom zou de temperatuur vroeger hoger zijn geweest? Er was misschien wel water maar er was volgens mij geen voldoende dampkring zoals op aarde. Zonder voldoende dampkring houd een planeet geen warmte vast en als de planeet dan bovendien relatief ver van de zon ligt in vergelijking met de aarde, dan blijven de temparaturen laag (-120° 'nachts, een max van 20° overdag). Als je een link hebt met andere gegevens ben ik daar benieuwd naar.
 
In de toekomst krijgen we oorlog met Mars omdat ze zonodig onafhankelijk willen zijn.:rolleyes:
 
Misschien zit het universum wel al helemaal vol met levensvormen die wij helemaal niet (her)kennen.
 
Volgens mij niet hoor, waarom zou de temperatuur vroeger hoger zijn geweest? Er was misschien wel water maar er was volgens mij geen voldoende dampkring zoals op aarde. Zonder voldoende dampkring houd een planeet geen warmte vast en als de planeet dan bovendien relatief ver van de zon ligt in vergelijking met de aarde, dan blijven de temparaturen laag (-120° 'nachts, een max van 20° overdag). Als je een link hebt met andere gegevens ben ik daar benieuwd naar.

http://allesoversterrenkunde.nl/con...38&db=default&uid=default&view_records=1&ww=1

Er is nog meer over gescheven wat ik niet zo snel terug vindt.De grootste taak van de phoenix is om de bevrorren water van mars te onderzoeken op organische leven.
 
Back
Naar boven