XXL Nutrition

Imam geeft raad aan verkracht meisje

Bezoekers in dit topic

tsja, wat moet je hier nou van zeggen....hij spreekt namens het geloof, dus wat dat betreft vind ik het nog niet heel raar wat hij zegt.

Op persoonlijke titel zou ik zeggen....doodtrappen die kk hond!

Hij spreekt als hulpverlener!! Dat is wat het mega verschil maakt. Meid komt ten einde raad met een vraag en gaat heen met twee extra schuldgevoelens. Wat we met die iman doen is me trouwens veel minder naar mijn hart als wat we met haar doen en de duizenden zoals zij. Ik weet het echt niet maar vind dit zoooo erg!

Daarnaast wat achtergrond over de iman (uit mijn eigen topic wat ik net hierover had aangemaakt)

Bahaeddin Budak is de man binnen Milli Gorus! Naast imam, docent, islamoloog, directeur van een Islamistische basisschool, is hij voorzitter van de Islamitische Unie en de Gelderse Turkse gemeenschap. Bovendien zit hij in het wijkplatform Klarendal en gaat hij regelmatig in discussie met christenen en politici over de interculturele dialoog.
 
ik heb het al vaker gezegd; de islam is een rudimentair geloof 10.000 voor christus had je dat al kunnen weten. ik ben op zich voorstander van een multi culti samenleving, maar die islamieten kunnen van mij de tyfus krijgen. alle religies eigenlijk. religion is the root of all evil. verkrachters moet je gewoon keihard in de aars fist****en zonder gleimiddel of voorspel.
 
ik heb het al vaker gezegd; de islam is een rudimentair geloof 10.000 voor christus had je dat al kunnen weten. ik ben op zich voorstander van een multi culti samenleving, maar die islamieten kunnen van mij de tyfus krijgen. alle religies eigenlijk. religion is the root of all evil.

Die meid van 17 zal blij zijn met je!!! Een dubbel schuldgevoel en de tyfus, het regent prijzen vandaag. Haar dag kan niet meer stuk. Ze is moslim voor het geval je dat niet gelezen had. Ze vroeg om hulp en raad niet om tyfus en schuld.
 
dan moet ze zichzelf gewoon distantiëren van dat geloof. dat zou ik ook adviseren als er niks aan het handje was. als atheïst word je beter gerespecteerd in de nl samenleving en heb je dus meer kans op een goei baan.
 
Tja tegenwoordig zijn kinderen gewend aan meerkeuze vragen, kan die Imam ook niets aan doen.
 
Naast het geloof wat een grote rol in deze zaak speelt, lijkt mij het ook een probleem binnen het gezin... Welke vader kan zijn dochter nou verstoten als zij hem vertelt dat ze verkracht is.... door wie dan ook.... Ik ben zelf vader van twee kids als iemand het lef heeft om daar aan te zitten is er niks of niemand die mij kan stoppen om de zaak zeer pijnlijk op te lossen voor de dader...
 
gelukkig ging ze niet naar de lokale pastoor anders zat ze vast in z'n kelder :rolleyes:
 
dan moet ze zichzelf gewoon distantiëren van dat geloof. dat zou ik ook adviseren als er niks aan het handje was. als atheïst word je beter gerespecteerd in de nl samenleving en heb je dus meer kans op een goei baan.

Dat is een goed advies, pappa en mamma mijn neef heeft me gedoet en ik ben atheist geworden na ruzie hierover met de iman. Haar geloof, cultuur heeft direct verband met haar familie banden. Wat voor jou een keuze lijkt is echt voor haar 100% onmogelijk. Lees zelf de context van de iman nog maar een keer. In die context zit ze gevangen, hoe komt ze daaruit? Dat is de vraag die men zich stellen moet als men dit oprecht erg vind.

Anders is het echt slechts een stok om moslims te slaan. En slaan met het leed van iemand zoals blijkt uit die vraag vind ik echt beneden alle peil.
 
Het is triest dat in haar geloof een positie buiten haar schuld gecreeerd kan worden waardoor zij voor haar leven moet vrezen of in elk geval een eenzaam leven zonder familie tegemoet zal zien.
Nee prachtig geloof!
 
En dit stuk stront wordt niet gerechtelijk vervolgt maar een tekenaar van ietwat groffe cartoons wel? Nou weet ik zeker dat het land naar de klote is...
 
En dit stuk stront wordt niet gerechtelijk vervolgt maar een tekenaar van ietwat groffe cartoons wel? Nou weet ik zeker dat het land naar de klote is...

Nee vervolging zal er wel niet inzetten. Sterker hij krijgt betaalt via de NMO, dat is de publieke omroep en dus ons belastinggeld. Ja het zit mij ook heel hoog dit soort imans en dat geloof......Toch is meiden zoals zij voor mij net ff belangrijker.

Ook belangrijk is optimistisch blijven en zoeken in oplossingen, ook al zie je ze niet. Als idereen tot de conclusie komt dat we toch naar de kloten zijn dan wordt het er ook niet bepaald beter op.

Een klein deel van de oplossing is de focus leggen op dit soort meiden ondersteunen. Laten zien dat zorgen oprecht zijn. Dan kan men ons in elk geval niet als anti islamiet neerzetten aangezien wij meer hart hebben voor een moslim meid dan zelfs een iman of haar eigen ouders. Verder weet ik het ook niet.....Een iman van de bond van imans heeft gezegd dat de arrestatie van GN overbodig was en er best een debat kan komen. Over de schilderijen in Huizen schijnt het niet namens de moslims te zijn. Daar haal ik dan wat optimisme vandaan, althans ik pers er wat druppels uit.
 
@ wanderaar; wat moet je met familie als je vrienden hebt. als je familie je verloochend heb je imo weinig keus. en ik vind het wel echt erg, in haar positie zou ik mischien wel zelfmoord plegen, of nee ik zou gast een kogel door z'n kop jagen.
 
Nou Spiertje.....kom er maar in. Ik zit me nu al te verkneukelen.......

Ik hoop voor dat meiske dat ze anaal is verkracht uiteraard, anders vloeit er straks geen bloed nadat ze uitgehuwelijkt is (uiteraard aan diezelfde neef). En dan hebben we wéér de poppen aan het dansen.

Nou, kom op Spier!
 
Nou Spiertje.....kom er maar in. Ik zit me nu al te verkneukelen.......Nou, kom op Spier!

Ja exact, ik ben het spuugzat en heb NU spiertje nodig om me eens flink af te reageren. Kom dan.....kom dan.......
 
@ wanderaar; wat moet je met familie als je vrienden hebt. als je familie je verloochend heb je imo weinig keus. en ik vind het wel echt erg, in haar positie zou ik mischien wel zelfmoord plegen, of nee ik zou gast een kogel door z'n kop jagen.

Ik zou verder leven in de hoop ooit andere te kunnen helpen, althans dat zou ik dan hopen. De kogel voor mezelf nadat ik die neef neerschiet als ik deze hoop verlies. Dank je voor je wat meer medelevende reactie trouwens.
 
Laatst bewerkt:
Zegt hij slechte dingen dan?

Beetje makkelijk wat jullie aan het doen zijn :)
 
Zegt hij slechte dingen dan?

Beetje makkelijk wat jullie aan het doen zijn :)

Moeilijk he lezen. Ongeloveloos dat je hier niks slechts in ziet. Begrijpend lezen deel I. Zoek de twee punten op waar waar (zij het impliciet) de meid van 17 schuld krijgt. Of vind jij een meid van 17 die toevallig alleen in een ruimte is ook een hoer die verkrachting uitlokt.
 
Wat een storm in een glas water, dit topic. Zo erg is die brief echt niet.
 
Back
Naar boven