MuscleMeat

Mensen ervaring met werken bij de politie?

Bezoekers in dit topic

seagal

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
14 aug 2005
Berichten
7.563
Waardering
43
Dbbers!


na lang nadenken weet ik eindelijk wat ik wil. Ik wil bij de politie gaan! Weet nog niet precies geheel welke opleiding...

Ik ben van huis uit verpleegkundige maar dat is niet helemaal wat ik zoek en bij de politie werken lijkt me dus echt leuk! Zit te denken aan recherche... in de verre toekomst.

Heeft er iemand tips of ervaringen die hij of zij wilt delen? Bij deze hoor ik het graag!

alvast bedankt.
 
Wel, als het ook met 4 ingangcoïtusamens is zoals hier in Belgie. Zet er niet teveel je zinnen op en hou nog iets anders achter de hand.
 
Dbbers!


na lang nadenken weet ik eindelijk wat ik wil. Ik wil bij de politie gaan! Weet nog niet precies geheel welke opleiding...

Ik ben van huis uit verpleegkundige maar dat is niet helemaal wat ik zoek en bij de politie werken lijkt me dus echt leuk! Zit te denken aan recherche... in de verre toekomst.

Heeft er iemand tips of ervaringen die hij of zij wilt delen? Bij deze hoor ik het graag!

alvast bedankt.


Zou eerst bij mezelf nagaan heb ik wel eens wat geflikt ja of nee.
En heeft er iemand wat in mijn familie of omgeving wat geflikt ja of nee.
Want als er een ja bij zit dan kan je het haast al vergeten om bij de politie te komen werken.
 
als je me flitst steek ik je huis in brand.

dat je het ff weet



















;)
 
Wat wil je precies weten?
 
Kheb overigens nog nooit een gespierde politievent gezien die aan BB doet dus jij zal de eerste zijn :D?
 
Heb twee jaar bij het amsterdamse politiekorps gezeten, in opleiding voor hoofdagent. Wat wil je weten?
 
149cfus.jpg
 
Til niet te zwaar aan de eisen die ze stellen want dit is vaak alleen maar om debieltjes buiten te houden , je strafblad hoeft geen probleem te zijn als dit niet té ernstige overtredingen zijn en minimaal 4 jaar clean zijn.