MuscleMeat

Mensen ervaring met werken bij de politie?

Bezoekers in dit topic

seagal

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
14 aug 2005
Berichten
7.563
Waardering
43
Dbbers!


na lang nadenken weet ik eindelijk wat ik wil. Ik wil bij de politie gaan! Weet nog niet precies geheel welke opleiding...

Ik ben van huis uit verpleegkundige maar dat is niet helemaal wat ik zoek en bij de politie werken lijkt me dus echt leuk! Zit te denken aan recherche... in de verre toekomst.

Heeft er iemand tips of ervaringen die hij of zij wilt delen? Bij deze hoor ik het graag!

alvast bedankt.
 
Wel, als het ook met 4 ingangcoïtusamens is zoals hier in Belgie. Zet er niet teveel je zinnen op en hou nog iets anders achter de hand.
 
Dbbers!


na lang nadenken weet ik eindelijk wat ik wil. Ik wil bij de politie gaan! Weet nog niet precies geheel welke opleiding...

Ik ben van huis uit verpleegkundige maar dat is niet helemaal wat ik zoek en bij de politie werken lijkt me dus echt leuk! Zit te denken aan recherche... in de verre toekomst.

Heeft er iemand tips of ervaringen die hij of zij wilt delen? Bij deze hoor ik het graag!

alvast bedankt.


Zou eerst bij mezelf nagaan heb ik wel eens wat geflikt ja of nee.
En heeft er iemand wat in mijn familie of omgeving wat geflikt ja of nee.
Want als er een ja bij zit dan kan je het haast al vergeten om bij de politie te komen werken.
 
als je me flitst steek ik je huis in brand.

dat je het ff weet



















;)
 
Wat wil je precies weten?
 
Kheb overigens nog nooit een gespierde politievent gezien die aan BB doet dus jij zal de eerste zijn :D?
 
Heb twee jaar bij het amsterdamse politiekorps gezeten, in opleiding voor hoofdagent. Wat wil je weten?
 
149cfus.jpg
 
Til niet te zwaar aan de eisen die ze stellen want dit is vaak alleen maar om debieltjes buiten te houden , je strafblad hoeft geen probleem te zijn als dit niet té ernstige overtredingen zijn en minimaal 4 jaar clean zijn.

Laat je niet naaien met je loon , je kan gewoon bij je sollicitatie/intake aanvragen of het loon van je huidige werkgever overgenomen kan worden alleen dan ga je enkele jaren niet in treden omhoog zoals gebruikelijk.
 
als gewone straatagent zal je niet meer dan 1500 netto gaan verdienen per maand
 
kuch lafaards kuch varkens kuch klasseverraders hoest "ik mag mensen lastigvallen zonder deftige reden en als ze zich verdedigen worden zij en niet ik gestraft", zou liever naakt vastgeketend worden en door een grote gespierde gorilla anaal gepakt worden ipv een goed woord over de politie te zeggen, laat staan erbij gaan werken
 
Dbbers!


na lang nadenken weet ik eindelijk wat ik wil. Ik wil bij de politie gaan! Weet nog niet precies geheel welke opleiding...

Ik ben van huis uit verpleegkundige maar dat is niet helemaal wat ik zoek en bij de politie werken lijkt me dus echt leuk! Zit te denken aan recherche... in de verre toekomst.

Heeft er iemand tips of ervaringen die hij of zij wilt delen? Bij deze hoor ik het graag!

alvast bedankt.
Eén ding als je bij de recherche wilt: ik hoop dat je je voor die keuze niet baseert op allerlei tv-series. Gebeurt nogal dikwijls eens. Geen idee hoe de opleidingen in Nederland zijn, maar volgens mij zal daar wel een groot stuk algemeen gegeven worden en krijg je daarbij genoeg info om een keuze te maken.
Kheb overigens nog nooit een gespierde politievent gezien die aan BB doet dus jij zal de eerste zijn :D?
Nee, er zit er hier minstens eentje op het board.
Heb twee jaar bij het amsterdamse politiekorps gezeten, in opleiding voor hoofdagent. Wat wil je weten?
He's your man. Praat vooral met mensen die al bij de politie werken. En zoek even op het internet of er geen forum bestaat over de selectieproeven ed. In België is er nl. wel één opgericht, door politiemensen zelf.
als gewone straatagent zal je niet meer dan 1500 netto gaan verdienen per maand
Loon is zowat het laatste waar je naar kijkt hoor.

O en zoals Stancke zei: hou iig iets achter de hand. Succes.
 
Eén ding als je bij de recherche wilt: ik hoop dat je je voor die keuze niet baseert op allerlei tv-series. Gebeurt nogal dikwijls eens. Geen idee hoe de opleidingen in Nederland zijn, maar volgens mij zal daar wel een groot stuk algemeen gegeven worden en krijg je daarbij genoeg info om een keuze te maken.

Nee, er zit er hier minstens eentje op het board.

He's your man. Praat vooral met mensen die al bij de politie werken. En zoek even op het internet of er geen forum bestaat over de selectieproeven ed. In België is er nl. wel één opgericht, door politiemensen zelf.

Loon is zowat het laatste waar je naar kijkt hoor.

O en zoals Stancke zei: hou iig iets achter de hand. Succes.

Hoe kom je daar nou weer bij, je gaat er toch niet voor de lol werken of wel soms.
 
En van maatjes van me die bij de politie zitten hoor ik geregeld dat de dames moeite hebben zich in te houden vooral bij nachtdiensten :roflol:
 
En van maatjes van me die bij de politie zitten hoor ik geregeld dat de dames moeite hebben zich in te houden vooral bij nachtdiensten :roflol:

Say what? :D
 
Back
Naar boven