AndroidHealthClinic

Het grote "ik minder met alcohol" topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het grootste nadeel wat ik nogal vaak zie gebeuren in m'n omgeving is dat jongens die toch best wat kunnen krijgen zwaar onder hun stand nken vanwege een brein dat op losse schroeven staat te wijten aan een te hoog promille gehalte. :(
 
Heb "toevallig"vanavond weer bier gedronken gewoon van dat goedkoope AlbertHein bier.
Ik moet zeggen was lekker om weer de smaak van dat bier in me lijf te hebben.
Toch zeker alweer maanden geleden en dan is het ook leuk vooral omdat ik nu ook niet lam ben.

Bier kan met mate echt relaxt zijn.....zo nu tijd voor kwark.
 
Drink al maanden niet meer, mis het totaal niet.
 
Mooi topic ben ik bij!
Ik ben er helaas ook zo een, die als ie eenmaal begint met drinken keihard tot het einde door gaat om dan de volgende dag helemaal niks waard te zijn. Zit in brazilie en daar is de verleiding nog groter om te drinken. Neem nu wel eens een proteine bar halverwege de avond, lukt overigens alleen als ik baggy broek aan heb( vanwege het bewaren ;)) . Maar goed dat zet ook geen zoden aan de dijk. Dus nu ook 1 keer in de 2 weken, want ghb is hier niet bekend:D. Succes iedereen!
 
Na jaren van blessures operatie rechterschouder,verleden jaar de linkerschouder/revalideren enz enz (lange lange weg)
Lijkt het er nu eindelijk is op dat ik weer eens echt kan gaan trainen welliswaar rustig aan qua gewicht maar toch!:)

Toen ik dus niet kon trainen dronk ik veel,heel veel......
Daar ben ik dus nu radicaal mee gestopt:)
 
I'm in for this one ...

Afgelopen weekend was de score weer te erg:
- fles bruine rum
- halve liter rode wijn
- 1.5 liter Hoegaarden
- 4 Leffe
- 3 Half Litertjes Jupiler
- 40cl Biertje op terras in Maastricht
- Paar shots Elixir d'Anvers
- 2 x cocktail (bols blue, wodka, schuimwijn)
- 1 x Mojito Royale (bruine rum & champagne)

Resultaat? Brak gevoel, eten om zeep, niet wezen lopen en de maandag
training was ook alles behalve om over naar huis te schrijven.

Conclusie? Ik ga minder drinken !
 
Ik wil niemand aansporen tot bepaalde ideeën dus het lezen van onderstaand stuk tekst is op eigen risico;

Een van mijn voornemens is de alcohol te vervangen voor ghb.
GHB is eigenlijk de droom van elke bodybuilder die in het weekend toch ff "los" wil gaan. Wel de positieve effecten van alcohol en zelfs meer, niet de negatieve effecten.
Van GHB krijg je geen kater en het laat zelfs je GH waarden stijgen.

[Link niet meer beschikbaar]

:thumbup: Gewoon de ene verslaving vervangen door een andere! Goed bezig hier mensen. :roflol:

Ik feest al jaren op redbull en cola (al vanaf mijn 20ste) en heb het altijd prima naar mijn zin. Vraag me toch altijd af wat er mis is met mensen die altijd "iets" moeten hebben om op te feesten. Ik liep vroeger ook hardcore feesten etc af waar je door je normale pupillenstand gewoon opviel. Nooit ook maar iets geprobeerd zelfs. :D
 
Ik drink nog maar zelden. Dus doe hier niet aan mee. Als ik zin erin heb, drink ik gewoon, geen zin, dan drink ik niet:D
 
mijn training gaat tegenwoordig toch nergens meer over.. door mijn blessure is ook de motivatie weg
nu wordt het ook nog eens zomer en heb ik na vandaag zelfs al vakantie
dat leidt tot overmatig alcohol gebruik en random eten waar je zin in hebt
na de zomer als ik dik en slap ben geworden ga ik wel weer fanatiek trainen (dan drink ik met gemak ook geen alcohol)
bij meeste is dit juist andersom :/
 
Ik ben ook al geminderd dit jaar met alcohol. Nog altijd af en toe goed aangeschoten, maar niet meer helemaal van de wereld.
 
ik moet ook SERIEUS minderen. ik probeer me in te houden dit weekend!
 
Conclusie zou dan eigenlijk zijn dat je gewoon met mate alles moet doen.
Teveel is niet goed!
We mogen toch zo nu en dan toch ook wel genieten van het leven toch?
 
Ik zag het helemaal zitten tot ik onderaan die fles bacardi zag staan:(
 
Je moet ook een beetje plezier maken, en niet alles opzij zetten voor een mooi lichaam, een biertje is gewoon lekker, zal het ook zeker blijven doen.
 
Ik ben ook zo iemand die als die eenmaal begint er niet meer af kan blijven. Als ik drink bij het uitgaan komt het toch wel op de 15-20 biertjes/shotjes. Ik zou vooral proberen er doordeweeks af te blijven, dat doe ik sowieso toch al. Ik vind bier nou niet echt super lekker en bij het uitgaan neem ik meestal shotjes ( of toch bier als ik lam ben dan is het wel erg lekker :D ), dus doordeweeks heb ik totaal geen behoefte om voor de TV bier te gaan zitten drinken
 
Mijn drankgebruik is ook weer te hoog. Kermis geweest, af en toe een feestje etc. Vooral van die hele gare feestjes met saaie onbekende mensen zijn echte boosdoeners.... dan ga je vanzelf aan de drank. Vervolgens kan ik me niet meer gedragen: kunnen mensen mijn humor niet waarderen en wordt ik al snel genoeg buiten gekeken. Met een beetje geluk is er zo'n groepje die je humor enzo wel kan waarderen en wordt een k*tfeest alsnog een gezellige avond. Maar dat is dus wel het nadeel van alcohol: soms doe je dingen die je in nuchtere toestanden niet zou doen.
Ik wil nog niet stoppen, gezien het EK enzo.
 
Drink geen druppel :o
 
Ik zag het helemaal zitten tot ik onderaan die fles bacardi zag staan:(

Overal duikt die vieze gore fles op. Als een duivel die je niet met rust wil laten.

11mezjr.jpg


2mesetd.jpg


2wq76rs.jpg


v6s0ls.jpg
 
Lekker na een flinke wandeltoch in het zonnetje door de stad ,met al haar vrouwelijk schoon, en dan op het terras een ijskoude heerlijke dikke pils, **** man, dat is toch zo lekker. Die ga ik echt niet laten staan.
 
tuurlijk G, een paar alcoholische versnaperingen zijn helemaal niet erg.

We hebben het hier ook niet over incidenteel of gematigd alcoholgebruik.
We hebben het hier over elk weekend flink kort gaan van de alcohol.

lam zijn, kort zijn, zat zijn, van het padje af zijn, total los zijn, efin, ongelimiteerd zuipen.
 
Back
Naar boven