Fitness Seller

Mensen ervaring met werken bij de politie? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

je weet blijkbaar niet wat anarchisme betekent, ik heb inderdaad een eenzijdig beeld van de politie, omdat ze allemaal deelnemen aan acties die vooral gericht zijn tegen onze mensen, de lage klassen waar ik dus wel in geloof en waar je overigens niet kan naast kijken als je je ogen opent.

denkbeelden die niet passen in "onze" maatschappij gesproken, als de maatschappij echt van ons was kon de maatschappij zen eigen problemen oplossen, en hoorde er dus geen politiemacht te zijn, maar nu worden ze "opgelost" (liever in stand gehouden) door een select groepje mensen die een hoop meer macht krijgt dan iemand anders, en je mag zijn wie je wil, je kan niet ontkennen dat macht mensen beinvloed op een negatieve manier.

ook vind ik het triest als jij als mogenlijk politieagent iemand zijn politieke mening als een grap probeert af te schilderen, ben je niet goed bezig denk ik, jij mag je mening hebben, heb ik geen probleem mee, respecteer ik zelfs maar als een politieagent mag je dat niet, want anders kan je niet meer neutraal optreden, en dit zien we wel genoeg denk ik ;)

Ik politie-agent :roflol: Ben nooit verder gekomen dan Supermod op DBB, maar dat was soms ook wel politie-agentje spelen.

Als jij denkt dat anarchie iets gaat oplossen heb je het verkeerd, dat is geen houdbaar systeem. Deze maatschappij kent genoeg negatieve punten maar feit blijft dat in deze wereld maar 1 systeem fatsoenlijk werkt en dat is het kapitalisme. Dat daarbij de wereld wordt verkracht is hopelijk van tijdelijke aard maar gelet op de inventiviteit van de mensheid zal daar op den duur ook wel een mouw gepast worden.

Kapitalisme heeft geleid tot vermindering van de klassenverschillen of denk jij dat de industrialisatie en het daaruit voortvloeiende kapitalisme de zaak alleen maar erger heeft gemaakt?

Een egalitaire maatschappij werkt niet, het is nou eenmaal een menselijke aard om zich te willen onderscheiden. Dat negeren is pas onderdrukking, want in een anarchistische maatschappij zullen velen dat onderscheid niet meer mogen maken.
 
Coopertest 12min volgens een bepaald schema dat per leeftijd en geslacht wordt nagekeken. Ze zijn wel streng hierin!

Ook wordt bloed en urine getest dan, dus pas op dat je niets verkeerd aan het nemen bent.

Je wordt ook op de fiets gezet geloof ik, en het vetpercentage wordt gemeten.
 
Er zijn er echt niet veel die beginnen (heb het over netto) over de 1400-1500 euro.

en dat is ruim 2000 euro bruto hoor ;) daarboven heb je er idd niet veel nee maar dat loon stijgt wel heel snel itt een loon bij de politie.

@ Mongsky : Veronderstel dat je met 2800m wel toekomt ook al ben je een jonge man. En dat valt wel goed mee toch? Vind dat die testen best wat strenger mogen als je ziet wat er soms bij de politie werkt. Niet moeilijk dat er vaak niet meer geluisterd worden naar politie...
 
tegenwoordig moet je een hindernisbaan lopen binnen 3.20min, vrouwen mogen er 4 min over doen.

5 rondes, waarvan 2 lange en 3 korte (of was dat nu andersom? ??? )

Geen coopertest of opdrukken meer.. vet % word indd gemeten, maar wel door een weegschaal! :eek:

Urine zullen ze wel testen, maar meer op aandoeningen e.d. bloed heb ik nog nooit wat van gehoord..

Wat jij beschrijft klinkt meer als de selectie voor defensie die ik enkele jaaaaaren terug gehad heb.. coopertest, fietsen, urine, etc..


Coopertest 12min volgens een bepaald schema dat per leeftijd en geslacht wordt nagekeken. Ze zijn wel streng hierin!

Ook wordt bloed en urine getest dan, dus pas op dat je niets verkeerd aan het nemen bent.

Je wordt ook op de fiets gezet geloof ik, en het vetpercentage wordt gemeten.
 
De topictitel is toch sarcastisch bedoeld ???

WERKEN bij de politie ? :roflol:
 
Dude, je weet duidelijk niet waar je het over hebt. Naja zal ook wel een vorm van sarcasme zijn.

Mijn gf zit al ruim 3jaar bij de KLPD, bevalt haar prima maar neem van mij aan dat het hard werken is.
 
tegenwoordig moet je een hindernisbaan lopen binnen 3.20min, vrouwen mogen er 4 min over doen.

5 rondes, waarvan 2 lange en 3 korte (of was dat nu andersom? ??? )

Geen coopertest of opdrukken meer.. vet % word indd gemeten, maar wel door een weegschaal! :eek:

Urine zullen ze wel testen, maar meer op aandoeningen e.d. bloed heb ik nog nooit wat van gehoord..

Wat jij beschrijft klinkt meer als de selectie voor defensie die ik enkele jaaaaaren terug gehad heb.. coopertest, fietsen, urine, etc..

3 lange en 2 korte. Daarnaast wordt er echt geen bloed- of urineproef gedaan.
 
je weet blijkbaar niet wat anarchisme betekent, ik heb inderdaad een eenzijdig beeld van de politie, omdat ze allemaal deelnemen aan acties die vooral gericht zijn tegen onze mensen, de lage klassen waar ik dus wel in geloof en waar je overigens niet kan naast kijken als je je ogen opent.

denkbeelden die niet passen in "onze" maatschappij gesproken, als de maatschappij echt van ons was kon de maatschappij zen eigen problemen oplossen, en hoorde er dus geen politiemacht te zijn, maar nu worden ze "opgelost" (liever in stand gehouden) door een select groepje mensen die een hoop meer macht krijgt dan iemand anders, en je mag zijn wie je wil, je kan niet ontkennen dat macht mensen beinvloed op een negatieve manier.

ook vind ik het triest als jij als mogenlijk politieagent iemand zijn politieke mening als een grap probeert af te schilderen, ben je niet goed bezig denk ik, jij mag je mening hebben, heb ik geen probleem mee, respecteer ik zelfs maar als een politieagent mag je dat niet, want anders kan je niet meer neutraal optreden, en dit zien we wel genoeg denk ik ;)


Dat je tot de lagere klasse behoort is duidelijk te lezen :roflol:
Jij bent zo'n figuur die het verdomd om te werken en elk weekend bij een nertsenfarm of een asielboot met een trommeltje en een spandoek zit. Heb ik gelijk? Ja he...
 
kinderachtige reacties weer.

Seagal, houd er rekening mee dat je gewoon een normale politie opleiding moet doen, ongeacht welke kant je uiteindelijk op wilt gaan..
 
Weinig aparts aan hoor, clichematig geromantiseerde anarchistische ideeen zijn altijd populair geweest bij jonge adolescenten maar ze groeien er meestal wel overheen, het restant sterft met behulp van heroine.

niet zozeer er overheen groeien, meer inzien dat je weinig kunt uitrichten in je eentje en je bij de feiten neerleggen...dat soort gedachten doorzetten is alleen voor mensen die echt sterk in hun schoenen staan en een loopje met de wet durven te nemen
 
niet zozeer er overheen groeien, meer inzien dat je weinig kunt uitrichten in je eentje en je bij de feiten neerleggen...dat soort gedachten doorzetten is alleen voor mensen die echt sterk in hun schoenen staan en een loopje met de wet durven te nemen

ik weet maar al te goed dat ik er weinig of niets aan kan veranderen, denken sommigen nu echt dat ik zo onrealistisch ben, ik vraag me enkel af hoeveel mensen zo simpel zijn dat als ze zien dat iets moeilijk kan ze opeens hun eigen mening erover of hun pogingen om het te bereiken laten vallen... dan moeten een hele hoop mensen in nederland en belgie zich dringend neerleggen bij de multiculturele samenleving want je kan er toch niets meer aan veranderen...

wat ik hier en dan lees zijn de typische vooroordelen over anarchisten, zonder dat julie weten wat anarchisme echt is, volgens mij begrijpen jullie me verkeerd (misschien heeft men eerste post in topic er iets mee te maken :p maar kom ja, moest ik niet gepost hebben) enige dat ik doe is zeggen dat ik een politiemacht niet goed vindt, en dat dat automatisch tot corruptie en machtsmisbruik leid

op die ene post over hoe goed het kapitalisme is, kijk eens goed rond naar de kapitalistische wereld, hoe "goed" het is, kapitalisme werkt inderdaad zeer goed, als je geld hebt, vraag eens aan de armeren van onze gemeenschap hoe goed ze kapitalisme vinden... schulden, brandstofprijzen, genetisch gemanipuleerd voedsel, dierenrechten en mensenrechten die op wereldwijde schaal worden geschonden,...
klinkt echt als een systeem dat werkt...
 
Maar kan je in grote lijnen dan uitleggen hoe de maatschappij ingericht zou moeten worden volgens die anarchistische opvattingen van je?


Ik ben vooral benieuwd naar dingen als ordehandhaving, het te hanteren economische systeem en besluitvorming.
 
De TS vroeg naar ervaring met werken bij de politie:rolleyes:
 
tegenwoordig moet je een hindernisbaan lopen binnen 3.20min, vrouwen mogen er 4 min over doen.

5 rondes, waarvan 2 lange en 3 korte (of was dat nu andersom? ??? )

Geen coopertest of opdrukken meer.. vet % word indd gemeten, maar wel door een weegschaal! :eek:

Urine zullen ze wel testen, maar meer op aandoeningen e.d. bloed heb ik nog nooit wat van gehoord..

Wat jij beschrijft klinkt meer als de selectie voor defensie die ik enkele jaaaaaren terug gehad heb.. coopertest, fietsen, urine, etc..

3 lang, 2 kort
Onderdelen in dat parcours zijn;
- Kast springen, kar duwen, ballen tillen, pop slepen.
Wat mij daar verteld werd is dat je met die dingen je lichaam tegen werkt en dus snel gaat verzuren.

Urine test word niet gedaan. Vetpercentage word zoals gezegd met een weegschaal gedaan.

Moment dat ik de keuring heb gedaan moest ik voor dit parcours ook nog een piepjes test doen..was behoorlijk moe toen!
Daarna ook nog moeten zwemmen :o
> savonds om 8 uur lag ik te slapen :P
 
Maar kan je in grote lijnen dan uitleggen hoe de maatschappij ingericht zou moeten worden volgens die anarchistische opvattingen van je?


Ik ben vooral benieuwd naar dingen als ordehandhaving, het te hanteren economische systeem en besluitvorming.

in plaats van de wereldbevolking die we nu hebben, gaan we alle mensen met dezelfde ideeën in het zelfde land proppen, kan iedereen doen wat ie wil en landen met nazi's dumpen we gewoon bom op
 
Een echte vent wordt geen agent.
 
ik lees net in mijn informatie pakket van de politie, dat je niet zwaarder mag zijn dat je lengte in cm. Lekker is dat!
 
Zij gaan natuurlijk uit van die bmi-cijfertjes. Ik denk dat als ze je fysiek zien, ze je daar echt niet op gaan afwijzen hoor.
Ik wil zelf over een half jaar ook de master criminal investigation gaan doen. Ik moet me er nog heel goed in verdiepen, maar daarvoor moet je volgens mij eerst solliciteren bij een politiekorps en wanneer zij een master CI nodig hebben, 'stuurt' dat korps je naar die opleiding. In de tussentijd werk je ook gewoon. De eerste 3 mnd als 'straatagent' en daarna krijg je steeds meer bevoegdheden (na het behalen van hogere niveau's).
Ik verwacht echt geen csi-praktijken, maar analytisch bezig zijn, enigszins fysiek bezig zijn en het idee dat je Nederland toch een beetje veiliger maakt (ook al is het maar een heel klein beetje) zijn voor mij een aantal redenen om het te doen. Een vetpot zal het zeker niet worden. Ik zou iets anders kunnen doen waar ik meer mee zou kunnen verdienen, maar dat zou kantoorwerk worden en dat lijkt me helemaal niks.
 
Back
Naar boven