MuscleMeat

Goede combi supplementen..

Bezoekers in dit topic

ijsklont

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
19 jan 2006
Berichten
76
Waardering
0
Hoi Luitjes,

Ik weet het, dit is al de zoveelste topic waarschijnlijk over supplementen en wat te gebruiken maar ik hoor zoveel verschillende dingen, ben nu nieuwsgierig of het idee voor mijn combi 'goed' is in de ogen van de echte kenners.. ;)

Ik gebruik Whey Proteïn van BBeX, wil nu graag iets van een creatine product erbij gebruiken.. Heb ervaringen met Nitrix, No Xplode en Ethyl Extreme van BBeX.

Ik wil nu graag weer even een duwtje in de rug dus zat te denken aan Nitrix en NO Xplode.. Ik hoor alleen allerlei verschillende meningen, de een noemt het een topproduct en de ander kraakt het af.. Ethyl Extreme vond ik niks en haalde er niks uit.

Hebben jullie misschien andere suggesties? Ik heb wat product info gelezen maar zoals jullie weten is elk product het beste van de hele wereld;)

Crea-Vitargo sprak me wel aan! Zijn hier goede reverenties voor? Of zijn er nog mensen die erg positief zijn over de verbeterde NO Xplode en Nitrix van BSN? Ik zou graag wat info willen van de ervaren gebruiker;)

Alvast bedankt mensen!!!
 
die link werkt niet zegt ie..
 
ik ben er tot nu toe dik tevreden over ik gebruik nu die mass stack en syntha 6 ook van bsn als ik klaar ben zet ik het resultaat online
 
Dus die NO Xplode en Nitrix bevallen jou goed Alex? Merk je vooruitgang qua kracht en massa?
 
jah maar heb ook celmass ik drukte normaal rond de 60 en nu 70 en 5x 80 met bankje drukken
 
oke.. klinkt goed..! ben nog niet echt helemaal over..;) lees op het forum ook wat slechtere berichten
 
jah ik denk dat het bij iedereen anders uitpakt maar bij mij was t goed maar ik denk dat je beter celmaas kan nemen in plaats van nitrix maar das persoonlijk
 
Over nitrix zijn er maar weinigen tevreden, ook ik niet trouwens.
 
Nog mensen die ervaring hebben met Cell Mass?
 
XPA van bexx ging ik best goed op.
Moet je alleen op trainingsdagen nemen.
 
meestal is creatine in poedervorm beter.

Leg uit.

BSN, ben er zelf geen grote fan van. Vind de prijs/kwaliteit verhouding een beetje scheef. Voor dat geld krijg je naar mijn mening beter spul..
 
Mits je voeding in orde is:

Universal - Animal M-Stak en Animal Pump kun je goed combineren :) werkt super.
-veel energie;
-verzuring blijft uit;
-goede, harde en langdurige pomps;
-degelijke krachtgains;
-herstelt sneller, zowel in de gym (tussen de setjes door) als daarbuiten;
-je fysiek krijgt een boost.


Applied Nutriceuticals - RPM en Drive :) werkt ook super.
-veel energie;
-verzuring blijft aardig uit;
-goede, harde en langdurige pomps;
-beter dan degelijke krachtgains
-herstelt sneller, zowel in de gym (tussen de setjes door) als daarbuiten;
-je fysiek krijgt een degelijke boost.
 
ik heb bsn mass stack gebruikt en dat beviel goed, lekker pomp, alles was iets voller, kracht nam heel klein beetje toe. Maar je houd wel aardig wat vocht vast.
 
ik vind het probleem met al die boosters dat je lichaam er op de duur afhankelijk van is, als je ermee stopt en zonder gaat trainen zit je daar maar wat suf te wezen :zzz::
 
Je lichaam gaat er niet aan wennen hoor. Als je stopt met het nemen ervan val je gewoon terug naar het niveau dat je had voordat je ermee begon.
 
Ik denk dat een hoop op hetzelfde neer komt qua wat goed is en wat niet?! BSN is wel duur maar denk vooral omdat ze enorm commercieel zijn!? Die Animal Pak's zie ik altijd wel staan maar nooit naar om gekeken eigenlijk! Is even op onderzoek;)

Cell Mass heb ik sowieso in me achterhoofd:D
 
Je lichaam gaat er niet aan wennen hoor. Als je stopt met het nemen ervan val je gewoon terug naar het niveau dat je had voordat je ermee begon.

Wat heeft het voor zin als je na gebruik weer terugvalt naar het oude niveau ?
 
Nja.. daarom word er ook aangeraden op deze supplementen zoals creatine en andere verwanten producten een periode van 6 weken te gebruiken, en vervolgens 6 weken te stoppen.. Zodoende geef je je lichaam geen tijd om aan het supplement te wennen..
 
Back
Naar boven