Fitness Seller

Nieuwe foto's en video's..

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

IronWarfare

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
4 dec 2007
Berichten
10.974
Waardering
1.342
Lengte
1m83
Massa
110kg
Hoi mede-buffels -en buffelinnen :)

Ik train nu precies een jaar (vanaf eind mei 2007) en ga hier nu, bij gezondheid, regelmatig foto's en/of video's posten..

Mede om m'n eigen progressie te volgen, maar misschien vinden jullie het ook leuk dit te volgen ;)

Ik zal meteen aftrappen met een filmpje, waarop Sik en ik te zien zijn.. al bicep curlend :D

Sik traint btw nu +/- een half jaartje


De gewichten zijn niet echt noemenswaardig van beide kanten, er zijn al 4 oefeningen rug aan vooraf gegaan :D

Voor het geval je het toch wilt weten: Sik zit hier aan de 16 kg en ik aan de 20.
 
Laatst bewerkt:
Netjes ouwe, succes in toekomst. Zal het blijven volgen!
 
jij bent die in het witte t-shirt eh? Je moet (alleszins met je linkerarm) IMO meer naar binnen draaien en wat minder met je schouder werken. Je plooit je arm voor dat je je de beweging maakt. (nog altijd IMO :))
Succes!
 
Mooie handschoentjes!! Kevin46 zal trots op je zijn :roflol:
 
Dit is zo'n filmpje, wat HEEL lang op het I-net kan blijven circuleren :roflol:
 
Spannend filmpje:P

haha sik trekt et toch ff beter as jij ouwe met z'n 6 maanden trainingservaring hahahah
 
tof filmpje man :)

toch lopen jullie niet helemaal synchroom :D
 
Bagger slechte uitvoering van de curl.
 
die 20 kg is te zwaar voor je, uitvoering is niet erg goed., de andere met 16 kg heeft een nog slechtere uitvoering.

Wel heel erg leuk te zien hoe je er uitziet :D
 
Leuk filmpje.
Maar de persoon in het wit: Je houding bij de curl veranderd constant. Probeer je bovenlichaam recht te houden en je arm voordat je begint te curlen iets minder naar achteren gooien.
 
Wie is Sik?
 
Voorbeeld van hoe het niet moet..
 
See my niggas don't dance,

See we just pull up the pants and,

Do the Roc-a-way.

Now lean back, lean back, lean back, lean back.

I said my superdudes don't dance,

See we just pull up the pants and,

Do the Roc-a-way.

Now lean back, lean back, lean back, lean back.
 
daar komt het gezeik over de juiste vorm weer. Als je na 1 jaar al 20kg aankunt ben je goed bezig. Als je maar steeds correcte vorm gebruikt ga je minder snel vooruit. Doe gewoon cheated en nette uitvoering beide
 
See my niggas don't dance,

See we just pull up the pants and,

Do the Roc-a-way.

Now lean back, lean back, lean back, lean back.

I said my superdudes don't dance,

See we just pull up the pants and,

Do the Roc-a-way.

Now lean back, lean back, lean back, lean back.

:roflol:
 
witte t-shirt meer: meer proneren, naar binnen draaien.
 
op een gegeven moment gebruikem jullie je lichaam als een soort van hefboom. kan je wel doen als je de laatste reps wilt cheaten, maar als je hem strikt wilt doen moet je hem lichter pakken.
 
wat had je verwacht bij dit filmpje en die tekst?

"De gewichten zijn niet echt noemenswaardig van beide kanten, er zijn al 4 oefeningen rug aan vooraf gegaan

Voor het geval je het toch wilt weten: Sik zit hier aan de 16 kg en ik aan de 20."


dat mensen je monsters vinden? omdat je het "maar" 20 kg vind, en dat na zo'n zware workout :eek:

filmpjes van andere oefeningen waren beter geweest, squats, deadlifts, heavy lifts.

maargoed, wat iemand al zei, altijd leuk mensen van het forum te zien, dat dan weer wel ^^

succes ermee :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven