Fitness Seller

Beste supplement voor herstel? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

SynQ

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
28 okt 2007
Berichten
822
Waardering
33
Welk supplement vinden jullie het beste of gebruiken jullie om herstel te bevorderen?
 
Whey & amino's of Bcaa's !
 
Een goed dieet.
 
Whey, goede voeding en rust
 
foood:D

ik gaf eerst bergen geld uit aan die sups. nooit echt beter herstel van gekregen


nu gaat ales via de voeding en merkt echt veel beter herstel en groei

gewoon een flinke kippe poot en en bord havermouth
 
Jij snapt het malden, verstand komt met de jaren.
 
Ik hoor het heel graag zeggen, whey, rust etc. Waarschijnlijk hangt dat ook van persoon tot persoon af.
Ik heb een goed dieet, en ik rust ook goed maar als ik een zware training achter de rug heb zoals gisteren, dan geraak ik amper uit mijn bed en voel ik dat ik wel wat hulp van spierhestellers kan gebruiken... Ik voel me uitgeleefd dan. De éne keer heb ik dat dan redelijk hard, en de andere keer voel ik er amper iets van.

Wat is het juiste verschil tussen amino's en bcaa's? Amino's zoude niet veel nut hebben als je een goed dieet hebt, bcaa's daarintegen zijn amino's die niet door de lever moeten en direct kunnen opgenomen worden, of hoe zit dat?

Mss dat ik wel eens wat bcaa's wil gaan nemen.
En ik grijp verre van direct naar supplementen als het met gewone voeding kan.
 
Laatst bewerkt:
Jij snapt het malden, verstand komt met de jaren.

gellukig wel he Mr mike.


Wat is het juiste verschil tussen amino's en bcaa's? Amino's zoude niet veel nut hebben als je een goed dieet hebt, bcaa's daarintegen zijn amino's die niet door de lever moeten en direct kunnen opgenomen worden, of hoe zit dat?

volgens mij heb je hier wel gelijk in
meschien is bcaa een leuke aanvulling,naast een eiwitrijk dieet want anders hebben verpakte amino zuuren tog geen effect denk ik.
 
Whey en goede nachtrust.
 
Stretchen na je work-out
 
En waarom zou strectchen helpen?
 
snelle koolhydraten na het trainen, en een uur erna whey eiwitten
 
Ik ga vanaf vanaaf beginnen met PWO45 2KG binnen gekregen
dus zit ik voorlopig wel goed. Ik weet niet of het goed werkt
maar zal mijn bevindingen posten
 
X-tend is cheap , smaakt goed en het WERKT. Superprodukt
 
Snelle koolhydraten neem ik voor en na de training. Aan mijn dieet kan ik weinig verbeteren volgens mij om herstel te bevorderen...

Ik wacht op je bevindingen Luppie!
Bcaa's en Xtend staat genoteerd.
 
anabolic window
 
Smaak is iig goed van pwo45
Net eerste 60 gram naar binnen gewerkt

berry blent ofzo ?
 
Back
Naar boven