MuscleMeat

Eindelijk... Sust + tren ace + deca + mast prop + T3 + clen

Bezoekers in dit topic

ShaqAttack

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 okt 2006
Berichten
1.098
Waardering
5
Beste collega's DBB'ers,

Na maanden wikken en wegen, advies vragen, inlezen, eindeloos wijzigen, en dan toch uiteindelijk beslissen, is het eindelijk zover !

Gisteren mijn eerste inject gezet van mijn nieuwe kuurtje, eigenlijk een eerste keer een Cutkuurtje, dat er als volgt uitziet:

W 1-10 600mg supersusto 300mg/ml EW
W 1-7 75-112,5mg tren ace EOD
W 1-6 T3 (op- en vooral heel traag afbouwend)
W 3-4 clenbuterol max 100mcg ED
W 7-8 clenbuterol max 100mcg ED
W 1-9 200mg deca EW
W 7-10 150 mg Mast Prop EOD

Huidige stats: 196, 102, BF ? (niet heel hoog meer !)
Doel: BF nog laten zakken, VVM iets omhoog, vasculariteit en hardheid !

Zette gisteren eerste inject: 300mg sust + 75mg tren ace (wil eerst bekijken hoe ik hierop reageer, vanwege de vele verhalen die ik hier al las over niet zo prettige sides, als dit meevalt ga ik gauw naar 112,5mg EOD)

Vanmorgen ook eerste keer 25mcg T3 genomen, voel hier tot nu toe niets van, verwacht ik ook niet van zo'n kleine hoeveelheid...

Ben wel benieuwd wanneer de tren ace echt zal inkicken, verwacht hiervan toch een merkbare krachttoename...

Zal deze log regelmatig bijhouden, mijn voedingsschema ziet er nog steeds uit zoals ik hier reeds neerpende: (zal dit gemakkelijkheidshalve opzoeken)
 
Lekker man!!!

succes in ieder geval bro!

Tren ace, hoog doseren, 150mg EOD, sides moet je niet over zeuren, rare dromen en zweten meer niet.:D
 
Lekker man!!!

succes in ieder geval bro!

Trenbolone ace, hoog doseren, 150mg EOD, sides moet je niet over zeuren, rare dromen en zweten meer niet.:D

is een cutkuurtje.. de Trenbolone is zelfs overbodig..
 
cutten zal hij evengoed wel hoor, en nog massa aankomen ook;)
 
is de deca wel nodig? Veronderstel dat het voor zijn eiwitspaardende eigenschappen is en/of vlotte gewrichten.
 
Had zonet op de training al de indruk dat ik meer zweette dan normaal, en dat dit zweet een abnormale geur had... zal wel toeval wezen, denk ik !
Vanavond gaat er opnieuw 75mg Trenbolone ace in + 200 mg deca... Weet het, dit is niet EOD, maar kon door omstandigheden zondag niet prikken, en wou daarom mijn zorgvuldig opgestelde schema niet volledig veranderen, vandaar...

@ Sisevano: ja kerel, ik zal wss die trenbolone wel uppen, maar wacht toch liever rustig af, je weet maar nooit wat het me doet... ;-)) Ben er eigenlijk niet zo bang voor, hou wel van rare dromen en zo... hahaha

@ Alien: jep, goed gezien, zet er 200mg deca bij als eiwitspaarder, en ook tegen mogelijke pijnlijke gewrichten, kwetsuren, ed...
 
Zou best kunnen hoor dat het door de tren komt, zure geur zeker?
maatje van me heeft het heel erg, dan wel alleen met de Enanthaat.
ja dat is waar, ik roste de eerste keer meteen 225 E3D er in.. geen zin om EOD te doen.. eigenlijk geen sides van ervaren, dat was een half jaar geleden ong.
 
Zoals gepland, heb ik gisteren mijn tweede inject gezet, 75mg Trenbolone a + 200mg deca...
Heb geen enkele injectiepijn ervaren, geen pijnlijke plek nadien, echt wel goed spul van dat ene goeie UG-lab ! ;-))
Zit vandaag normaal nog op 25mcg T3 (tweede dag), maar vraag me af of ik niet beter gelijk naar 50mcg ga ?

Als ik na mijn vierde trenbolone ace inject nog steeds niets van sides ondervind, stap ik maandag over naar 112,5mg!
Heb vannacht geslapen als een roos, nog niet echt rare dromen gehad, niet gezweet, niet gestonken, ... ik denk dus dat ik meer aankan... hehe

Vanmiddag staat rug en biceps op het programma, heb er echt weer zin in !!!

Ter vervollediging, hierbij mijn voedingsschema:

Maaltijd 1 :
6u : 50 gr havermout + 30 gr brinta + 500ml melk + 40 gr Whey + 30 gr ovomaltine + 1 multivit

Maaltijd 2 :
8u30: 500gr magere kwark
9u30: 2-3 stukken fruit (appel, sinaasappel, kiwi, nectarine,...)

Maaltijd 3 :
10u: 2 kommen verse soep (groenten = vitamines)

Maaltijd 4 :
11u:
- 80 gr pasta (droog gewogen) + 150 gr tonijn
- OF: 80 gr rijst + 150 gr kipfilet + 100 gr soyascheuten
- OF: 80 gr pasta + 150 gr kalkoenfilet + 150 gr verse groenten (in de wok)

TRAINING: 12u-13u
Direct nadien 40gr dextrojuice

13u45: 40gr whey + 500ml magere melk + 30gr ovomaltine
14u30: 2-3 stukken fruit (appel, sinaasappel, kiwi, nectarine,...)

Maaltijd 6 :
15u:
- 80gr pasta + 150 gr tonijn
- OF: 80 gr rijst + 150 gr kipfilet + 100 gr soyascheuten
- OF: 80 gr pasta + 150 gr kalkoenfilet + 100 gr verse groenten (in de wok)

Maaltijd 7:
18u: warme maaltijd:
- 150 gr Rijst met 150gr soya en 150gr kalkoenfilet
- OF: 200 gr biefstuk met 6 aardappelen en 200 gr boontjes
- OF: 100 gr pasta + 150 gr kalkoen + 200 gr verse groenten
- OF: 200 gr varkensmignonnettes + 6 aardappelen + 150 gr groentenmix

Maaltijd 8 :
20u30: 500 gr magere kwark
 
Laatst bewerkt:
ziet er netjes uit!
ik zou gewoon lekker van 75 naar 150 gaan, die 37.5 mg meer maakt ook geen **** uit :D
 
Hahahahaha, van jou verwacht ik dan ook niet anders man, maar er zijn er ook die gevoeliger zijn voor roids dan jij hoor !
Effe de kat uit de boom kijken voorlopig, verhogen kan altijd, verlagen omdat de sides te hevig worden is anders...
 
Hahahahaha, van jou verwacht ik dan ook niet anders man, maar er zijn er ook die gevoeliger zijn voor roids dan jij hoor !
Effe de kat uit de boom kijken voorlopig, verhogen kan altijd, verlagen omdat de sides te hevig worden is anders...

oudwijf :D
ik ga weer iets verhogen met me ace, kom op 300EOD uit dan :D
 
ziet er een lekker kuurtje uit.

verstandig van jou om even te wachten met het verhogen.
eerst eens zien wat die eerste week met je doet!

je voedingsschemavind ik dik in orde!

enkel maaltijd 7 vind ik qua vlees of kip/kalkoen wat aan de weinige kant voor iemand met jouw stats! 150gr kip is nu niet echt veel te noemen!
zelfs 200gr groenten vind ik al niet zoveel.

zou de kip op 250 à 300gr doen en de groenten op 250gr. ;)

voor de rest denk ik wel dat je het professioneel aanpakt BRO!!

Succes ermee, en hou dit logje maar dagelijks bij voor je DBB-vrienden.

;)
 
ziet er een lekker kuurtje uit.

verstandig van jou om even te wachten met het verhogen.
eerst eens zien wat die eerste week met je doet!

je voedingsschemavind ik dik in orde!

enkel maaltijd 7 vind ik qua vlees of kip/kalkoen wat aan de weinige kant voor iemand met jouw stats! 150gr kip is nu niet echt veel te noemen!
zelfs 200gr groenten vind ik al niet zoveel.

zou de kip op 250 à 300gr doen en de groenten op 250gr. ;)

voor de rest denk ik wel dat je het professioneel aanpakt BRO!!

Succes ermee, en hou dit logje maar dagelijks bij voor je DBB-vrienden.

;)

+1
 
weet niet hoor maar 150 gr kip is toch al gauw 30 gram eiwitten is dus prima
 
Laatst bewerkt:
weet niet hoor maar 150 gr kip is toch al gauw 30 gram eiwitten is dus prima


150gr kip (30gr eiwitten) is het enige van eiwitten tussen 15u en 20u30.

dus verhogen die handel :D
 
150gr kip (30gr eiwitten) is het enige van eiwitten tussen 15u en 20u30.

dus verhogen die handel :D

Mja, daar zit wel wat in !
Langs de andere kant heb ik wel om de 2-3 uur min 30gr eiwitten binnen toch ?
Bovendien is die 150gr een algemeen getal hoor, dat varieert, kan soms 250 zijn, soms 200...

Toch bedankt voor te reactie bro !

@ Sis: hahahahahahahaahaha, mocht jij mijn begeleider zijn, je zou mij alles doen uppen, zelfs het aantal biertjes dat ik (soms) in het weekend drink... hahahaha
 
even ter info tren en deca gaan heel slecht samen is allebij op nandrolon basis en dat
vind je axis niet fijn.
 
even ter info Trenbolone en deca gaan heel slecht samen is allebij op nandrolon basis en dat
vind je axis niet fijn.

Jep, dat weet ik, maar het komt omdat het allebei 19-nor-varianten zijn !
De Deca is dan ook heel laag gedoseerd, dus verwacht hiervan niet echt problemen hoor !
Toch bedankt voor de opmerking !
 
Back
Naar boven