XXL Nutrition

Nieuwe foto's en video's.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit filmpje zal jullie altijd blijven achtervolgen...
 
wat had je verwacht bij dit filmpje en die tekst?

"De gewichten zijn niet echt noemenswaardig van beide kanten, er zijn al 4 oefeningen rug aan vooraf gegaan

Voor het geval je het toch wilt weten: Sik zit hier aan de 16 kg en ik aan de 20."

:rolleyes:
lekker belangrijk wat zij hier vooraf aan hebben gedaan. zij laten curls zien, logisch dat mensen daar commentaar op geven, hetzij op positieve of negatieve manier.
 
Gewoon leuk filmpje om te zien hoor..
 
Wat een crap over de uitvoering. Valt toch nog heel goed mee. Als je na 1 jaar trainen en dan nog na een rugtraining 20kg kunt curlen met deze techniek heb je een goede progressie gemaakt.
 
daar komt het gezeik over de juiste vorm weer. Als je na 1 jaar al 20kg aankunt ben je goed bezig. Als je maar steeds correcte vorm gebruikt ga je minder snel vooruit. Doe gewoon cheated en nette uitvoering beide

dat gezeik hebben sommige mensen nodig, juist zodat ze verder komen.
meteen de eerste rep met een cheat beginnen is not done.
De laatste paar reps cheaten kan OK zijn, maar niet een "cheat-only" session.
 
het is gisteren opgenomen, dan is het benen-rug-biceps dag.

dus ja, er is benen en rug aan vooraf gegaan.. dan vind ik die 20 kg niet noemenswaardig nee ;) kritiek is welkom, gehaat niet :( dat weerhoudt mij ervan nog filmpjes te posten.

en sik doet het wat sneller, ik ga liever voor een wat langzamere uitvoering, waardoor ik het ook wat zwaarder heb.

morgen ga ik proberen met 40 kg dumbbells te dumbbelldrukken, want dan is het borst-schouders-triceps dag, zal er waarschijnlijk ook een filmpje van maken..
 
Train jij dan alles 2x per week?
 
Train jij dan alles 2x per week?

ja..

het schema ziet er als volgt uit:
maandag: borst-schouders en traps-triceps-beetje buik
dinsdag: benen-rug-biceps-beetje onderarmen
woensdag: rust/cardio
donderdag: herhaling van maandag
vrijdag: herhaling van dinsdag
zaterdag: rust/cardio
zondag: rust/cardio
 
Dan zou ik eerder voor een traditionele UB/LB-split kiezen, maar dat moet je zelf weten natuurlijk.:)
 
jij bent die in het witte t-shirt eh? Je moet (alleszins met je linkerarm) IMO meer naar binnen draaien en wat minder met je schouder werken. Je plooit je arm voor dat je je de beweging maakt. (nog altijd IMO :))
Succes!

klopt! links is zo scheef als maar kan! barbellcurlen moet ook met een ez-stang, ik krijg links no way kaarsrecht..
 
Spannend filmpje:P

haha sik trekt et toch ff beter as jij ouwe met z'n 6 maanden trainingservaring hahahah

sik gaat erg netjes voor z'n 6 maanden.. zeker! maar dat weet 'ie.. dat zeg ik 'm zowat elke dag :)

zoals je in het filmpje ziet, voert hij 'm sneller uit.. ik voer 'm liever wat langzamer uit, zodat het wat zwaarder wordt.
 
wat had je verwacht bij dit filmpje en die tekst?

"De gewichten zijn niet echt noemenswaardig van beide kanten, er zijn al 4 oefeningen rug aan vooraf gegaan

Voor het geval je het toch wilt weten: Sik zit hier aan de 16 kg en ik aan de 20."


dat mensen je monsters vinden? omdat je het "maar" 20 kg vind, en dat na zo'n zware workout :eek:

filmpjes van andere oefeningen waren beter geweest, squats, deadlifts, heavy lifts.

maargoed, wat iemand al zei, altijd leuk mensen van het forum te zien, dat dan weer wel ^^

succes ermee :thumb:

nee, ik probeer niemand te imponeren of mezelf omhoog praten or what so ever.. zo zit de trainingssplit in mekaar en zo is het gegaan, easy as that :)
 
hmm oké, stel nou dat iemand anders een filmpje zou uploaden.. voor de lol, of om wat voor reden dan ook.. zou ik dat filmpje bekijken en alleen maar aanmoedigen en/of opbouwende kritiek geven op de manier vanne: misschien zou ik het zo en zo aanpakken, maar voor de rest: leuk filmpje :D zoiets..

maar geen uitspraken zoals: wat een bagger uitvoering.. of: dit filmpje zal jullie voor altijd blijven achtervolgen.. of: voorbeeld hoe het juist niet moet.. of: beweren dat ik het verhaal mooier maak etc. etc. etc. etc. al dat gehaat, bah! ik train voor mezelf niet voor anderen, misschien had ik het filmpje ook voor mezelf moeten houden.

misschien had ik dat wel moeten verwachten hier, mijn domme fout!

kritiek mag, sta ik open voor.. maar op deze manier hoeft het van mij niet. dit is zo demotiverend als maar kan.
 
het is gisteren opgenomen, dan is het benen-rug-biceps dag.

dus ja, er is benen en rug aan vooraf gegaan.. dan vind ik die 20 kg niet noemenswaardig nee ;) kritiek is welkom, gehaat niet :( dat weerhoudt mij ervan nog filmpjes te posten.

en sik doet het wat sneller, ik ga liever voor een wat langzamere uitvoering, waardoor ik het ook wat zwaarder heb.morgen ga ik proberen met 40 kg dumbbells te dumbbelldrukken, want dan is het borst-schouders-triceps dag, zal er waarschijnlijk ook een filmpje van maken..

Nette progressie, 20 kg is echt niet slecht. Wat betreft het bewegen is het zo dat je bij en langzame uitvoering juist meer gewicht kunt pakken bij een concentrische (opgaande) beweging. voorbeeld: als je tegen failure aankomt zal je tempo bij de laatste rep(s) een stuk lager liggen dan bij de 1e rep. Bij benchen is dat goed waarneembaar.

Voor wat betreft biceps; bestaat deze vaak uit relatief meer fast-twitch vezels en zal dus ook effectiever getraint kunnen worden door het tempo hoger te houden.

Mss niet zo goed voor je ego, maar dit betekent idd dat je lichter moet pakken dan 20 kg.
Verder niet om je te dissen maar volgends mij is je bodyfat eerder 20 dan 15%.

Keep on hittin' those weights!!
 
Nette progressie, 20 kg is echt niet slecht. Wat betreft het bewegen is het zo dat je bij en langzame uitvoering juist meer gewicht kunt pakken bij een concentrische (opgaande) beweging. voorbeeld: als je tegen failure aankomt zal je tempo bij de laatste rep(s) een stuk lager liggen dan bij de 1e rep. Bij benchen is dat goed waarneembaar.

Voor wat betreft biceps; bestaat deze vaak uit relatief meer fast-twitch vezels en zal dus ook effectiever getraint kunnen worden door het tempo hoger te houden.

Mss niet zo goed voor je ego, maar dit betekent idd dat je lichter moet pakken dan 20 kg.
Verder niet om je te dissen maar volgends mij is je bodyfat eerder >20 dan 15%.
Keep on hittin' those weights!!

15% is mijn doel ook -> eind 2008, kijk mijn handtekening..
 
hmm oké, stel nou dat iemand anders een filmpje zou uploaden.. voor de lol, of om wat voor reden dan ook.. zou ik dat filmpje bekijken en alleen maar aanmoedigen en/of opbouwende kritiek geven op de manier vanne: misschien zou ik het zo en zo aanpakken, maar voor de rest: leuk filmpje :D zoiets..

maar geen uitspraken zoals: wat een bagger uitvoering.. of: dit filmpje zal jullie voor altijd blijven achtervolgen.. of: voorbeeld hoe het juist niet moet.. of: beweren dat ik het verhaal mooier maak etc. etc. etc. etc. al dat gehaat, bah! ik train voor mezelf niet voor anderen, misschien had ik het filmpje ook voor mezelf moeten houden.

misschien had ik dat wel moeten verwachten hier, mijn domme fout!

kritiek mag, sta ik open voor.. maar op deze manier hoeft het van mij niet. dit is zo demotiverend als maar kan.

Dan doe je toch iets niet goed. Ook kritiek welke jij niet leuk vindt zou juist motiverend moeten werken. En daarbij was de uitvoering ook bagger, dus dan zeg ik het ook. En je zit hier idd op DBB, waar je gewoon vol de waarheid in je gezicht gesmeten krijgt ;)
 
maarre, ik ben het zat.. het posten van foto's en/of video's stopt hier.. zowel in dit topic als in het fotoalbum..

slotje aub
 
maarre, ik ben het zat.. het posten van foto's en/of video's stopt hier.. zowel in dit topic als in het fotoalbum..

slotje aub

wees een man en laat je niet beinvloeden. Het is echt een kwestie van trainen dus gaan met die banaan!
Overigens ben ik niet zeker dat ik hem beter dan jou doe hoor....deed ook 20 vroeger maar de uitvoering leek mij ook niet ideaal dus ben ik 18 gaan pakken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven