MuscleMeat

Waarom minimaal 8 weken? (Test e, Trem e) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ikzelf

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
1 mei 2007
Berichten
657
Waardering
9
Van deca is het wel duidelijk, maar van Test E en Trem E is het mij nog niet duidelijk waarom er hier op DBB wordt gezegt dat een kuur van bijv. 3,4,5,6 weken te kort is voor die middelen, minimaal acht weken zie ik vaak staan in de posts.

Ik zelf zit er al een tijdje na te zoeken en het is me nog steeds niet duidelijk.
Ik ben nogal overtuigd in de theorie dat korte kuren beter zijn dan lange kuren en ben dus ook van plan om een korte kuur te gaan doen (of een serie korte kuren, 4weken on, 4weken off, 4weken on, ...)
Zelf heb ik voorbeelden van korte kuren gelezen waarin ook lange esters werden gebruikt (de eerste of alleen de eerste twee weken) en de rest van de kuur korte esters (dus vanaf week 1 t/m 4 of 6). Vandaar me intresse.
:cool:
 
omdat je als je goed zoekt hier en daar ..dat je dan terugvindt dat veel middeltjes pa na 3 weken inkicken zeg maar en dus tot 3 na je kuur doorlopen (en dat je dan vaak pas met je na kuur begint)? een veel beter antwoordt heb ik niet ..ik zou dus voor 8 tot 12 ..zeg maar 10 weken gaan...
 
Thanks voor je antwoord.

Dat over dat middeltjes na 3weken inkicken.
Test e wordt hier op dbb wel eens in week 1 op 1000mg gezet als kickstart dus zou denken als je dat doet dat je zo'n anderhalve/twee weken voorsprong hebt alsware (als je begrijpt wat ik bedoel??).
Tevens zou je vanaf dag 1 korte esters kunnen zetten om het gat op te vullen, of je zou de korte esters kunnen doortrekken..
Of zit ik nu verkeerd te denken??
 
Laatst bewerkt:
ben ook geen echte kuurexpert verder maar 100mg test lijkt me nog al weinig of begrijp ik het verkeerd. "meestal" doet men ook gewoon 10 weken hetzelfde en eerste 6 weken een oral erbij als diana, turina enz volgens mij. ik heb geen ervaring met korte esthers buiten sustanon.
 
haha ja sorry ik bedoel 1000mg test natuurlijk
 
1000mg is nogal niet wat??
 
1000mg test/eerste week als kickstart is ok :)

+ omwille van herstel zou ik altijd de test zeker 3 weken verder laten lopen dan de Trenbolone
 
1000mg test/eerste week als kickstart is ok :)

+ omwille van herstel zou ik altijd de test zeker 3 weken verder laten lopen dan de Trenbolone

3 weken is wel heel lang vind ik,test-e heeft iets langere halfwaarde dan tren-e...dus een week lijkt me meer dan genoeg....of kun je onderbouwen dat langer beter is? (ik sta er voor open als dat zo is ;) )
 
3 weken is wel heel lang vind ik,test-e heeft iets langere halfwaarde dan Trenbolone-e...dus een week lijkt me meer dan genoeg....of kun je onderbouwen dat langer beter is? (ik sta er voor open als dat zo is ;) )

Ik ben ook wel benieuwd ja!
 
3 weken is wel heel lang vind ik,test-e heeft iets langere halfwaarde dan Trenbolone-e...dus een week lijkt me meer dan genoeg....of kun je onderbouwen dat langer beter is? (ik sta er voor open als dat zo is ;) )

off topic: hey Arno welkom terug
 
3 weken is wel heel lang vind ik,test-e heeft iets langere halfwaarde dan Trenbolone-e...dus een week lijkt me meer dan genoeg....of kun je onderbouwen dat langer beter is? (ik sta er voor open als dat zo is ;) )

OFF topic : long time no see compadre ;)
 
3 weken is wel heel lang vind ik,test-e heeft iets langere halfwaarde dan Trenbolone-e...dus een week lijkt me meer dan genoeg....of kun je onderbouwen dat langer beter is? (ik sta er voor open als dat zo is ;) )

Hey die Arno,

Hoe is die?

Gr,

PH
 
Het is wel degelijk trenbolone niet trem, ook al ga je er mss van tremblen :p

alles is natuurlijk afh van de ester die er aanhangt, waarom sommige dan enanthaat gebruiken in hun korte kuren; zoals Drycure geloof ik in eens van zijn logs, blijft me onduidelijk.
 
tis geen kickstart maar frondload.. kickstart overbrug je de eerste 3 weken mee voordat je test begint te werken.. frondload is omdat je dan NA die 3 weken op n hoog test level begint.. kickstart zijn altijd korte esters..
 
tis geen kickstart maar frondload.. kickstart overbrug je de eerste 3 weken mee voordat je test begint te werken.. frondload is omdat je dan NA die 3 weken op n hoog test level begint.. kickstart zijn altijd korte esters..

Wijsneus :cool:
 
haha sorry pik! wel bij de les blijven haha
 
offtopic;

Jacky,Robke en Porterhouse...thanks,ja alles ok maar erg druk met werk gezin en trainen de laatste maanden en daardoor weinig tijd om op forum door te brengen :D

ga proberen weer wat meer te posten, mis het toch wel ;)
 
1000mg test/eerste week als kickstart is ok :)

+ omwille van herstel zou ik altijd de test zeker 3 weken verder laten lopen dan de Trenbolone

Dit heb ik eigenlijk nog nooit gesnapt..
Geen verwijt na jou maar volgens mij de helft van de mensen die dergelijke uitspraken doen praat niet uit ervaring.

als ik in week 8 zit van een test tren kuur of aan het einde in ieder geval dan kan ik er genoeg test in knallen wat ik wil maar daardoor ga ik nie sneller herstellen hoor en een ander ook niet of denken jullie dat je van de test die je dan zet echt sneller gaat herstellen alsof de test die je dan zet je eigen aanmaak / herstel niet verder belemmerd.
 
hoe langer je kuurt hoe trager je herstel (ook met test). het is volgens mij niet zo dat de test ansich ervoor zorgt dat je beter hersteld (in tegendeel); je geeft gewoon je lichaam wat extra tijd om alvast die vervelende 19nor gerelateerde hormonen naar normalere waardes te laten zakken en toch nog even te profiteren van de test (dat wellicht helpt een stukje van de klap op te vangen, om het maar zo te zeggen)... zodat je 'bijna' alleen nog maar met oestrogenen (door aromatisatie van test) kampt richting je nakuur. of iets in die trant ;).

het zou idd fijn zijn als iemand hier uitgebreide en goed onderbouwde info over heeft.
 
leuke theorie maar in de theorie te verwaarlozen als ik 1maal in men libidodip zit eind van de kuur dan helpt enkel test zetten ook nie meer :D
 
Back
Naar boven