MuscleMeat

Eigendom van... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou niet weten waarom. Waarom mag jij wel lachen als ik een ander uitkaffer en moet ik ineens normaal doen omdat je vriendje hier zit? Ga ik me niet voor veranderen hoor.


doe is normaal joh tis wel goed zo ja? kusje?:p
 
Mooi, orde is weer terug...men kan weer vrolijk verder met het claimen van een ander...toedels
 
Sowieso sneu die online relaties die zich in het echte leven vertalen.
Topics barsten van de onderonsjes van deze tortelduifjes.

MSN, een mooie uitvinding. (stop hijacking topics!!!!!!!)
 
sorry? jaloezie?

:roflol:
 
Uhm waar heb je het over? Teveel GTST gekeken ofzo?
 
Gij Tettert Serieus Terover....Limburgs programma op de EO.
 
[/sarcasm mode on]

"Die eigendom van" - dingen zijn toch gewoon voor de mensen die maar 1 persoon kunnen hebben?

Als sommigen hier dat eronder moeten zetten, hebben ze een aardig lijstje staan :D

[/sarcasm mode off]
 
Nee, die maar 1 persoon MOGEN hebben ;)
 
Oh ****in lord, heeft Leaf nu ookal haar 'partner' op DBB aangemeld? En ook 'eigendom' :roflol: Leeftijden 24 & 34 en dan sugababes, cu2 gedrag... haha I bet this relationship will last forever.
 
Epic fail als je 'eigendom van' in je sig neerzet. De slavernij is voorbij of zijn er hier afstammelingen van Kunta Kinte?
 
eigenlijk vind ik het best wel cool dat je als handtekening "eigendom van...." zet. misschien moeten we dat met zijn allen ook doen. zet je eigendom van.........=> en dan al vriendjes en vriendinnetjes. kan je laten zien dat belangrijk bent:rolleyes:
 
eigenlijk vind ik het best wel cool dat je als handtekening "eigendom van...." zet. misschien moeten we dat met zijn allen ook doen. zet je eigendom van.........=> en dan al vriendjes en vriendinnetjes. kan je laten zien dat belangrijk bent:rolleyes:


ja idd alleen bij jou zou er dan staan -eigendom van mijn mamma-
:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven