XXL Nutrition

Hoe verklaren gelovigen andere planeten ?

Bezoekers in dit topic

'gelovigen' en 'verklaren' in een en dezelfde zin, klinkt opzichzelf al tegenstrijdig..
 
weet dat butenaardse wezens de erfzonde niet erven dus dat voordeel hebben ze wel. ;)
 
Er word ook zovaak geroepen dat je als mens niet kan bevatten wat bijvoorbeeld het heelal is. Beiden door wetenschappers en gelovigen. Dan lijkt me je vraag ook meteen overbodig. Je hoeft mij ook niet te vragen waar een bowlingbal voor dient als ik nog nooit in me leven een bowlingbaan heb gezien.
 
Wat een zinloze discussie's vind ik dit toch altijd. Ik snap die mensen nooit die zo'n discussie willen voeren, wat boeit mij het of mijn buurman gelooft dat hij door God/Allah/Boedha op aarde is gezet? Als hij daardoor een beter leven heeft, so be it.
 
God bestaat niet.
 
Ik weet zeker dat er andere levensvormen elders in het heelal zijn maar hoe? waar? God weet het :D
 
Wat een zinloze discussie's vind ik dit toch altijd. Ik snap die mensen nooit die zo'n discussie willen voeren, wat boeit mij het of mijn buurman gelooft dat hij door God/Allah/Boedha op aarde is gezet? Als hij daardoor een beter leven heeft, so be it.

+1
 
Andere planeten en objecten in de ruimte ( sterren, cometen, zwarte gaten, nevels, stoffen is al het bewijs dat er geen god bestaat, als het puur om ons ging was er alleen een aarde met 1 zon.;)
 
Andere planeten en objecten in de ruimte ( sterren, cometen, zwarte gaten, nevels, stoffen is al het bewijs dat er geen god bestaat, als het puur om ons ging was er alleen een aarde met 1 zon.;)
Ja maar God is een beetje onhandig. Hij maakte veel fouten , vooral in de beginperiode ;)
 
"God did it" is gewoon een makkelijke manier dingen te verklaren die "bovennatuurlijk" lijken

Ikzelf geloof in wetenschap, sommige dingen zijn enorm complex en zullen nog steeds onduidelijk zijn voor vele 100'en jaren, maar wat wil je? De mens is nogmaar pakweg 4000 jaar inteligent bezig. Ik denk dat godsdiensten enzo een fase zijn in een beschaving, eenmaal de kennis van een bepaalde soort zodanig is uitgebreid dan zal dit onderdeel wel "wegvallen"
Tot dan kan het mij niet schelen waar mn buurman in gelooft, zolang hij maar geen extremist is die zichzelf gaat opblazen
 
Sterf met geloven, goden, appels en een slang, mootje en zijn vrouw van 9, engeltjes, duivels en weet ik wat voor gejank. Ik zal jullie allemaal uit jullie dromen helpen. Er bestaat geen god. Echt waar?? Ja tis echt waar. Hoe ik dat weet? Simpel, iemand die ik ken is overleden aan kanker. Deze vertelde mij voordat hij ging....als er een god bestaat en hij wacht me op, steek ik hem kapot.

Nou meer bewijs kan je niet hebben.

Slaap lekker.
 
Sterf met geloven, goden, appels en een slang, mootje en zijn vrouw van 9, engeltjes, duivels en weet ik wat voor gejank. Ik zal jullie allemaal uit jullie dromen helpen. Er bestaat geen god. Echt waar?? Ja tis echt waar. Hoe ik dat weet? Simpel, iemand die ik ken is overleden aan kanker. Deze vertelde mij voordat hij ging....als er een god bestaat en hij wacht me op, steek ik hem kapot.

Nou meer bewijs kan je niet hebben.

Slaap lekker.

slaap zelf maar lekker...............morgen kan het over zijn, en Mijn god zal je echt niet aannemen met zo'n attitude......
:rolleyes:
 
jouw god is dood kerel....het hoekie om, kassie wijlen...hoopje as op een stoeptegel...

Als er zo'n genadige god bestaat die mijn attitude niet zou accepteren, waarom accepteert hij dan wel de dood van een 4 jarig kind aan leukemie? Waarom accepteert hij wel de dood van andere die in de bloei van hun leven zijn? Waarom laat hij mensen pijn lijden en degene die het verdienen niet? En waarom schopt hij degene die zijn vermoord niet terug naar de aarde? Of wou je zeggen dat een moordenaar ook uit naam van god handelt?

Ik vind je een schappelijke kerel miertje, maar kom bij mij niet aanpoepen met een of andere god, want ik bout op die gast(en). En als ik beoordeelt zal worden bij een of andere poort...dan zal ik hem dat net zo hard in zijn gezicht zeggen. Jouw god houdt van leedvermaak...
 
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk (ben ik klusmier ff voor).
 
Back
Naar boven