MuscleMeat

Trainen voor fysieke test (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

S0m30n3

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 feb 2005
Berichten
3.143
Waardering
12
Lengte
1m85
Massa
106kg
Vetpercentage
16%
Ik ga solliciteren bij defensie binnenkort. Daarvoor moet ik een fysieke test afleggen, het zit in cluster 2.
Wat kan ik hier nou van verwachten. Bij defensie gaven ze me de tip mee om op interval te trainen, want het is ook een interval achtige test, medicijnballen oppakken tijdens het rennen, over dingen springen etc.
Maar kan iemand mij een indicatie geven op welk peil mijn conditie moet zijn. Ik ben van plan eerst ff een basis duurconditie op te bouwen. Dat ik zonder moeite 3km kan rennen. En dan 2 keer in de week een interval training doe. Sprinten, touwtje springen etc..

Is dit een goede aanpak of is er een manier om mijn conditie sneller op peil te krijgen. Ik ren nu 3 keer in de week en bouw dat op naar 4x. Of is het beter om b.v. 2 interval trainingen, 1 duurloop en dan 1 zware beentraining te doen.

Alvast bedankt
 
interval is dacht ik dat ze steeds verder een stukje opbouwen en weer rusten.
Dus bv zo 2 min 8km/h daarna 10km/h en daarna 12km/h
 
weet niet waar je op gaat solliciteren?

ik moest iig voor mijn keuring langer dan 10 min op een fiets zitten.. per minuut word de weerstand dan wat op geschroeft.
Ik heb dit getraind door gewoon iedere dag een uurtje te rennen op een loopband met interval.

verder krijg je ook nog een paar kracht oefeningen, ze gaan kijken hoeveel kracht je in je benen, armen, buik en rug hebt.
stelt opzich niet veel voor..

alleen die fiets dan :D wat een klote ding was dat
 
kluster 2 stelt niks voor. Hoef je eigenlijk niet eens voor te trainen. Ik had 11 minuten ongv gefiets bij 89kg en was geschikt voor t zwaarste kluster. Kracht was uiteraard geen probleem
 
kluster 2 stelt niks voor. Hoef je eigenlijk niet eens voor te trainen. Ik had 11 minuten ongv gefiets bij 89kg en was geschikt voor t zwaarste kluster. Kracht was uiteraard geen probleem

cluster 4 dus.
Mariniers
luchtmobiel
ktc

Heb ik ok gehaald
 
veel succes.
 
Ok dan hou ik het wel op interval training. Lijkt mij ook niet te bikkel maarja je weet het nooit.
 
Cluster 2 is easy pie, red je wel, zonder trainen ook wel. Al zal je inderdaad wel iets van conditie (rennen etc) erbij kunnen doen

Zelf cluster 4 gehaald vorig jaar, ook nog erg goed te doen...
Over 3 weken MAST, word minder makkelijk ;)

Greetz
 
Cluster 2 is easy pie, red je wel, zonder trainen ook wel. Al zal je inderdaad wel iets van conditie (rennen etc) erbij kunnen doen

Zelf cluster 4 gehaald vorig jaar, ook nog erg goed te doen...
Over 3 weken MAST, word minder makkelijk ;)

Greetz

was is MAST dan?
 
was is MAST dan?

Mariniers Algemene Selectie Test

Om een idee te geven van hoe zwaar het is: een van mn maten begon met 53 man, waarvan uiteindelijk 3 het haalden, waaronder hij
 
Back
Naar boven