AndroidHealthClinic

Test P Tren A....? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mooie kuur maar ik zou dde tren niet zo hoog doseren als ik jouw was ,zeker niet als het pas je 2de kuur is. DAn doe je beter 75eod .Daar zal je zeker ook van groeien.
Anders word je gek als je het niet gewend bent,hehe.HEb het laatst ook aan de hand gehad , ganse tijd opgejaagd,kortaf zijn tegen iedereen,overdreven reageren.Het is wel het middel van god :D Spijtig van de bijwerkingen. En ik had geen vriendin ,geen coïtus dus ,dat maakte het nog erger ,ik zat op 1000test/week
 
mooie kuur maar ik zou dde Trenbolone niet zo hoog doseren als ik jouw was ,zeker niet als het pas je 2de kuur is. DAn doe je beter 75eod .Daar zal je zeker ook van groeien.
Anders word je gek als je het niet gewend bent,hehe.HEb het laatst ook aan de hand gehad , ganse tijd opgejaagd,kortaf zijn tegen iedereen,overdreven reageren.Het is wel het middel van god :D Spijtig van de bijwerkingen. En ik had geen vriendin ,geen coïtus dus ,dat maakte het nog erger ,ik zat op 1000test/week

zat afgelopen week op 300mg EOD, en ben ook gek geworden, kijk er mee uit!
 
ja, zeker een beginner als hij .Ik was helemaal mijn eigen niet meer .Zou dia bij tren -a niet goed zijn,puur voor een goed gevoel dan, iemand hier al ervaring mee toevallig?
 
misschien gevoelsmatig, maar qua werking zou ik geen dia en ace combineren.
 

uit mijn ervaring,

wordt agressief van tren a, of tenminste opgefokt.
orals, bv, dia, oxy wordt ik echt extreem agressief van... dusssss geen leuke combi. imo dan.
 
je hebt mijn bericht niet goed gelezen sis ;)
ik wil dia juist voor goed gevoel erbij nemen ,ik word er altijd euforisch en opgewekt door.
Waarom vind jij dat het geen goede combi is roberto?
 
je hebt mijn bericht niet goed gelezen sis ;)
ik wil dia juist voor goed gevoel erbij nemen ,ik word er altijd euforisch en opgewekt door.
Waarom vind jij dat het geen goede combi is roberto?

ahhhh nee niet goed gelezen.
excuuuus:D
 
omdat dia vocht aantrekt en vasthoud en de ace het juist probeert af te drijven, zo krijg je verschillen in werking wat beide roids niet optimaal zn werk laat doen. s zonde, zou dan eerder voor n valiumpje gaan ;)
 
omdat dia vocht aantrekt en vasthoud en de ace het juist probeert af te drijven, zo krijg je verschillen in werking wat beide roids niet optimaal zn werk laat doen. s zonde, zou dan eerder voor n valiumpje gaan ;)

haha smeerlap!


Tren ace met para tabs :D als je toch gek wilt doen :P
 
haha smeerlap!


Trenbolone ace met para tabs :D als je toch gek wilt doen :P



???


als je nou s gewoon normaal gaat doseren, dan sta je ook niet s'weekends pubertjes in elkaar te slaan bij de lokale disco, driftkikkertje :P
 
haha smeerlap!


Trenbolone ace met para tabs :D als je toch gek wilt doen :P

no way, die combi doe ik alleen als ik vrijaf heb ,anders gaan de werkgenoten er niet zo blij mee zijn denk ik :D
 
???


als je nou s gewoon normaal gaat doseren, dan sta je ook niet s'weekends pubertjes in elkaar te slaan bij de lokale disco, driftkikkertje :P

hahahah das gemeen ik heb niks uitgedaagd.
 
omdat dia vocht aantrekt en vasthoud en de ace het juist probeert af te drijven, zo krijg je verschillen in werking wat beide roids niet optimaal zn werk laat doen. s zonde, zou dan eerder voor n valiumpje gaan ;)

lijkt me net ideaal voor extra massa,omdat de tren dat vocht omzet naar spier,had ik ook toen ik sust en tren gebruikte,totaal geen last gehad van vocht.Ik ga het toch s zowiezo uitproberen.Valium is wel goed idee ja,maar hoe ga ik aan een voorschrift geraken? Is er niets lichter dan dat?
 
lijkt me net ideaal voor extra massa,omdat de Trenbolone dat vocht omzet naar spier,had ik ook toen ik sust en trenbolone gebruikte,totaal geen last gehad van vocht.Ik ga het toch s zowiezo uitproberen.Valium is wel goed idee ja,maar hoe ga ik aan een voorschrift geraken? Is er niets lichter dan dat?



trenbolone zet echt geen vocht om in spier hoor..dat is lichamelijk onmogelijk, niets is om te zetten in spier, je hebt spieren en die vergroot je. tren drijft je vocht af, en daardoor lijk je harder, dianabol zal dit alleen maar verminderen.

valium is idd wat overdreven, kijk s naar oxazepam, weet trouwens niet of die vrij verkrijgbaar zijn. Anders ga je naar de dokter met het verhaal van sis, dan helpt die je wel verder :P
 
lijkt me net ideaal voor extra massa,omdat de Trenbolone dat vocht omzet naar spier,had ik ook toen ik sust en trenbolone gebruikte,totaal geen last gehad van vocht.Ik ga het toch s zowiezo uitproberen.Valium is wel goed idee ja,maar hoe ga ik aan een voorschrift geraken? Is er niets lichter dan dat?

??? hahaha
 
mooie kuur maar ik zou dde Trenbolone niet zo hoog doseren als ik jouw was ,zeker niet als het pas je 2de kuur is. DAn doe je beter 75eod .Daar zal je zeker ook van groeien.
Anders word je gek als je het niet gewend bent,hehe.HEb het laatst ook aan de hand gehad , ganse tijd opgejaagd,kortaf zijn tegen iedereen,overdreven reageren.Het is wel het middel van god :D Spijtig van de bijwerkingen. En ik had geen vriendin ,geen coïtus dus ,dat maakte het nog erger ,ik zat op 1000test/week

zat ook te denken et op te gaan bouwen.. ff kijken hoe ik er ook op reageer..
word trouwens ook wel n duur geintje.. met lange esters doe je natuurlijk 3x zo lang met n flesje haha..


wow sis 300!! woohoow!!


wil iets droger worden dus dan lijkt mij dianabol niet echt n goeie hè.. cker met mijn percentage.. heb trouwens dit weekend gemeten.. 17,5% VVM van 90kg..
 
Back
Naar boven