Fitness Seller

Het grote "ik minder met alcohol" topic

  • Topic starter Loo
  • Startdatum
  • Reacties 589
  • Weergaven 25K
  • Volgers 15

Bezoekers in dit topic

Ik doe mee, ik drink zowieso al niet maarja!:D
 
Stoppen zit tussen je oren..
 
Gisteren was ik Amsterdam waar iemand een heerlijk woord gebruikte..

Ik ga even 'bijpunten' :)
 
Alcohol is k*t, het effect is totaal niet boeiend en de kater is k*t!!

Drink het haast nooit, alleen op vakanties en af en toe met uitgaan, bijv deze week (examens achter de rug)
 
Damn hoe kan je nu nooit alcohol drinken :o De stoere student zijnde ben ik toch wel minstens 1 keer per week goed aan het drinken :( Voor BB doeleinden is het echt k*t maar ja .. feesten is gewoon .. feesten !!! :cool:
Moet wel zeggen dat ik bijna nooit een kater heb, maar ik kan dan wel altijd lang slapen dus misschien is het dat.
 
als ik moest kiezen tussen feesten en gewoon beetje lkkr trainen, er nie als een echte ecto uitzien, of niet feesten maar wel het brute massamonster zijn wist ik het wel..:o
 
hoho :) ik train & eet nog altijd keihard voor de rest. Maar ja, ik heb zo 1,5 jaar 'hardcore' gedaan en mij ingehouden op feestgebied enz. Maar **** zeg, dit zijn men laatste studentenjaren, heb geen zin om die leuke dingen te laten vallen omdat ik aan BB doet. Dan gaan de gains maar wat trager :)
 
als ik moest kiezen tussen feesten en gewoon beetje lkkr trainen, er nie als een echte ecto uitzien, of niet feesten maar wel het brute massamonster zijn wist ik het wel..:o

Wat dan? Ik kies ervoor om een massamonster te zijn. Laat die ecto's zich elk weekend maar kapot zuipen.
 
waarom die associatie uitgaan = niet hardcore = uitzien als ecto altijd ?
Slaat toch echt nergens op, dat feesten heeft echt niet zo'n grote impact op mijn BBing. Je eet gewoon je maaltijden zoals altijd, voor je vertrekt op je kot eet je nog ff 500gr kwark en dan ga je zuipen & cardio-dansen :D Wanneer je terugkomt kan je nog wat kwark eten en gaan slapen.
 
waarom die associatie uitgaan = niet hardcore = uitzien als ecto altijd ?
Slaat toch echt nergens op, dat feesten heeft echt niet zo'n grote impact op mijn bodybuilding. Je eet gewoon je maaltijden zoals altijd, voor je vertrekt op je kot eet je nog ff 500gr kwark en dan ga je zuipen & cardio-dansen :D Wanneer je terugkomt kan je nog wat kwark eten en gaan slapen.

Bb die rustig op een avond een paar biertjes drinken, geen probleem. Maar bb die zeuren dat ze niet aankomen en hetzelfde weekend zichzelf helemaal naar de klote hebben geholpen en de halve week niet goed eten en de training op de maandag maar over slaan heb ik een hekel aan.
 
Ho is, ik heb het over alcohol, niet over drugs in het algemeen!
Kan me opzich wel vinden in jou mening over dat studenten horen de zuipen.. maar ik heb echt even veel lol zonder alcohol.
 
Ho is, ik heb het over alcohol, niet over drugs in het algemeen!
Kan me opzich wel vinden in jou mening over dat studenten horen de zuipen.. maar ik heb echt even veel lol zonder alcohol.

Ik dus ook. Soms mis ik het wel eens, maar ik kan ook los gaan zonder alcohol.
 
alcohol is voor meelopers, iedereen doet het dus mensen zien het als een must om te kunnen feesten... nou op hardcore feesten is de sfeer een stuk beter...

al die chago dronken mensen die altijd maar willen vechten enzo
 
Wat zal je later denken van wat een spannend leven heb ik gehad, als je alles opzij schuift om breed te worden :rolleyes:
 
Ik sta liever lekker te feesten en geniet van mijn jonge jaren ipv 5 kg extra wegen en leven als een monnik. Maar ieder zijjn eigen ding.
 
alcohol is voor meelopers, iedereen doet het dus mensen zien het als een must om te kunnen feesten... nou op hardcore feesten is de sfeer een stuk beter...

al die chago dronken mensen die altijd maar willen vechten enzo

brutal insights on social human behaviour
 
alcohol is voor meelopers, iedereen doet het dus mensen zien het als een must om te kunnen feesten... nou op hardcore feesten is de sfeer een stuk beter...

al die chago dronken mensen die altijd maar willen vechten enzo

??? idd die speedkoppen op hardcore feesten geven mij ook altijd een stuk gezelliger gevoel. En al die chago mensen trek je denk ik zelf aan, heb ik namelijk nooit last van.
Voor de rest met een beetje zelfdicipline kan je ook op zondag gewoon goed eten en valt het verlies allemaal wel mee. En denk dat de meeste hier nog genoeg kunnen verbeteren aan hun eet en trainschema `s i.pv. die zaterdagavond op te geven met je vrienden.
 
En denk dat de meeste hier nog genoeg kunnen verbeteren aan hun eet en trainschema `s i.pv. die zaterdagavond op te geven met je vrienden.

+1
 
haha,

ik heb gister ook een puntje gepakt, ghb overheerst de coke extreem... eerste keer coke voor mij trouwens, ik probeer het de volgende keer wel nuchter, ik had wel een verdoofde neusholte maar voor de rest...

voor de rest ffies 7 ml gbl (14 ml GHB) op over een periode van 6 uur... muziek was k*t dus ik had het wel nodig...

doe ik in 3-4 uur om het hoogte punt te bereiken:o
 
Back
Naar boven