Fitness Seller

Het grote "ik minder met alcohol" topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Is ook zo, je moet toch ergens een grens trekken! Je kan je leven toch niet laten domineren door BB ?
 
??? idd die speedkoppen op hardcore feesten geven mij ook altijd een stuk gezelliger gevoel. En al die chago mensen trek je denk ik zelf aan, heb ik namelijk nooit last van.
Voor de rest met een beetje zelfdicipline kan je ook op zondag gewoon goed eten en valt het verlies allemaal wel mee. En denk dat de meeste hier nog genoeg kunnen verbeteren aan hun eet en trainschema `s i.pv. die zaterdagavond op te geven met je vrienden.

dude? die gasten zijn allemaal je beste vriend man! rare ogen, ok, maar doen geen vlieg kwaad
 
haha deze thread maakt me serieus fokin hard aan het lachen. Misschien omdat het allemaal zo bekend klinkt? o btw... het is me niet gelukt om minder te drinken dit weekend :( vrijdag aardig dronken. zaterdag...,dat herriner ik me niet meer!
 
Ik nuttig alcohol alleen in het weekend.
 
Er zitten hier echt big time nerds op dit forum, soms denk ik echt dat ik op een gameforum zit, get a life en ga lol maken nu je nog jong bent.

Vaak zijn jongeren die iets tegen alcohol hebben mensen met heel erg weinig vrienden, waarom? Omdat de gemiddelde tiener/twintiger gewoon van lol houd in zijn leven en alcohol drinkt, dus als jij niet in die omgeving zit, dan vind je alcohol indd niet boeiend.
 
Ik ga minderen met alcohol.

Ik zit tegenwoordig op een keer of zes per week dat ik bier drink, waarvan drie keer meer dan goed voor me is (meer dan 2 glazen). Gisteren voor het eerst in weken geen druppel alcohol gehad. En ik vind het best treurig, dat idee.

Vanaf nu alleen nog woensdag, vrijdag en zaterdag.
 
Ik ga minderen met alcohol.

Ik zit tegenwoordig op een keer of zes per week dat ik bier drink, waarvan drie keer meer dan goed voor me is (meer dan 2 glazen). Gisteren voor het eerst in weken geen druppel alcohol gehad. En ik vind het best treurig, dat idee.

Vanaf nu alleen nog woensdag, vrijdag en zaterdag.

Waarom zou je in godsnaam 3x in de week bier zuipen, of elke dag, ik heb die tijden ook gehad hoor dat ik elke avond dronken was, maar toen trainde ik nog niet, nu drink ik het liefsts niet doordeweeks, maar als ik op een dagje niet trainen ergens naartoe ga nuttig ik meestal wel een biertje omdat de rest dat ook doet en ik dat gezellig vind.
 
Er zitten hier echt big time nerds op dit forum, soms denk ik echt dat ik op een gameforum zit, get a life en ga lol maken nu je nog jong bent.

Vaak zijn jongeren die iets tegen alcohol hebben mensen met heel erg weinig vrienden, waarom? Omdat de gemiddelde tiener/twintiger gewoon van lol houd in zijn leven en alcohol drinkt, dus als jij niet in die omgeving zit, dan vind je alcohol indd niet boeiend.

Goede visie:thumbup:

Wat dacht je van dat zo iemand het doorzettingsvermogen heeft om gewoon niet te drinken wanneer hij het niet wilt?
 
Bodybuilding houdt bij mij de kerk in het midden.

Ik ben blij dat ik kan zeggen, nu blijf ik thuis, moet morgen trainen.

Anders heb ik binnen 10 jaar levercirose
 
Ik ben pas 1 februari gaan trainen. Daarvoor dronk ik 7/7 whisky. Iedere dag voor het slapen een paar glaasjes en in de weekenden kratje bier erbij.

Nu, 4 maanden verder, heb ik sinds februari 1x wat gedronken. Puur omdat ik me zoveel beter voel door het trainen geniet ik totaal niet van drank. Heeft helemaal niks met nerderigheid te maken. Maar wel met een snel ontwikkelde passie voor bb. Ik weet wat mijn doel is en pas mijn leven daarop aan. Ik haal hier een kick en een flinke feelgood uit. **** booze, en een feessie minder maal ik ook niet om. 5/7 hard gaan in de gym is lekkerder.

Waarom als een gek investeren in mijn lichaam overdag en het slopen 's avonds. Nee danku ;)
 
Lachwekkend hoe een aantal van die gastjes hier denken over een avondje stappen...

Maar idd, heb maar geen jeugd joh! Laat mij maar lekker 'ecto' zijn en nooit vooruit gaan, natuurlijk!
 
Lachwekkend hoe een aantal van die gastjes hier denken over een avondje stappen...

Maar idd, heb maar geen jeugd joh! Laat mij maar lekker 'ecto' zijn en nooit vooruit gaan, natuurlijk!

Have fun.
 
Ik ga elk weekend weg, maar drink niet elk weekend. Waarom niet enkel met ghb ?

Dan heb je altijd weer de morraalridders en die zeggen 'drugs deugen niet'
 
Ik ga elk weekend weg, maar drink niet elk weekend. Waarom niet enkel met ghb ?

Dan heb je altijd weer de morraalridders en die zeggen 'drugs deugen niet'

ghb is niet katabool, geen probleem als je dat gebruikt.
 
Lachwekkend hoe een aantal van die gastjes hier denken over een avondje stappen...

Maar idd, heb maar geen jeugd joh! Laat mij maar lekker 'ecto' zijn en nooit vooruit gaan, natuurlijk!

Lachwekkend hoe mensen hier denken over alcohol. Zonder alcohol heb je geen jeugd, oke:roflol:
 
ghb is niet katabool, geen probleem als je dat gebruikt.



Geen probleem gaat niet voor iedereen op :P Ik word nogal knetter van drugs.. Hmm... Daar zijn ze dan ook voor gemaakt :rolleyes:
 
Lachwekkend hoe mensen hier denken over alcohol. Zonder alcohol heb je geen jeugd, oke:roflol:

Iedereen heeft toch wel grappige verhalen over de domme dingen die die gedaan heeft toen ie dronken was. Die horen erbij als je young, dumb & full of cum bent.
 
Back
Naar boven