AndroidHealthClinic

Top-posters! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Welke moderator haalt nou een keer de ultieme grap uit en zet de postteller van Klusmier op 100 ofzo..!
Ik gok dat ie spontaan een beroerte krijgt..

blijkbaar ken je me dan nog niet goed genoeg, want het zou me weinig doen.........
:p

Wie haalt nou een keer de ultieme grap uit en pakt Klusmiers bijbel onder zijn kussen vandaan om hem vervolgens helemaal vol gescheten weer terug te leggen..!
 
Wie haalt nou een keer de ultieme grap uit en pakt Klusmiers bijbel onder zijn kussen vandaan om hem vervolgens helemaal vol gescheten weer terug te leggen..!

Elladushi....



Als ze genoeg karma krijgt :D
 
Wie haalt nou een keer de ultieme grap uit en pakt Klusmiers bijbel onder zijn kussen vandaan om hem vervolgens helemaal vol gescheten weer terug te leggen..!

als jij je eigen idee nou eens zelf gaat uitvoeren, grote bink..............misschien krijg je dan nog eens respect van anderen!

anderen de grond in trappen is vandaag de dag wel erg goedkoop geworden.............bedenk eens wat nieuws..........
:D:thumbs:

Elladushi....

Als ze genoeg karma krijgt :D

ik denk dat je mijn vrouwtje dan erg slecht kent.............ik zou het haar maar niet gaan vragen..............ik weet zeker dat ze dat niet echt kan waarderen!
:roflol:
 
als jij je eigen idee nou eens zelf gaat uitvoeren, grote bink..............misschien krijg je dan nog eens respect van anderen!

anderen de grond in trappen is vandaag de dag wel erg goedkoop geworden.............bedenk eens wat nieuws..........
:D:thumbs:

Fundi's zijn nou eenmaal makkelijk doelwit Klusje...

Maaruh, als je me ff je adres geeft dan stuur ik wel ff een pakketje met 60 NEDERLANDSE POEP KILO'S!!! naar je toe, kan je het er zelf in smeren :D
 
Fundi's zijn nou eenmaal makkelijk doelwit Klusje...

Maaruh, als je me ff je adres geeft dan stuur ik wel ff een pakketje met 60 NEDERLANDSE POEP KILO'S!!! naar je toe, kan je het er zelf in smeren :D

The White House
1600 Pennsylvania Avenue NW
Washington, DC 20500
;)


vermeld je wel keurig je naam en adres, ivm retour afzender?
:roflol:
 
vermeld je wel keurig je naam en adres, ivm retour afzender?
:roflol:

Als je er maar geen hoop Elladushi mest in doet, we zitten hier in NL namelijk al met een behoorlijk overschot en ik denk niet dat we hectaren landbouw grond genoeg hebben om die shit te dumpen.
 
Als je er maar geen hoop Elladushi mest in doet, we zitten hier in NL namelijk al met een behoorlijk overschot en ik denk niet dat we hectaren landbouw grond genoeg hebben om die shit te dumpen.

van een 25 jarige had ik toch wel een beter antwoord verwacht.......
:D
 
Corpulente vrouwen zijn nou eenmaal makkelijk doelwit Klusje...

voor simpele mensen zoals jij waarschijnlijk ook 1 van de weinige die je kunt bedenken......
:roflol:


..............ik zit te lunchen Rob, kom eens met een echt gevat antwoord kerel................nu val ik bijna in slaap man!
:roflol:
 
voor simpele mensen zoals jij waarschijnlijk ook 1 van de weinige die je kunt bedenken......
:roflol:


..............ik zit te lunchen Rob, kom eens met een echt gevat antwoord kerel................nu val ik bijna in slaap man!
:roflol:


Nou heb ik jou én je vrouw al in de zeik gezet... Heb je dan misschien nog een verdwaalde neger-slaaf rondlopen daar ofzo, die doen het ook altijd goed.
 
Nou heb ik jou én je vrouw al in de zeik gezet... Heb je dan misschien nog een verdwaalde neger-slaaf rondlopen daar ofzo, die doen het ook altijd goed.
helaas Rob, we leven niet meer in de tijd van "de hut van Oom Tom"..........
:D

je tijd is voorbij evenals mijn luchpauze...........dus ik ga weer aan t werk!

volgende keer beter jongeman!
:D:D:D
 
Back
Naar boven