XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • vanavond m'n theorie (A) hoop dat ik m haal, zal erom hangen denk ik
     
    Mijn Ducati is binnen kerels, morgen ga ik erachter. Damn, het kwijl liep uit mijn mond toen ik hem daarnet bij Ducati dealer zag. Helaas hadden ze de termignoni's nog niet binnen, stomme stockuitlaten godver.
    En nu hopen dat het morgenmiddag niet regent, want dat zou ook weer een leuk grapje zijn.

    Er stond een Desmo ook in de toonzaal, damn. Zeker ook niet slecht. :D

    Wel ff filmpje posten met sound offcourse :D
     
    Mijn Ducati is binnen kerels, morgen ga ik erachter. Damn, het kwijl liep uit mijn mond toen ik hem daarnet bij Ducati dealer zag. Helaas hadden ze de termignoni's nog niet binnen, stomme stockuitlaten godver.
    En nu hopen dat het morgenmiddag niet regent, want dat zou ook weer een leuk grapje zijn.

    Er stond een Desmo ook in de toonzaal, damn. Zeker ook niet slecht. :D

    wajoooo FOTO's + Filmpje!! :D
     
    ja motor hallo... hij is 19
    met zwaardere motoren mag je pas vanaf 21, ik vroeg mij gewoon af hoe dat eigenlijk in elkaar zit met dat rijbewijs enzo

    begrijp er namelijk geen reet van
     
    ja motor hallo... hij is 19
    met zwaardere motoren mag je pas vanaf 21, ik vroeg mij gewoon af hoe dat eigenlijk in elkaar zit met dat rijbewijs enzo

    begrijp er namelijk geen reet van

    ja maakt niet uit hoe oud je bent (als je maar 18 bent), ik heb zelf ook rbw gehaald toen ik 18 was...moet alleen wel wachten tot je 21ste (of 2 jr na het behalen...wat op een paar maanden na zelfde is als 21ste) tot je zware mag.
     
    ja maakt niet uit hoe oud je bent (als je maar 18 bent), ik heb zelf ook rbw gehaald toen ik 18 was...moet alleen wel wachten tot je 21ste (of 2 jr na het behalen...wat op een paar maanden na zelfde is als 21ste) tot je zware mag.

    met wat reed je dan toen je 18 was ?
    (ben 18 in januari)
     
    ik ga als ik 18 word waarschijnlijk een aprilia rs 125 halen, wel het oude model.
    Ik twijfelde tussen deze aprilia of de cagiva mito 125. Normaal wilde ik de yamaha yzf r125 maar dat is iets voor later :D
     
    ja motor hallo... hij is 19
    met zwaardere motoren mag je pas vanaf 21, ik vroeg mij gewoon af hoe dat eigenlijk in elkaar zit met dat rijbewijs enzo

    begrijp er namelijk geen reet van

    Wanneer krijg ik een 25kw rijbewijs en hoe lang zit ik daar aan vast?
    Als je afrijd voordat je 21 bent krijg je altijd een 25kw rijbewijs! Hier zit je vervolgens 2 jaar aan vast. Nog even voor de echte hardnekkige shitheads: Dus als je je rijbewijs 1 dag voor je 21ste haald, zul je als nog 2 jaar 25kw moeten! Wel kan je naturlijk nog een 2e keer afrijden zodra je 21 bent, maar dat kost geld.

    Tot hoeveel CC mag je met 25KW?
    25KW! KiloWatt is een vermogen, dit heeft dus geen ruk met het aantal CC's te maken. Een 1000cc sjopper heeft misschien minder dan 25kw terwijl een opgevord stink RSje met 125 cc misschien wel meer heeft. Nog even voor de goede orde 25KW staat gelijk aan 34PK.

    ;)
     
    ik ga als ik 18 word waarschijnlijk een aprilia rs 125 halen, wel het oude model.
    Ik twijfelde tussen deze aprilia of de cagiva mito 125. Normaal wilde ik de yamaha yzf r125 maar dat is iets voor later :D

    nice
    ik ga voor een SX 125 denk ik
     
    ik ga als ik 18 word waarschijnlijk een aprilia rs 125 halen, wel het oude model.
    Ik twijfelde tussen deze aprilia of de cagiva mito 125. Normaal wilde ik de yamaha yzf r125 maar dat is iets voor later :D

    Als jij je motorrijbewijs hebt wil jij echt niet op een opgevoerde brommer rondrijden. Plus dat zo'n 2takt veel meer slijt, dus meer onderhoud en gewoon k*t op de snelweg is. Tenminste dat is mijn ervaring.
     
    Als jij je motorrijbewijs hebt wil jij echt niet op een opgevoerde brommer rondrijden. Plus dat zo'n 2takt veel meer slijt, dus meer onderhoud en gewoon k*t op de snelweg is. Tenminste dat is mijn ervaring.

    Elke 25kW motor is k*t op de snelweg... :rolleyes:

    Ik reed zelf een Suzuki Savage shoppert, maar als ik het over deed zou ik zeker een 2takt open. Een maat van mij had een Honda NSR125. Dat ding ging nog best wel vooruit moet ik zeggen!
     
    schijnt dat 2t juist op de snelweg nog meer vermogen tekort komt.

    mja zowieso hoor je niet thuis op de snelweg met 25kw imo, levensgevaarlijk.
     
    Als jij je motorrijbewijs hebt wil jij echt niet op een opgevoerde brommer rondrijden. Plus dat zo'n 2takt veel meer slijt, dus meer onderhoud en gewoon k*t op de snelweg is. Tenminste dat is mijn ervaring.

    welke raad je dan aan?
    liefst sportbike ;)
     
    Back
    Naar boven