AndroidHealthClinic

Becoming an Animal... Deel II (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

ik ga het hier ook blijven volgen, is wel heel anders dan van mijne maat, maar minstens even intensief, kan zeker interessant zijn, en die filmpjes tonen hoe hard je traint
 
Dit is het enigste log met bij elke training een foto of video! :D
 
Vette film man Wat ben je bruuuut!
 
Je bent toch niet echt huisman he? :D Glazenwasser had ik dacht ik ergens gelezen ;)

Ja ik ben glazenwasser haha, maar ik ben wer zeer goed in het huisman zijn. T zou me zeker bevallen, hele dag eten, rusten en in de avond knallen!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik dacht, ik stem ff op je chick, maar damn man, jij zal je ook niet vervelen met haar voorgevel :D

now that's the test talking :D

Gaat nog steeds lekker kerel. Precies nog geen last van vocht etc ...
Lekker :thumbs:
 
nee vocht retentie is idd nog weinig tot niets! Gelukkig :D

(jo hitman, jij bent er ook vroeg bij ;))
 
hey Animal,

Gaat superrrr met je blijkbaar !
Hoe was de beentraining gisteren ?

Keep us posted with pics, movies, ...

Grtzzzz
 
kerel, mooi wat je hier allemaal doet maar je staat wel met je kop op inet anabolen te injecteren, is er wat fout in je hoofd ofzo ?
 
kerel, mooi wat je hier allemaal doet maar je staat wel met je kop op inet anabolen te injecteren, is er wat fout in je hoofd ofzo ?
En dan? Het eigen gebruik van anabolen is toegestaan. Net als marihuana, eigen gebruik wel, handel niet. Zo gaat het bij mij ook. Dus wat is er fout in mijn hoofd...
 
ik had het eerst ook wat moeilijk met de "radicale sT" van animal, maar hij durft tenminste een open boek te zijn over hoe hij het doet! eerlijkheid apprecieer ik enorm.
En zoals hij ook zegt, van de profs zien we het niet hoe het gebeurt
 
kerel, mooi wat je hier allemaal doet maar je staat wel met je kop op inet anabolen te injecteren, is er wat fout in je hoofd ofzo ?

ieders eigen keus... boeien!
 
ik had het eerst ook wat moeilijk met de "radicale sT" van animal, maar hij durft tenminste een open boek te zijn over hoe hij het doet! eerlijkheid apprecieer ik enorm.
En zoals hij ook zegt, van de profs zien we het niet hoe het gebeurt

Tja, ik ben daar idd open in. Haat mensen die zeggen dat ze bijv. niet kuren maar het wel doen. En ach, ik doe jullie er geen kwaad mee :D
 
Groot gelijk Animal!!
 
Wij wonen in een vrij land met vrijheids van meningsuiting! :D
 
idd, is waar, animal, heb het ook moeilijkst met mensen die kuren ontkennen end an lachen met iemand met kleinere fysiek, maar voor wie het serieus doet met wedstrijdambities heb ik respect.
als leek van 42j op een forum komen, was doro bepaalde dingen geschokkeerd, nu ja, is zoals je zegt ieder doet het op zijn niveau en op zijn manier. Ik ga als afwisseling met thuis trainen 1x per week naar een hardcore gym, idd, niemand lacht me daar uit dat ik het meer als een zwaardere vorm van fitnessen zie, ze motiveren me zelfs
 
Hoeoud is die vriend van je eigenlijk?? Die is nog een stukje bruter dan jij nog Boris (zeg er expres nog bij hé:P)
 
Hoeoud is die vriend van je eigenlijk?? Die is nog een stukje bruter dan jij nog Boris (zeg er expres nog bij hé:P)

Cok is 25, en idd nog een aardig stukje bruter :D Haha prachtig ook dat heel veel gasten hier zoveel waarde hechten aan privacy, geen echte namen, geen gezichten op foto's maar van iedereen met hyves hier, kan je alles zien wat je wilt :D beetje krom maar goed haha!! Mazzel E*i* ;)
 
Gaat zo te zien aan de filmpjes super zeker? Ga zo door en succes!!!!
 
Back
Naar boven