MuscleMeat

Nieuws volgende trainingsdag maaseik op 21 juni (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waar in maaseik gaan jullie trainen dan ?
 
Probably, ik woon in MSK en ik train bij Johns dus :)
 
Maaseik? is dat toch bij echt (NL) de grens over he!
das 10min met de auto vanaf mij :D
weet alleen niet of ik kom, denk niet dat ik dr al tussen pas. (self onwned)
 
Maaseik? is dat toch bij echt (NL) de grens over he!
das 10min met de auto vanaf mij :D
weet alleen niet of ik kom, denk niet dat ik dr al tussen pas. (self onwned)

is inderdaad net tegen de nl grens aan.
Je bent in elk geval meer dan welkom, iedereen is ergens begonnen, en daar heeft iedereen respect voor in onze sport.
Je kan er alleen maar van bijleren om te komen, dus hoop dat je erbij bent.
groeten
 
vanaf hoe laat is het?? ik moet namelijk werken tot 17.00 dus ik zal dan eens kijken of ik langs kan komen. en als je t toch maandelijks wil doen dan kom ik zeker een keer. stop toch binnenkort met werken op zaterdag
 
is van 15.00 tot 17.00, dus wel jammer dat je moet werken tot 17.00, maar met een beetje gelukt zijn er dan nog wel enkele mensen daar.
ik ben er dan in elk geval nog wel even.
groeten
 
haha, alleen als ik tot 17.00 moet werken, naar huis ff wat eten, spullen pakken, stukje rijden, zoeken. Dan is het ook al snel na 6 dus dan heeft het weinig zin.
Volgende keer misschien!
 
thx voor je antwoord in een ander topic, even rondgekeken en jawel, zag je topic ivm morgen staan :)

ik wil wel komen, maar heb wat last van mijn rug/schouder/schouderblad :(

ik heb het net wat ingesmeerd en zie morgen... mss dat ik zo wel afkom, ff dag zeggen en zo wat bijleren :D

thx alvast!
 
thx voor je antwoord in een ander topic, even rondgekeken en jawel, zag je topic ivm morgen staan :)

ik wil wel komen, maar heb wat last van mijn rug/schouder/schouderblad :(

ik heb het net wat ingesmeerd en zie morgen... mss dat ik zo wel afkom, ff dag zeggen en zo wat bijleren :D

thx alvast!

hey,
zou alvast fijn zijn als je er bij kan zijn.
Je ziet maar, bijleren zal je er in elk geval zeker doen.
groeten
 
@Big-G: check mail ;)
 
ik train ook bij johns in msk dus ik zal ook eens langskomen, altijd goed om wat bij te leren :)
 
dus om 3u smiddags ? dan is john normaal toe he ? hebben we de zaal voor ons alleen ?
 
Cool :) I'm there ^^
 
Gaat nog leuk worden :cool:
 
ik twijfel tussen rug of benen en armen te trainen...
 
Back
Naar boven