MuscleMeat

Nieuws volgende trainingsdag maaseik op 21 juni

Bezoekers in dit topic

Wss ook een full body voor mij omdat ik al een week niet meer getraind heb en mijn examens nu gedaan zijn :)
 
Hey allemaal, was leuk jullie eens in real life te zien, volgende keer weer!
 
Hey allemaal, was leuk jullie eens in real life te zien, volgende keer weer!

Was inderdaad een leuk namiddagje :) door jou en Sanca twee dagen na mekaar een beetje benen moeten trainen :D
 
Komen er foto's oid? :)
In Augustus zal ik er mss ook bij zijn!
 
Inderdaad man, BigG is echt ****ING Big!! Echt leuk dagje, ik ben er volgende keer zeker opnieuw bij.
 
Was inderdaad een leuk namiddagje :) door jou en Sanca twee dagen na mekaar een beetje benen moeten trainen :D

Ach, daar kun je wel tegen :D

Pfff, ik moet zeggen dat jij er wel invliegt man, echt een insane tempo dat je er op nahoud, maar het resultaat mag dan ook zeker en vast wel gezien worden ;)

Komen er foto's oid? :)
In Augustus zal ik er mss ook bij zijn!

We hebben wel allemaal eens gestript voor de spiegel, maar daar zijn geen foto's van dacht ik...

Ik heb er wel iemand zien rondlopen met een fototoestel maar ik weet niet of ie iets post

het is zeker de moeit om eens te komen

idem hier, tenzij ik in Lloret zit :D

was ook de moeite, alle heil to Big (really BIG G)

Altijd die flauwe excuusjes :D

Inderdaad man, BigG is echt ****ING Big!! Echt leuk dagje, ik ben er volgende keer zeker opnieuw bij.

Jah joh, die BigG is echt wel een asociaal brutaal monster, niks dan respect!!! :bow:
 
indeed en dat er nu nog es een retard ergens in een topic komt zeggen dat die dude niet BIG is! whahahahaha

stond beter als op de wedstrijd vorig weekend en 5kg zwaarder!
 
so true! Ziet er op foto al goed uit maar DAMN, in het echt niet normaal! Ik nodig die sukkeltjes allemaal uit om eens een kijkje te komen nemen
 
indeed en dat er nu nog es een retard ergens in een topic komt zeggen dat die dude niet BIG is! whahahahaha

stond beter als op de wedstrijd vorig weekend en 5kg zwaarder!

toen dak er aankwam zag ik wa volk en dan opeens een mega beest... ik wist direct dat dat Big G was, jawadde


maar er waren er nog felle, brede mannen hoor... damn ik moet nog veeeel groeie :(
 
Heeej jonges.. was echt wel gezellige boel!

Volgende keer ben ik normaal gezien weer van de partij..

Thanx 2 everybody, espacially BIG BIG BIG_G ;)


Ik heb enkele sfeerpics gemaakt :p :D


Till next time!


[Afbeelding niet meer beschikbaar]


[Afbeelding niet meer beschikbaar]


En Big_G is zoals jullie zijn lekkah HUGE! :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Greetzz..
 
indeed en dat er nu nog es een retard ergens in een topic komt zeggen dat die dude niet BIG is! whahahahaha

stond beter als op de wedstrijd vorig weekend en 5kg zwaarder!

so true! Ziet er op foto al goed uit maar DAMN, in het echt niet normaal! Ik nodig die sukkeltjes allemaal uit om eens een kijkje te komen nemen

wie of "wat" heeft mss beweerd dat Glenn niet huge is? :dunno:
 
Leuk dat je paar foto's gemaakt hebt! Waar train je normaal Shadowlands? (ik schrijf je naam niet in breezertaal :D)
 
Haha thx :)

In Tongeren (Z-Limburg) train ik...

Wat toch ook goed vertegenwoordigd was daar hehe
 
Haha thx :)

In Tongeren (Z-Limburg) train ik...

Wat toch ook goed vertegenwoordigd was daar hehe

Ik ben den andere van Tongeren, daarom dat ik het vraag :p Wie was er bij je kwam me ook bekend voor
 
Heeej jonges.. was echt wel gezellige boel!

Volgende keer ben ik normaal gezien weer van de partij..

Thanx 2 everybody, espacially BIG BIG BIG_G ;)


Ik heb enkele sfeerpics gemaakt :p :D


Till next time!


[Afbeelding niet meer beschikbaar]


[Afbeelding niet meer beschikbaar]


En Big_G is zoals jullie zijn lekkah HUGE! :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Greetzz..



:joint:
 
Nice, nice. Is het eigenlijk inkom betalen? Misschien dat ik in augustus eens kom als ik dan niet moet werken. Ik zou daar maar stom staan als het inkom is en ik heb niks bij.:p
 
Back
Naar boven