AndroidHealthClinic

Philiep van Nuffel

Bezoekers in dit topic

Plannen voor 2007

Philiep, nog nieuwe plannen voor 2007 ?.
Ff een tijdje stil rond je geweest;), alles goed ?
tijd om weer het podium onveilig te maken toch.........:cool:
 
Philiep, nog nieuwe plannen voor 2007 ?.
Ff een tijdje stil rond je geweest;), alles goed ?
tijd om weer het podium onveilig te maken toch.........:cool:

plannen voor 2007 zijn er spijtig genoeg ook niet. (maar je weet nooit he!) Ik train nog steeds zoals ervoor maar wel een stuk minder, 1 dag op, 1 dag af. Aangezien ik toch geen wedstrijden kan plannen wegens mijn prive leven dat ik er niet mee kan combineren. Het gewoon wedstrijden draaien ben ik wel een beetje beu en heb het wel gezien. Maar ik zit wel in het hoofd met iets nieuws, het gaat hem ook over bodybuilding en wedstrijden maar wil ik nog niet zeggen want het is nog niet zeker. Wat ik wel merk is dat ik sinds ik geen wedstrijden meer gedaan heb, meerr voldoening heb van het trainen. Daar gaat het mij ten slotte om.

Groeten
 
so philiep, blommaert schreef net dat je stiekem aan een come-back werkt, klopt dat?
of is het zo'n beetje onzin?
ik blijf v mening dat jij de beste fysiek had. erg jammer v die tear!
 
Al een hele tijd ben ik enkel nog een passief lezer van Dbb, maar volg nog regelmatig een en ander.
De laatste dagen heb ik heel wat telefoontjes en sms'jes gekregen om te bevestigen of ik al dan niet een comeback maak.
Ik zal daar kort op antwoorden: NEE, voor het moment plan ik geen comeback. NEE, ik ben niet in wedstrijdvoorbereiding. JA, ik train nog steeds meerdere keren per week en hou mijn shape (al is het een heel stuk lichter) goed onder controle zodat ik het wel zou kunnen.
Het spookt idd nog steeds in mijn hoofd, en wel regelmatig is de drang er om terug het podium op te stappen. Voor het moment is het echter onmogelijk omdat ik het niet met mijn prive kan combineren. ALS ik een comeback zou maken neem ik zeker 2 jaar om mij voor te bereiden en doe ik enkel mee als ik 200% klaar ben, maar dan wel onder andere condities dan dat ik vroeger meedeed. Het zou een nieuwe uitdaging moeten zijn. Meer wil ik over dit laatste nog niet kwijt.
Ik ben ook wel zo slim dat ik weet moest ik mij nu voorbereiden dat ze over mij gaan overlopen, en die kans geef ik niemand!
Wel wordt me regelmatig de vraag gesteld of ik aan het opbouwen ben. Vooral als er mensen zijn die me zien trainen als een bezetene. Daardoor verspreiden er wel vaker geruchten dat ik iets van plan ben.
Ik probeer met mijn kennis wel enkele beloftevolle atleten zoals Aron op goede weg te helpen.
Voor de rest ben ik jurylid bij de bfbf, de nationale afdeling van de WABBA.
Voila Willem, bedankt voor het compliment.
 
Philiep, ik hoorde het ook van Aron vandaag :) Een echte bodybuilding celebrity hé als ze al beginnen roddelen over een comeback ;)

JA, ik train nog steeds meerdere keren per week en hou mijn shape (al is het een heel stuk lichter) goed onder controle zodat ik het wel zou kunnen.
Kan dit alleen maar bevestigen en respect opbrengen dat je er nog steeds méér dan goed uitziet.
Bedankt voor alle steun die je aan beloftevolle atleten zoals Aron geeft! :hedbang:

Groetjes

Jef
 
Jammer hoor had je ook graag wel weer op het podium gezien net als Eric C maar die gaat niet meer staan helaas.

Jij misschien dus toch nog wel. ben benieuwd.
 
Wat is dat over Carpentier?^

en Philiep, over welke slechte condities heb je het? of wil je je daarover niet uitspreken? wij zouden er van kunnen leren..
en hey, dat was géén compliment, pure realiteit
 
niets behalve dat ik die ook nog wel graag op het podium had willen zien.
 
Jammer hoor had je ook graag wel weer op het podium gezien net als Eric C maar die gaat niet meer staan helaas.

Jij misschien dus toch nog wel. ben benieuwd.

We zullen wel zien wat de tijd brengt!
Een ding is zeker, in mijn hoofd is er nog steeds NIETS veranderd. Alleen laat ik me niet verleiden door domweg terug het podium op te stappen.
Intussen hou ik alles vanop afstand goed in het oog!:p
Doe jij maar ondertussen je best;)
 
We zullen wel zien wat de tijd brengt!
Een ding is zeker, in mijn hoofd is er nog steeds NIETS veranderd. Alleen laat ik me niet verleiden door domweg terug het podium op te stappen.
Intussen hou ik alles vanop afstand goed in het oog!:p
Doe jij maar ondertussen je best;)

Hey giantkiller, neem uw poseerslip s rap uit de kast, zoals ge hoort fans genoeg die er op zitten wachten :D
 
Wat is dat over Carpentier?^

en Philiep, over welke slechte condities heb je het? of wil je je daarover niet uitspreken? wij zouden er van kunnen leren..
en hey, dat was géén compliment, pure realiteit

Bodybuilding, en dan bedoel ik wel het wedstrijdding, zoals het er nu uit ziet is saai (in mijn ogen dan toch) en er is te veel vriendjespolitiek en "a le tete"!
Persoonlijk zou ik er geen voldoening aan hebben om in het huidige wedstrijdwereldje te stappen. De uitdaging moet meer zijn om me te voldoen. Ik heb wel een idee, voor mij persoonlijk dan maar daar wil ik niets over kwijt, sorry.
Voor de rest zou ik van de categorien 1 maken (vanop een bepaald niveau dan) en er een afval race van maken. Een beetje zoals op profniveau, geen categories om de strijd om de nationale titel. De wet van de jungle, "enkel de sterkste overleeft"
 
Hey giantkiller, neem uw poseerslip s rap uit de kast, zoals ge hoort fans genoeg die er op zitten wachten :D

Mijn slips heb ik uitgeleend!
Ik wacht er nog steeds op:mad:
 
Haha hoezo... Weet jij meer dan ik. :D
 
Philiep, ik hoorde het ook van Aron vandaag :) Een echte bodybuilding celebrity hé als ze al beginnen roddelen over een comeback ;)


Kan dit alleen maar bevestigen en respect opbrengen dat je er nog steeds méér dan goed uitziet.
Bedankt voor alle steun die je aan beloftevolle atleten zoals Aron geeft! :hedbang:

Groetjes

Jef

Ik ben daar voorzichtig mee Jef! Maar ik zie ook wel wie het waard is.
Steun jij je maat maar 100% en stap verdomme op het podium!
 
Back
Naar boven