MuscleMeat

ZMA - Olimp

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader
Soort supplement: ZMAWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Werkt testosteron verhogend, bevorderd de slaap en herstel.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 30 dagenHoe is de smaak van dit supplement? -Welke dosis heb je gebruikt? De aanbevolen dosisWaar heb je het supplement gekocht? xxlnutrition.nlWelke extra voordelen gaf deze winkel? -Wat heb je voor dit supplement betaalt? 26,50Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja.Mijn review:

Vooral de eerste dagen sliep ik heerlijk op ZMA, ik merkte zeker het verschil in het feit dat ik met korte slaap toch heerlijk uitgerust kon zijn. Ook merkte ik dat ik wat sneller herstelde.

Al met al vond ik ZMA een geslaagd supplement en ben nu alweer voor de 2e keer bezig. Nu heb ik het alleen ergens anders gekocht. Zelfde samenstelling maar voordeliger.
 
Veel mensen praten hier over verschillende merken van ZMA... het is een gepatendeerde forumle, oftewel de dosis van ieder product met ZMA is hetzelfde. Vergelijk de potjes maar ;)
 
Hebben Magnesium(oxide) zink tabletten en Vitamine B-6 tabletten met ong dezelfde dosering samen in te nemen hetzelfde effect als "normaal" ZMA.
(deze zijn namelijk erg goedkoop bij de drogist en makkelijk verkrijgbaar)
 
Heb een pot CMZ (van VPX Sport) besteld (reeds tweede keer).
De samenstelling is veel vollediger dan traditionele ZMA producten.
Vraagje: ik heb ergens gelezen dat het innemen van mineralen samen met eiwitten niet bevorderlijk is voor de opname ervan.
Probleem is dat aangeraden worden te supplementeren bij je laatste maaltijd, in casu meestal een half kilootje kwark.
Wat nu ???
 
Beetje onduidelijk..
Maar als kwark je laatste maaltijd is, zou ik zo'n 3kwartier er voor je 'ZMA' nemen.
 
Hebben Magnesium(oxide) zink tabletten en Vitamine B-6 tabletten met ong dezelfde dosering samen in te nemen hetzelfde effect als "normaal" ZMA.
(deze zijn namelijk erg goedkoop bij de drogist en makkelijk verkrijgbaar)
om ff antwoord te geven op mezelf na wat sticky's gelezen te hebben..
Calcium dat in normale suplementen zit verhindert de opname vh Zink
 
Ik neem altijd eerst ZMA en een uur later caseien proteine. En ZMA neem ik omdat ik dan niet meer snachts wakker wordt in mijn slaap.
 
Sportfood.nl zei:
Is vaak een kwestie van uitproberen. Kijken hoe het lichaam na welke tijdsperiode reageert.
Ik zelf zou minimaal 2-4 weken pauze aanraden.

2 tot 4 weken tussenpauze na ?? weken gebruikt te hebben?
Verder ga ik ook dit product maar is proberen, merk dat ik steeds meer moeite heb om met mijn normale hoeveelheid slaap lkkr uit bed te stappen misschien dat zma me hierbij kan helpen.
 
sport wonder zei:
2 tot 4 weken tussenpauze na ?? weken gebruikt te hebben?
Verder ga ik ook dit product maar is proberen, merk dat ik steeds meer moeite heb om met mijn normale hoeveelheid slaap lkkr uit bed te stappen misschien dat zma me hierbij kan helpen.

Probeer eens een kuurtje van +/- 4 weken. Dan heb je een goed beeld of het wat voor je doet.
 
victormor zei:
Ik neem altijd eerst ZMA en een uur later caseien proteine. En ZMA neem ik omdat ik dan niet meer snachts wakker wordt in mijn slaap.

3xl heeft wel eens gepost dat dat helemaal niet zo is, hij verwees daarbij naar een onderzoek, wat de opname van die stoffen bekeek.

als je ff zoekt, vindt je het vast wel, ik heb er geen tijd voor iig.
 
Sportfood.nl zei:
Probeer eens een kuurtje van +/- 4 weken. Dan heb je een goed beeld of het wat voor je doet.

Ga ik zkrs doen, 180 caps ZMA (3 caps daily) voor €15.06 zijn de kosten niet :D (kan meebestellen bij een bestelling in de states)
 
Ik ben ook aan het twijfelen om eens ZMA te proberen omdat ik vaak een zeer slechte en gestoorde nachtrust heb.De enige reden dat ik twijfel om te starten is ook de reden dat ik slecht slaap nl mijn twee kleine kindjes.Doordat zij beiden veel ziek zijn geweest en mijn zoon sowieso 's nachts vaak wakker werd door reflux (is wel sterk aan het beteren) moest ik vaak uit bed.Volgt mijn bekommernis , als ik ZMA neem, slaap ik dan te vast zodat ik hen niet meer hoor en als ik hen toch hoor geraak ik dan achteraf terug goed in slaap.
Kortom : krijg ik toch betere rust en recuperatie ook als ik een aantal maal uit bed moet.
 
De kwaliteit van je slaap is beter en hierdoor zul je minder slaap nodighebben. Echter denk ik wel dat als je midden in de nachtrust wakker wordt en vervolgens weer wilt gaan slapen dat dit niet mee zal vallen...
Suc6 ermee !
 
Nu in aanbieding bij De Tuinen ... ong 10 euries voor 90 caps.
ZMA is een gepatenteerde samenstelling, wat wil zeggen dat ieder ZMA product dezelfde hoeveelheden van de werkzame stof bevat.
Ook zijn andere producten daar in de aanbieding.
 
Ik heb er nu 180 voor E15 :D (kon meebestellen bij een 1fast400 bestellling)
 
Niet kunnen slapen van ZMA

Sinds een paar dagen gebruik ik ZMA van Optimum Nutrition. Ik verwachtte er een betere nachtrust van te kunnen krijgen, echter, het tegenovergestelde is waar. In plaats van lekker in te slapen lig ik zo goed als de hele nacht wakkker en slaap ik hooguit een uur en hiermee overdijf ik niet. ( kan de uren voorbij zien gaan op mijn wekker!!)
Iemand anders soortgelijke ervaringen gehad met ZMA?
 
Nu in aanbieding bij De Tuinen ... ong 10 euries voor 90 caps.
ZMA is een gepatenteerde samenstelling, wat wil zeggen dat ieder ZMA product dezelfde hoeveelheden van de werkzame stof bevat.
Ook zijn andere producten daar in de aanbieding.

goede tip heb direct een pot gehaald ..
Deze 50% aktie duurt trouwens nog tm dinsdag 13-06
 
Ik heb nu ook ZMA besteld.
Ik heb nog geen reactie gezien of de product ook "echt" werkt (natuurlijk is het maar een supplement)..
Iemand ?

Ik begin woensdag met een nieuw kuurtje.

Creatine,
HMB,
ZMA,
Mega grow (Creatine, bcaa's, Taurine, Vitamines en mineralen)
Visolie (2 tabletjes per dag)
Aparte vitamines.
Eiwit en Koolhydraat shakes (maar dit nog in 1x per dag)

En heel veel eten, vooral vlees...
Ik ben benieuwd...
 
Blijkt dat meerdere mensen last hebben van dat midden-in-de-nacht-klaarwakker-syndroom ;) Heb het zelf ook eens aan mensen in mn omgeving gegeven en die hadden precies hetzelfde de 1e keer dat ze het namen. Echter als je het een paar x heb ingenomen heb ik er geen last meer van en slaap ik erg goed ^^
 
voor de mensen die het uit US halen, kunnen jullie een link geven van welke? als het niet kan op dit topic omdat het een ander suplement is zou dat dan aub kunnen via een pm of iets dergelijks?
 
mag je ZMA wel gebruiken als je 16 bent, aangzien het je testosteronspiegel verhoogd
 
Back
Naar boven