Fitness Seller

opleiding bodyguard (again!) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hrvat

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
7 jul 2006
Berichten
1.338
Waardering
6
beste mensen,

ja ik weet het over dit onderwerp zijn al genoeg topics maar zelfs na het zoeken en lezen van oude topics ben ik er nog niet uit!.

dit is wat ik weet

1: weining werk en saai werk als je persoonbeveilliger bent in nederland.

geen punt spreek 4 talen vloeiend plus een zooitje gebrekkig en wil zobiezo internationaal werken omdat ik me vleugels wil spreiden en van alles en nog wat wil zien.

2 best alert is rotzooi veel in het nieuws oke ben ook niet van plan om daar me te laten inschrijven.

maar nob-opleidingen dan ? iemand hier ervaring mee ? pm me maar of post het hier wil graag alles weten ervaringen zijn ze te vertrouwen hoeveel kost het etc etc.

ik las in oude topics dat er landen zoals isra en engeland goeie opleidingen verstreken nu interreseer ik me wel voor engeland aangezien dat de meest logische en efficente keuze voor me is.

iemand hier weetjes over?

kortom ik zou graag wat meer info willen over nob dus graag van mensen horen hoe het hun is bevallen , zodat als ik voor hun kies ik later niet bedrogen uit kom en al me geld kwijt bent + het ergste tijd!!.

b.v.d
 
Kwee nie, mss kun je Kevin Costner mailen
 
ben je bereid kogels op te vangen voor je werkgever?
 
ik weet er verder niks van af, maar mijn gevoel zegt dat als je pas 18 jaar bent je nog echt geen bodyguard kan worden. Meestal zijn dat mensen die hun strepen in de beveiliging als verdient hebben en flink war ervaring hebben
 
18jaar is jong!
 
Mischien K3 als werkgever?
 
Ik zou zeggen, ga naar het KCT (Korps Commando Troepen) of de KMAR (Marechaussee).
Beiden hebben ze veel afwisselender werk in combinatie met persoonsbeveiliging.
De KMAR heeft de BSB en het VIP team daarvan doet persoonsbeveiliging.
Het KCT heeft het CT (Counter Terrorism) team wat een soort AT is voor terroristen.
Hoewel niet direct verbonden met persoonsbeveiliging kan het af en toe best eens voorkomen en is het zeker een goede basis voor een burger beveiligingsjob, KMAR ook natuurlijk.

Qua leeftijd kun je mooi beginnen voor zoiets. Wel zul je het echt moeten willen, want het zal zeker zwaar worden en afzien worden. Daar is een uurtje trainen in de gym niets bij ;)
 
thnx for the info:) wscorpion.

@ mammoth ja dat gevoel had ik ook al maar waar te beginnen dan?
 
Stuur XXLtje een pm.;)
 
Een VIP laat zich echt niet beveiligen door een jochie van 18.
Meld je aan bij de politieacademie als je geluk hebt doorsta je alles tests.
Doe 10 jaar straatervaring op dan maak je genoeg rottigheid mee,en heb je wat eelt op je ziel.
Pas dan kun je evt.besluiten om een gedegen opleiding tot persoonsbeveiliger te volgen.
 
Een VIP laat zich echt niet beveiligen door een jochie van 18.
Meld je aan bij de politieacademie als je geluk hebt doorsta je alles tests.
Doe 10 jaar straatervaring op dan maak je genoeg rottigheid mee,en heb je wat eelt op je ziel.
Pas dan kun je evt.besluiten om een gedegen opleiding tot persoonsbeveiliger te volgen.

kerel ik kom toch hier om info vragen van mensen met ervaring , kom jij ff aanzetten met je gandalf-wijsheid.

seagal thnx very much , ik ga me rijbewijs halen en dergelijke en dan voor de solicitatie gaan en zoals sculpture hier boven zegt kan ik mooi daar 8jaar ervaring op doen.
 
ja ik weet het over dit onderwerp zijn al genoeg topics maar zelfs na het zoeken en lezen van oude topics ben ik er nog niet uit!.

Was toen toch zat informatie te lezen over dit onderwerp.

kerel ik kom toch hier om info vragen van mensen met ervaring , kom jij ff aanzetten met je gandalf-wijsheid

Nu jij nog zorgen dat je een echte kerel ooit wordt mag jij als je later groot wordt de held uithangen in je apepakkie.:D
 
Een echte top persoonsbeveiliger (lees: staatshoofden) beheerst krav maga met de niet burger afwerkingen.
 
PM piet eens even die werkt in de beveiliging;)
 
Don't do it, don't be stupid!
 
Ik zou bij de politie gaan werken en na een paar jaar de overstap proberen te maken naar de DKDB. Als je daar een aantal jaar hebt gewerkt kun je wellicht particulier gaan werken.

Het lijkt me ubersaai, maar goed als jij er blij van wordt. :)
 
@Hrvat
Niet om jouw aan te vallen, maar ik vraag het mij gewoon af. Zou jij als het erop aankomt jouw leven willen geven voor dat van een VIP, omdat hij/ zij toevallig een hoge functie heeft? Is zijn/ haar leven belangrijker dan dat van jou? Hoe wil je dat uitleggen tegenover je vrouw en eventueel kinderen die je zult krijgen?
 
Bodyguard

Als je informatie wilt kan je even kijken op www.eepg.nl
Je kan daar ook mijn nummer vinden.
Sta je graag te woord, zodat je een goede keuze maakt.

Helaas, moet ik zeggen dat leeftijd en ervaring zeker telt in dit beroep.

Ook voor informatie betreffende de opleiding bij het NOB te maastricht kan ik je het nodige meegeven. :(

Je hebt al goede raad ontvangen in enkele berichten. Sla deze niet in de wind!!
 
@Hrvat
Niet om jouw aan te vallen, maar ik vraag het mij gewoon af. Zou jij als het erop aankomt jouw leven willen geven voor dat van een VIP, omdat hij/ zij toevallig een hoge functie heeft? Is zijn/ haar leven belangrijker dan dat van jou? Hoe wil je dat uitleggen tegenover je vrouw en eventueel kinderen die je zult krijgen?

snap je best kameraad , maar ik ga er verder niet teveel op in , ik heb gw wat ****t up dingen meegemaakt in me leven dat ik mezelf niet eens als huisje boompje beestje zie heb alle vertrouwen verloren in dat opzicht.

en ja wat moet dat moet.
 
Back
Naar boven