XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Maar het gaat wel om een 2002 he. Een 1999 of 2000 kan je wel op de kop tikken voor zon 5000 euro 1999 wel wat minder.
     
    Nou, ik had toch niet zulke goeie gevoelens over de suzuki, heb vandaag even terug gebeld en gevraagd of ik de r6 nog kon nemen. Was allemaal geen probleem hij stuurd me even een nieuw factuur onderteken ik en alles is klaar.

    Ze vroegen er 5999 euro voor, mooi prijsje dacht ik zo voor 2002 model en met 14.000 km op de teller.
    5999 euro is incl rijkostklaar maken en 25kw. Overigens ook 20 procent korting op alle kleding. Alleen ze hebben niet veel kleding dus dat koop ik ergens anders.

    Op marktplaats kom ik gelijke prijzen tegen voor een r6 uit 2002 Bij dealers was hij verweg de goedkoopste.

    XXLtje, heb je hier al eens gekeken ? [Link niet meer beschikbaar]

    Overigens heeft John wel een goeie reputatie opgebouwd hoor en je kan hem ook echt vertrouwen. Ik kan het jullie wel aanraden om daar ook eens te kijken, ( Voor XXLtje, Hij handelt veel in r6en etc!. ) Hij geeft scherpe prijzen voor de motoren, incl afleverbeurd als er iets mis is dan vervangt hij het. Alleen kortingen geeft die niet zo veel aangezien de motors al scherp geprijsd zijn. En zozioo betaal ik liever net iets meer voor dat beetje service.

    [Link niet meer beschikbaar]

    ;)
     
    Maar het gaat wel om een 2002 he. Een 1999 of 2000 kan je wel op de kop tikken voor zon 5000 euro 1999 wel wat minder.

    Waarom heb je de Gixxer niet genomen?! Daar ben ik wel benieuwd naar...


    [Link niet meer beschikbaar]

    ;)


    Wat is je punt?! Deze advertentie is een bieding met nog 4 dagen te gaan...
    Overigens zijn de motoren hier wel een stuk goedkoper. Ik betaalde in 2005 voor mijn 2003 GSX-R600 hier $5500. :p Daarna heb ik er zo'n $1000 ingestoken aan accessoires en 2 jaar later verkocht voor $5000. Zoals hieronder was ie toen ik m verkocht in 2007.

    20u5t9l.jpg
     
    Weet iemand ook een goede Aprilia dealer dan? Ik zie nu dat deze shop dus veel r1 heeft en hij zit in Nijkerk, daan?
     
    [Link niet meer beschikbaar]

    ;)

    Yep in dan nog importeren naar nederland he. In duitsland kan je ook wel een r6 voor die prijs krijgen. Alleen importeren is niet zo makkelijk als je denkt. Bovendien moet je daarover ook nog BPM en andere zooi betalen.

    Weet iemand ook een goede Aprilia dealer dan? Ik zie nu dat deze shop dus veel r1 heeft en hij zit in Nijkerk, daan?

    Ja, ze hebben daar aardig wat r6jes en r1tjes staan.
    http://www.motorfietsen.net/frameset.html

    Probeer bij autotrader eens http://www.autotrader.nl/motor/index.htm verder ken ik niet echt een aprilia dealer, de meeste dealers hebben wel een dealerschap met aprilia en kan je motoren gewoon bestellen. Alleen qua occasions weet ik het niet.
     
    importeren uit du is een eitje.
     
    Maar het kost je wel tijd en geld, iets waar ik geen zin in heb :P
     
    Ik vind het importeren uit duitsland eigenlijk helemaal niet zoveel goedkoper. Of jullie hebben een site ( mobile.de ) buiten die van mij gevonden , welke zo goedkoop is.
     
    Nee, ik heb ook wat gekeken op mobile.de maar soms hoor je ook van mensen dat ze er 1000 euro of meer beter van zijn geworden. Nou ik betaal liever bij de dealer zodat ik teminste zekerheid heb van de motor, en bovendien garantie heb. Als er wat mis is moet je weer helemaal naar duitsland etc... En iemand zoals mij die weinig motorverstand vind ik dat je dat niet moet doen.
     
    hmmm

    Ja dat zijn misschien enkele gevallen. Ik betaal ook liever wat meer dan. Thanks Daan!
     
    Waarom heb je de Gixxer niet genomen?! Daar ben ik wel benieuwd naar...

    Nou, eigenlijk omdat ik hem achteraf toch niet zo mooi vind. Ik vind de achterkant echt te groot, de motor zelf is ook wat groter opzich wel beter voor mij aangezien ik ook wat groter ben alleen de r6 is wat sportiever. Bovendien had ik ook niet zulke goeie gevoelens bij de gsxr hoe daar is mee omgegaan, hij kwam uit italie namelijk en stond er net 1 dag. Hij was nog niet gewassen of niks. Achteraf toen ik thuis kwam begon ik toch te twijfelen over de gsxr en heb ik terug gebeld en gezegd stuur me maar een factuur van de r6.

    Zo nu eerst maar eens weer gaan lessen :D
     
    Laatst bewerkt door een moderator:
    Nou, eigenlijk omdat ik hem achteraf toch niet zo mooi vind. Ik vind de achterkant echt te groot, de motor zelf is ook wat groter opzich wel beter voor mij aangezien ik ook wat groter ben alleen de r6 is wat sportiever. Bovendien had ik ook niet zulke goeie gevoelens bij de gsxr hoe daar is mee omgegaan, hij kwam uit italie namelijk en stond er net 1 dag. Hij was nog niet gewassen of niks. Achteraf toen ik thuis kwam begon ik toch te twijfelen over de gsxr en heb ik terug gebeld en gezegd stuur me maar een factuur van de r6.

    Zo nu eerst maar eens weer gaan lessen :D


    Hehe master. Goede keuze hoor.
     
    Als je goed zoekt op mobile.de scheelt het echt wel meer dan 1000 euro meestal. Ik heb al een paar keer gezocht daar en dan scheelde het vaak minimaal 3000 euro en soms 5000 euro op een motor, die hier in Nederland te koop stond.
    Dus waarschijnlijk heb je gezocht bij motoren, die al wat ouder zijn, want anders klopt het niet.
    En de zekerheid van een dealer bestaat alleen uit garantie, waar je ook voor betaalt. Daarnaast moet je het gewoon treffen, dat de vorige eigenaar de motor netjes heeft behandeld.
     
    Btw Daan, je hebt de motor gekocht zonder proefrit, aangezien je nog lest?
     
    Btw Daan, je hebt de motor gekocht zonder proefrit, aangezien je nog lest?

    Ja, maar ik kon hem toch niet proefrijden aangezien ik op 25kw moet rijden. Dan kunnen ze hem niet afknijpen en dat ik vervolgens zeg ik hoef hem niet meer.
     
    Dus je gaat hem eerst zelf afknijpen of wat is de planning?
     
    Nee, ik heb een aanbetaling gedaan, de motor staat op het moment nog bij de dealer en hij zal er voor zorgen dat die word afgeknepen. Als ik me rijbewijs heb staat mijn motor al klaar en kan ik hem ophalen en zo naar huis rijden.
     
    Maar het gaat wel om een 2002 he. Een 1999 of 2000 kan je wel op de kop tikken voor zon 5000 euro 1999 wel wat minder.

    Ik heb nog geen 7k moeten betalen voor een bike van juli 2004 ;) . Het schijnt dat vooral de blokken van de R6's tot 2001 een ramp zijn
     
    Hmm misschien maar een motordealer topic maken ? :D
     
    Back
    Naar boven