MuscleMeat

zaterdag, junkdag!

Bezoekers in dit topic

ik lust geen snoep echt raar, maar wel jellybeans en lollys en zo maar niet van dat snoep in zakken
 
IMO kun je als je afstemming goed is zo'n 3 x per week friet uit de oven eten, of wat pizza.

Maar een glucose overdosering zit ik echt niet eens 1 x per jaar op te wachten. ;)
 
Snoep sucks, echt zonde van de moeite, er zit geen lekkere smaak aan, het is teringzooi, slecht voor je tanden, geen goede voedingsstoffen, etc etc.

Gewoon je eigen volvreten met echte junkf00d bijvoorbeeld pizza shoarma, doner kebab, een hele kip :D etc etc, en je heb die zooi niet eens nodig.
 
Snoep is ranzig.

Ik junk altijd met hamburgers, pizza's enz :meal:
 
Heb nu een kilo ovenfriet voor me liggen, en ik ga genieten.
 
Ik heb net roti op, maar dat valt niet echt onder de categorie junkfood.
 
ik heb gisteren , eergisteren en vandaag een junkdag gehouden ! de cut gaat goed ! :thumbs: :roflol:
 
dat is troep geen junk. pizza friet hamburgers all the way
 
Persoonlijk ga ik voor; meergranen pannenkoeken in de avond en de volgende dag, lekker trainen.
 
de helft van de zaken die hier genoemd worden vallen bij mij niet onder de noemer junkfood :X

spare ribs enzo is toch gewoon goed vlees?
 
de helft van de zaken die hier genoemd worden vallen bij mij niet onder de noemer junkfood :X

spare ribs enzo is toch gewoon goed vlees?

Ja maar het is lekker, en alles wat lekker is is niet goed :roflol:
 
een kapsalon, dat is pas junkfood, daar zit echt alles in
 
Mhr komop je cut gaat goed :roflol: Trouwens lekker junken doe ik paar dagen in de week vreten wat je tegenkomt:D
 
hmmm snoep niet zo erg lekker....

...heb net wat friet op en een cornetto ijsje :D ga zo nog ff een paar hamburgers op de grill doen :D :D
 
Back
Naar boven