XXL Nutrition

Quad Core of Duo Core? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dwighttt

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
31 okt 2007
Berichten
1.061
Waardering
13
Wil eind van de maand een nieuwe pc kopen en zit nu te twijfelen tussen een duo core of quad en tussen Amd of Intel.

Ik wil het voornamelijk voor internet,muziek,films en WOW!!! gebruiken :) welke raden jullie me aan? en wat voor videokaart?
 
Intel c2d.

Geef eerst eens een prijs, anders gwn een 4850/4870.
 
uhmm tot 400a500
 
Quadcore is natuurlijk wel een stuk beter.
 
jawel Intel Core 2 Quad Q6600. natuurlijk niet met scherm en andere troep.
 
realist is al helemaal in de diablo3 mood :D

btw weet iemand de release date van diablo 3 ?
 
realist is al helemaal in de diablo3 mood :D

btw weet iemand de release date van diablo 3 ?

Volgend jaar pas, zomer ergens geloof ik, die spellen worden altijd in de zomer uitgebracht :D
 
hmm jaartje wachten dus :(

njaah tot die tijd WOW spelen
 
Voor wat jij opnoemt heb je geen straffe cpu nodig.

Met een Intel Core 2 Duo E8400 heb je voldoende. Prijs/Kwaliteit.

Als je echt een quad wil ga dan voor de Intel Core 2 Quad Q9450.
 
dus wat is het grootste verschil tussen die quad q6600 en quad q9450 ?

voor hoeveel vind je een kastje met een Q9540,minimaal 250gig,2gig geheugen en een redelijke videokaart?
 
Wil je hem zelf samenstellen of er eentje kopen van een merk? (ik raad het eerste aan)
 
Wil je hem zelf samenstellen of er eentje kopen van een merk? (ik raad het eerste aan)

zelf samen stellen is wel leuk alleen kost het dan wel een 50 tot 100euro duurder dat vind ik en mijn portomonee niet zo leuk :P

dus zat eraan te denken om bij een goede winkel 1 uit te zoeken en ff praten de persoon die me helpt om de huidige procesor te vervangen door een snellere tegen een goede prijs

http://www.starcomputers.nl/product_info.php?products_id=108&osCsid=f071da09acd5891a34e689e51cdae8af deze heb ik gevonden,een zaak van een man die om de hoek bij mij woont. dus wil die procesor vervangen door die q9540 als die echt zo goed is als je beweerd
 
Weet je wel dat al je vriendjes met wie je wow speelt losers zijn?
 
zelf samen stellen is wel leuk alleen kost het dan wel een 50 tot 100euro duurder dat vind ik en mijn portomonee niet zo leuk :P

dus zat eraan te denken om bij een goede winkel 1 uit te zoeken en ff praten de persoon die me helpt om de huidige procesor te vervangen door een snellere tegen een goede prijs

http://www.starcomputers.nl/product_info.php?products_id=108&osCsid=f071da09acd5891a34e689e51cdae8af deze heb ik gevonden,een zaak van een man die om de hoek bij mij woont. dus wil die procesor vervangen door die q9540 als die echt zo goed is als je beweerd

Met samenstellen ben je denk ik goedkoper uit en je hebt betere apparatuur, bij een compleet merk pc krijg je vaak onzin erbij die je niet eens nodig hebt, ik zou em lekker zelf samenstellen, heb ik altijd gedaan en mijn pc draait nu nog steeds foutloos na bijna 10 jaar :D

Hoewel het nu wel tijd is voor een nieuwe hoor ;)
 
zal eens berekenen hoeveel ik uitkom om zelf 1tje samen te stellen.
mijne is ook veels te oud het draait op een p4 2,7ghz 512mb 80gig en een mx4400 geforce:P

ga ff kijken hoeveel het kost voor een :
duo core of quad
2gig geheugen
200gig hardeschijf (oude ga ik er ook in proppen)
redelijke videokaart
 
btw op wat draait je pc sneller en soepeler Amd of Intel?
 
Momenteel voor intel gaan vergeet amd gewoon.


Kijk eens op alternate.nl en azerty.nl.

informatique is ook goed en in Duitsland is hardwareversand een aanrader
 
Momenteel voor intel gaan vergeet amd gewoon.


Kijk eens op alternate.nl en azerty.nl.

informatique is ook goed en in Duitsland is hardwareversand een aanrader

thnx zal eens kijken.

zijn de prijzen in duitsland ook goedkoper eigenlijk ?
 
Back
Naar boven