Fitness Seller

Becoming an Animal... Deel II (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

als je zo doorgaat haal je me in dat kan niet hoor
 
Haha Cok. Of anders haal ík jullie in :D
 
Uiteindelijk haal ik jullie allemaal in! :D
 
Hoe staan de zaken ervoor? ;) Lang niks meer gehoord :(
 
Nieuwtjes niet echt meer. De ineens erorme krachtvooruitgang is over. Ga zeker nog wel omhoog, maar niet echt super hard. Massa gaat wel ineens keihard, vandaar dat ik even regelmatiger foto's ga posten ;)
 
Nieuwtjes niet echt meer. De ineens erorme krachtvooruitgang is over. Ga zeker nog wel omhoog, maar niet echt super hard. Massa gaat wel ineens keihard, vandaar dat ik even regelmatiger foto's ga posten ;)

Mooi! :D
 
eh dierenbenen.. ik zag iets op je hyves man, gefeliciteerd kerel. je weet vast wel wat ik bedoel :D




of heb ik het mis en verzin ik maar wat?
 
Laatst bewerkt:
Nieuwtjes niet echt meer. De ineens erorme krachtvooruitgang is over. Ga zeker nog wel omhoog, maar niet echt super hard. Massa gaat wel ineens keihard, vandaar dat ik even regelmatiger foto's ga posten ;)

:thumb: gaat goed ouwe
 
Ik ga trouwen, das het nieuws denk ik wat Seagal zag staan ;) 02-04-2009 word de datum.
Dus Mishale krijgt ook Animal als achternaam :D
 
Gefeliciteerd pik!


Waar blijven die fotows nouw?
 
Ik ga trouwen, das het nieuws denk ik wat Seagal zag staan ;) 02-04-2009 word de datum.
Dus Mishale krijgt ook Animal als achternaam :D



idd dat bedoelde ik:D

ik dacht miss mag het niet uitlekken op dbb dus was voorzichtig.

gefeliciteerd kerel
 
Nee het is geen geheim hoor! En bedankt gasten ;)
 
Congratz man!!

Dat word een heerlijk bulkfestijn op je trouw :P
 
Proficiat kerel :)

ps: Dat wordt een maatpak op maat vrees ik :D
 
Wow gefeliciteerd, hooligan ;) Dat word over 12 jaar een Animalkid op het forum ;)
 
Haha, ja ik ga shakes en kipfilets laten serveren en in de wc kan je nog iets anders halen ;) Keuze uit Test, Tren of wat HGH :D Hahaha!! En trouwen doen we niet in traditionele kleren, we vinden het onzin dat iets wat voor ons een betekenis heeft, we daar zo ontzettend veel geld voor moeten neerleggen. Dus geen band, pakken of dikke trouw auto, gewoon in jeans en tank top in onze Mercedes :D
 
Haha, ja ik ga shakes en kipfilets laten serveren en in de wc kan je nog iets anders halen ;) Keuze uit Test, Tren of wat HGH :D Hahaha!! En trouwen doen we niet in traditionele kleren, we vinden het onzin dat iets wat voor ons een betekenis heeft, we daar zo ontzettend veel geld voor moeten neerleggen. Dus geen band, pakken of dikke trouw auto, gewoon in jeans en tank top in onze Mercedes :D



Precies. Plus jij gympen, ik m'n stiletto's aan :D
 
Back
Naar boven