MuscleMeat

Becoming an Animal... Deel II (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Haha, ja ik ga shakes en kipfilets laten serveren en in de wc kan je nog iets anders halen ;) Keuze uit Test, Tren of wat HGH :D Hahaha!! En trouwen doen we niet in traditionele kleren, we vinden het onzin dat iets wat voor ons een betekenis heeft, we daar zo ontzettend veel geld voor moeten neerleggen. Dus geen band, pakken of dikke trouw auto, gewoon in jeans en tank top in onze Mercedes :D

Nice idea!! :D:D
 
Haha, ja ik ga shakes en kipfilets laten serveren en in de wc kan je nog iets anders halen ;) Keuze uit Test, Tren of wat HGH :D Hahaha!! En trouwen doen we niet in traditionele kleren, we vinden het onzin dat iets wat voor ons een betekenis heeft, we daar zo ontzettend veel geld voor moeten neerleggen. Dus geen band, pakken of dikke trouw auto, gewoon in jeans en tank top in onze Mercedes :D

Maak er wel mooie foto's van eh! :D
 
Haha ja dat gaat wel goedkomen, de getuige van m'n meisje heeft fotograferen als hobby, en mijn stiefvader fotografeerd voor enkele magazines!
 
free hgh ?!?!?!? hmmmmmmmmmmmmm
 
owh funky... moet ik voor naalden zorgen? :D
 
paranoia by default.... dont worry :)
 
Haha, ja ik ga shakes en kipfilets laten serveren en in de wc kan je nog iets anders halen ;) Keuze uit Test, Tren of wat HGH :D Hahaha!! En trouwen doen we niet in traditionele kleren, we vinden het onzin dat iets wat voor ons een betekenis heeft, we daar zo ontzettend veel geld voor moeten neerleggen. Dus geen band, pakken of dikke trouw auto, gewoon in jeans en tank top in onze Mercedes :D

DBB MEET op je trouwdag:D?
 
Nee rush, ik wil je vragen of je getuige wil zijn man :D Naalden heb ik altijd weet je toch ;) Jij moet nog ff langskomen hè daarvoor.
 
getuige? jeetje... serieus bro en sma die had ik *echt* niet aan zien komen !!!
in my defence: het valt ook niet mee, zo'n hele lange week nuchter zijn... dat is echt ff wennen hoor!

ik voel me *ZEEEER VEREERD* !!! en jullie kunnen op me rekenen!!!!!
ik heb gelukkig nog wel wat tijd om nog wat leuks te bedenken voor jullie ;)

thanks!
 
Rusher waar zit je man? Er wacht een belangrijke vraag haha!

Trainingen gaan trouwens k*t. We hebben een hele nieuwe lijn in de gym van panatta, prachtig mooi, maar voor mij werkt het niet!! Waarschijnlijk als het zo blijft dat ik niet kan wennen, ga ik bij willem jonkman knallen.
 
dan moet je die telefoon opnemen man; ik bel je net !! :D
 
Haha daar ben je al! Ja man, ik wil jou gewoon erbij hebben. Kom van de week ff trainen en eten, praten we ff goed bij haha!
 
getuige? jeetje... serieus bro en sma die had ik *echt* niet aan zien komen !!!
in my defence: het valt ook niet mee, zo'n hele lange week nuchter zijn... dat is echt ff wennen hoor!

ik voel me *ZEEEER VEREERD* !!! en jullie kunnen op me rekenen!!!!!
ik heb gelukkig nog wel wat tijd om nog wat leuks te bedenken voor jullie ;)

thanks!


Rusher, heel fijn dat je v/d partij bent :thumbs:
't Feest zou niet compleet zijn zonder jou ;)
 
Back
Naar boven