XXL Nutrition

Topic bumps (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2005
Berichten
14.970
Waardering
30
Ze zijn de laatste tijd weer flink bezig :( Zie regelmatig threads uit 2004-2006 voorbij komen. Erg irritant.
 
Geen klachten in ideeënforum aub, moved.
 
Verleden x zelfs 1 uit 2003, vrij irri ja.
 
hoezo is dat irri dan, ik vind het wel leuk om dingen te lezen die ik nog niet wist
 
Heb er een topic over gemaakt in het ideeenforum, laat weten wat jullie ervan vinden.
 
hoezo is dat irri dan, ik vind het wel leuk om dingen te lezen die ik nog niet wist

Over favo console ps2 gamecube of xbox? Of wanneer dit en dat spel eindelijk uitkomt en nu al 3 jaar geleden is uitgebracht?
 
kazamafury is de held van de dag :roflol:
 
Vroeger had je zo'n hokje dat je aan moest vinken.
 
Krijg je niet de melding als je in een erg oude topic wilt posten, ik zie het probleem niet?

Je bent toch wel stom/blind als je dat niet ziet.
 
Ze zijn de laatste tijd weer flink bezig :( Zie regelmatig threads uit 2004-2006 voorbij komen. Erg irritant.

Weet je wat me pas irritant lijkt? Vroegtijdig klaarkomen..
 
Ze zijn de laatste tijd weer flink bezig :( Zie regelmatig threads uit 2004-2006 voorbij komen. Erg irritant.


En de Chinezen verbruiken te veel eiwit en energie.... :mad:
 
Weet je wat me pas irritant lijkt? Vroegtijdig klaarkomen..

:roflol:


OT:
Mensen vragen iets, eerste wat er als antwoord verschijnt: gebruik de zoekfunctie.
Mensen zoeken dan, vinden een topic welliswaar wat hun probleem mss ook bevat, posten er iets in
en krijgen dan over hun kl*ten dat ze zitten te bumpen.

Zo kan je natuurlijk nooit iets goed doen :p

Toegegeven, nutteloze topics bumpen (zoals dat playstation2 of xbox topic) is dan wel weer irri
 
:roflol:


OT:
Mensen vragen iets, eerste wat er als antwoord verschijnt: gebruik de zoekfunctie.
Mensen zoeken dan, vinden een topic welliswaar wat hun probleem mss ook bevat, posten er iets in
en krijgen dan over hun kl*ten dat ze zitten te bumpen.

Zo kan je natuurlijk nooit iets goed doen :p

Toegegeven, nutteloze topics bumpen (zoals dat playstation2 of xbox topic) is dan wel weer irri

My thoughts exactly. Tis ook nooit goed; of het is OUD! of het is een "nutteloze" bump.:rolleyes:
 
Back
Naar boven