XXL Nutrition

Telefonisch extern gesprek

Bezoekers in dit topic

Ano_1993

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 jan 2008
Berichten
4.621
Waardering
0
Hallo DBB'ers,

Ik word dus net wakker en loop naar beneden om koffie te zetten. Net dat ik naar beneden loop hoor ik de telefoon gaan. Ik loop naar de telefoon, en wij hebben nummerherkenning dus ik keek eerst even wie het was. Zie ik dus staan "Extern Gesprek". Dus dan zou het zo moeten zijn dat iemand anders in ons huis met de telefoon belt die in de garage staat. Maar dat kan niet want ik ben nu alleen thuis. Ik schrok me dus dood, ben aan kijken, maar er was dus niemand.

Heeft iemand anders dit wel eens gehad? Graag een beetje serieus reageren;)

Groeten,
Michael
 
Misschien staat MarcW wel in je garage, die houd wel van jonge kindjes :P:D
 
Kan ook een defect toestel zijn. Bij mijn ouders thuis werd er regelmatig vanaf de slaapkamer intern naar het toestel beneden gebeld terwijl iedereen beneden was en als je dan opnam hoorde je alleen wat ruis. Was best wel vaag/eng de eerste keren. :D
 
Extern is toch van buiten, had er dan niet Intern moeten staan?
 
White Noise?
 
Haha, ze komen je verkrachten.
 
ik zou gewoon opgepakt hebben, dan wist je het direct. of was je bang dat er iemand ging vragen: Michael... what's your favourite scary movie?


(overigens volg ik Schaapiej zijn redenering. anders zou er intern gestaan moeten hebben)
 
I know what you did last summer.......
 
ik zou gewoon opgepakt hebben, dan wist je het direct. of was je bang dat er iemand ging vragen: Michael... what's your favourite scary movie?


(overigens volg ik Schaapiej zijn redenering. anders zou er intern gestaan moeten hebben)

Denk je dat ik huilend naar die telefoon zou gaan staan kijken? Tuurlijk pakte ik op:P Maar toen hoorde ik dat geluidje alsof er opgehangen werd.
 
zou er toch maar niet te licht overgaan hoor
dit lijkt me echt paranormaal

zou me niet meer op m'n gemak voelen als je alleen thuis bent!

hoor je soms geen deuren kraken, of voetstappen op de trap?

Is er ooit iemand gestorven in je huis of zelfmoord gepleegd?


wees op je hoede...
 
Mss een buurman die op dezelfde frequentie zit te bellen?
Hebben het vroeger thuis ook wel eens voor gehad. Maar dat was met zo'n cheap ass
phone van de Aldi destijds.
 
Musclebear is met jullie telefoon aan het kloten denk ik.
 
Hallo DBB'ers,

Ik word dus net wakker en loop naar beneden om koffie te zetten. Net dat ik naar beneden loop hoor ik de telefoon gaan. Ik loop naar de telefoon, en wij hebben nummerherkenning dus ik keek eerst even wie het was. Zie ik dus staan "Extern Gesprek". Dus dan zou het zo moeten zijn dat iemand anders in ons huis met de telefoon belt die in de garage staat. Maar dat kan niet want ik ben nu alleen thuis. Ik schrok me dus dood, ben aan kijken, maar er was dus niemand.

Heeft iemand anders dit wel eens gehad? Graag een beetje serieus reageren;)

Groeten,
Michael

Uhhhm als je vanaf de garage naar ergens anders in je huis belt is dat volgens mij een "intern gesprek" ??? Dus dan is extern gesprek wat anders.

Keranos.
 
Dude, soms is je telefoon gewoon een beetje wazig en geeft hij extern gesprek aan terwijl die andere gewoon met een anoniem nummer belt, hebben wij ook zo vaak. Tevens, zoals al eerder gezegd, extern is van buiten en niet van binnen.
 
drugs are bad, mmmkay ? :P
 
Bedankt voor de dusverre reacties;) Het zou idd kunnen zijn dat me buurman op de zelfde frequentie zit. Wij hebben er 1 van Siemens ofzo. Zo'n Dect telefoon iig.
 
Back
Naar boven