MuscleMeat

bruce lee vs mike tyson

Bezoekers in dit topic

Hoeveel kan Mike Tyson eigenlijk incasseren op zijn benen? Heeft hij ooit kickboxing oid gedaan?

ik denk dat Mike dat niet eens hoeft te doen, want ik geef het 10 sec en denk dat het dan al afgelopen is voor Hoost.
 
ik zag onlangs een discussie over wie zou winnen, bruce lee of mike tyson...wat vinden jullie hiervan?ookal weegt bruce lee misschien 40 kilo minder, of wel meer, ik zeg bruce lee. wat denken jullie?

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:
 
Dude, Bruce Lee heeft ooit in het colosseum van Rome de halfgod Chuck Norris op brute wijze aan de kant gezet. Geblindoekt en met zijn benen aan elkaar gebonden wint hij nog van die dolle stier..
 
Het grappige is, dat voor zover ik weet, er geen spieren in je hoofd zitten, dus ook al weeg je 50 kilo of 130, als je een goeie klap van Bruce Lee tegen je kop aan zou krijgen, ga je even hard sterretjes zien, en daarbij was Bruce Lee nog supersnel ook.
 
natuurlijk wint Bruce Ali..eeh Lee :hedbang:
 
Ontopic:
Met handschoenen op boksregels: tyson ownt Bruce
Zonder handschoenen en no rules: bruce maakt een flinke kans om te winnen

Als Tyson MET handschoenen al zo'n KO-slag heeft... wat zal het effect van een knal zonder handschoen dan wel niet wezen ?

Ik zou hem in elk geval nooit willen ontvangen. ;)
 
Toch grappig dat een aantal films uit de jaren '70 en '80 top op de dag van vandaag de oosterse vechtsporten in zo'n onrealistisch dagbeeld hebben gezet.

Had Bruce Lee nog geleefd, had ie zich kapot gelachen om dit soort onzin. Als iemand een realist was, was hij 't wel.
 
Je kan hooguit iemand dood slaan, maar dan vraag ik mij af wie er werkelijk gewonnen heeft!
 
Het grappige is, dat voor zover ik weet, er geen spieren in je hoofd zitten, dus ook al weeg je 50 kilo of 130, als je een goeie klap van Bruce Lee tegen je kop aan zou krijgen, ga je even hard sterretjes zien, en daarbij was Bruce Lee nog supersnel ook.

Niet dat het er iets toe doet verder wat betreft deze onzin, maar geen spieren in je hoofd? Ga 's terug naar school ofzo.
 
Mike > Lee & Norris samen.
 
Toch grappig dat een aantal films uit de jaren '70 en '80 top op de dag van vandaag de oosterse vechtsporten in zo'n onrealistisch dagbeeld hebben gezet.

Had Bruce Lee nog geleefd, had ie zich kapot gelachen om dit soort onzin. Als iemand een realist was, was hij 't wel.

Word!:cool: Bruce was een vechter pur sang, een pure vechtmachine. Hij heeft in meerdere interviews ook gezegd dat hij in zijn films de vechtscenes ook veel sierlijker en sTvoller zijn dan hoe hij in het echt zou vechten. Maar anders zou er geen hond naar zijn films komen:D

Hij is overigens ook een uitvinder van een vechtsT genaamd jeet kune do, een sT waarin diverse staande alsmede ook grond/ worstel technieken worden gecombineerd ( nee ik doe de sport niet). Hij experimenteerde al heel vroeg met het combineren van sTen, eigenlijk zou je hem de voorvader van het MMA kunnen noemen.

OT: in de boksring wint mike, al het andere...Bruce
 
pffff ik durf mijn huis op Tyson te zetten.
 
Als Tyson MET handschoenen al zo'n KO-slag heeft... wat zal het effect van een knal zonder handschoen dan wel niet wezen ?

Ik zou hem in elk geval nooit willen ontvangen. ;)

een gebroken hand, want boksers tapen alles in.
 
OT: in de boksring wint mike, al het andere...Bruce

Ik zeg niet dat het onmogelijk is dat Bruce Lee zou kunnen winnen, maar die kans lijkt me om eerlijk te zijn toch behoorlijk klein.

Zoals Guardian al opmerkte: bekijk eens een filmpje van Mike op z'n best. Daar maakt meneer weinig kans tegen. Zo'n explosie + snelheid + kracht == dodelijk.

een gebroken hand, want boksers tapen alles in.

Hij kan zichzelf misschien wel een gebroken hand slaan, maar dan nog zit je met een groot probleem als je een voltreffer van Mike Tyson krijgt.


Ik denk dat Mike op z'n best letterlijk en figuurlijk een dodelijke slag heeft gehad.
 
Mike Tyson vs Rocky Balboa, wie wint?
 
Hij is overigens ook een uitvinder van een vechtsT genaamd jeet kune do, een sT waarin diverse staande alsmede ook grond/ worstel technieken worden gecombineerd ( nee ik doe de sport niet). Hij experimenteerde al heel vroeg met het combineren van sTen, eigenlijk zou je hem de voorvader van het MMA kunnen noemen.

Nee dat kan je niet. De grieken waren hem een paar eeuwen te snel af.

OT: in de boksring wint mike, al het andere...Bruce

Als je met 'al het andere' schaken en dammen bedoelt ;)
 
Djeez, hele topic gelezen en dan zijn er nog mensen die denken dat Bruce ook maar kans maakt. Tyson breekt Bruce nog doormidden.
 
Djeez, hele topic gelezen en dan zijn er nog mensen die denken dat Bruce ook maar kans maakt. Tyson breekt Bruce nog doormidden.

Idd:roflol: hebben jullie enig idee wat mike met "bruce lee" zou doen?
 
Back
Naar boven