AndroidHealthClinic

nooit gekuurt en meteen een jaar on..... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hey,
mijn vraag is , heeft iemand Pro Anabol gebruikt = goed/slecht
wat houd dat just in want ik hoor vanalles
ik zou het gebruiken samen met SizeOne
Grz en Thx
 
bedankt voor alle reacties....als de spuit erin gaat komt er een logje....

verdere tips zijn altijd meegenomen....


knalze allemaal...

Als je gaat voor kwaliteits massa, zou ik deze doen: (wordt ook wss mijn eerste kuur, maar duurt nog 9 maandjes tegen die tijd Log:P)

Week 1tm10 E3D 250mg Sust
Week 1tm10 E3D 75mg Para
Evt T3 op 25mcg om verminderde schildklier functie door para op te vangen;)
 
En zo denk je het maximale eruit te halen?

Je doet gewoon helemaal niks met alle reacties die gegeven worden, je wilt het toch op jou manier doen. Er is tig keer gezegd wat je het beste kunt doen, toch ga je voor je eigen voorstel. Succes dan.

Ach, ik ben hypocriet als ik zeg dat ik de twee beroemde logs niet smaakte naar een derde met een nieuwe hoofdrol speler. Dus vanaf nu steken we Sjapen een hart onder de riem. :thumbs:
 
Als je gaat voor kwaliteits massa, zou ik deze doen: (wordt ook wss mijn eerste kuur, maar duurt nog 9 maandjes tegen die tijd Log:P)

Week 1tm10 E3D 250mg Sust
Week 1tm10 E3D 75mg Para
Evt T3 op 25mcg om verminderde schildklier functie door para op te vangen;)

jij bent niet goed zeker ??para als eerste kuur aanrade
 
jij bent niet goed zeker ??para als eerste kuur aanrade

Waarom niet op amerikaanse boards wordt het ook aangeraden voor beginners. Zelfs Bigcat recommends it ;) Wordt in iedergeval cker mijn eerste kuur;)
 
heb je ook de link waar hij dat aanraad,?daar geloof ik niks van,is een van de strafste goedjes dat er is .Volgens mij heb jij iets anders voor,dianabol ofzo
 
para is overrated.
 
ochja,hij heeft het in zijn hoofd om een jaar door te kuren en het zal waarschijnlijk niet met 1jaar on blijven pijsk:-).
Ik ga er nu pas mee beginnen van august maar heb wel wat meer ervaring.
Als je echt ganse jaar door wil gaan zou ik beginnen met
250 test E-200 deca
tussentijds pregnyl zetten
500 Boldenon
500 test E-400 tren E
300 primo
tussentijds pregnyl
Ik kan je geen weken geven helaas dat moet je eigenlijk kunnen invullen door ervaring en reactie van je lichaam(groei je nog of niet)
de truc zit er wat in om steeds te wisselen van gear.
En ga regelmatig naar dokter voor controle dan weet je wanneer je best even kan stoppen of niet.
We kunnen toch niets zeggen van doet dat niet als beginner maarja hoe zijn die profs begonnen?Niet op zulke doseringen ik hier neerzet maar direct ineens doorknallen.Maar kijk best ook naar je gezondheid,voor de rest veel succes!Als ik iemand ken die pas begint raad iuk altijd eerst aan om zekers X aantal jaar gewoon te trainen en et groeien met sups en eten.Maarja als je nu al denkt aan shit te steken,gaan we u niet kunnen tegen houden he:-)
 
idd, ik praat over 250mg test in de week, strombatje erbij, primo'tje en als ik een keer 6 weekjes gek wil doen een dianabolletje....

niks extreems, het enige dat ik vraag is hoe ik het maximale uit 1 jaar kan halen. ik zeg helemaal niet dat ik er daarna mee stop, of daarna ga zuipen of wat dan ook. gewoon een jaartje maximaal verantwoord knallen.

sommige bedankt voor de reacties, andere jammer dat jullie mijn droom niet begrijpen. we beoefenen allemaal de zelfde sport, hebben min of meer dezelfde droom maar het enige dat gedaan word is elkaar afzeiken, of zeggen dat hij/zij dom bezig is of geen verstand heeft. ik heb nog niks onverantwoords gedaan en word al als zijn "dom" afgestempeld. als ik er nou 2 gram per week in zou jassen, alsjeblieft bescherm me tegen mezelf maar dat doe ik niet, en ben ik niet van plan.

dus nog een keer; hoe kan ik verantwoord het maximale uit 1 jaar halen? kun je de tijd die je off bent ook on zijn? of moeten er langere pauzes tussen zitten. zijn korte cycles beter of langere cycles?

nou, nu hoop ik dat jullie alwetende beesten allemaal snappen wat mijn vraag is. ben benieuwd naar het antwoord. en als het onverantwoord is mag je dat ook zeggen maar onderbouw het.

Een droom verwezelijk je niet in een jaar. Heb geduld kerel! Pak een, hooguit twee kuurtjes. Maar waar je nu heen wilt, gaat echt nergens over.
 
Oh, en hoe denk je dat je je dip opvangt na dat jaar?? Ik ruik depressie..
 
kom op bro, niemand kan 1jaar lang 100%gemotiveerd blijven, pak 2 kuurtjes van 8 weken!
 
Nee, een jaar gemotiveerd blijven is moeilijk, daarom moet je gewoon 3 knallers inplannen en daartussen door bridgen met een onderhouds dosis test.
 

zoals ik al eerder zei,het is 1 van de hevigste goedjes ,mentaal moet je er tegen kunnen.En als je nog nooit gekuurd heb kan je wel s gaan panikeren ,maar groeien zal je zeker erdoor :D zonder twijfel.
Veel ervaren kuurders raden het af voor beginners
 
zoals ik al eerder zei,het is 1 van de hevigste goedjes ,mentaal moet je er tegen kunnen.En als je nog nooit gekuurd heb kan je wel s gaan panikeren ,maar groeien zal je zeker erdoor :D zonder twijfel.
Veel ervaren kuurders raden het af voor beginners

+10 !!!

Ik heb het al enkele keren gezegd tegen maten van mij, mocht ik mijn huidige kuur (600sust EW + 112,5 ace EOD + 200 deca EW + T3 + afsluiten Mast 150 EOD) enkele jaren terug gedaan hebben, ik beging zeker stommiteiten !!
Geef dit aan iemand die niet gewoon is zijn agressie te kanaliseren tijdens een kuur, of die zijn eigen lichaam nog niet goed genoeg kent, en er komen gegarandeerd big probs van !!!!!!
 
Back
Naar boven