XXL Nutrition

Wie is de grootse mongool op DBB?(editie zomer 2008) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Olddutch met afstand.

Ik heb nog nooit zo'n achterlijk 38 jarig ventje gezien.. no lies. Ik hoop ook serieus, voor hem, dat zn leeftijd gelogen is.

:roflol: , nee het is helaas echt mijn leeftijd... volgende maand zelfs 39 :eek:


@Ando, flower, Robke,

thx jullie maken me verlegen :o
vind jullie ook lief :kiss:
 
Iedereen op dit board is normaal...

Met een afwijking :roflol:
 
Olddutch is gewoon grappig en doet gewoon dom:D hij is niet gek ofzo

Jordaan heeft echt nergens verstand van...

en toch blijf ik erbij dat Spiertje16 nummer 1 had moeten zijn
 
Ik vind Olddutch helemaal niet grappig, gewoon achterlijk. Wat Jesaja zegt.

Edit: ik weet nog iemand! Ik vind klusmier ook zéér irritant (=understatement).
 
Laatst bewerkt:
Ik vind Olddutch helemaal niet grappig, gewoon achterlijk. Wat Jesaja zegt.

Edit: ik weet nog iemand! Ik vind klusmier ook zéér irritant (=understatement).

Klusmier is ook irritant ja, heel fout beeld van het leven, als hij een grapje plaatst is het niet grappig, hij is misschien wel aardig, maar zijn denkwijze (hoe die denkt over homo's etc) en de mijne komen absoluut niet overeen.
 
Klusmier is ook irritant ja, heel fout beeld van het leven, als hij een grapje plaatst is het niet grappig, hij is misschien wel aardig, maar zijn denkwijze (hoe die denkt over homo's etc) en de mijne komen absoluut niet overeen.

Ik vind hem achterlijk, met keer op keer z'n posts over hoe hoog ie dit keer wel niet staat in de Top Posters-lijst, en z'n KARMAgezeik. :kots:
 
Ik vind hem achterlijk, met keer op keer z'n posts over hoe hoog ie dit keer wel niet staat in de Top Posters-lijst, en z'n KARMAgezeik. :kots:


En jij niet dikke zeikerd met je verjaardags topics!
 
Edit: ik weet nog iemand! Ik vind klusmier ook zéér irritant (=understatement).

no worries, ik bid elke dag dat god hem neerslaat met een bliksemflits. Ik geloof dan wel niet in God maar Klus wel, dus denk wel dat het binnenkort goed komt. ;)
 
Ik vind hem achterlijk, met keer op keer z'n posts over hoe hoog ie dit keer wel niet staat in de Top Posters-lijst, en z'n KARMAgezeik. :kots:

50 Antilliaanse Karma puntjes... krijg ik terug? :D:D:D:D
 
Je staat zo scherp Flower??? Of is je pc gehackt???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven