Fitness Seller

Breaking News Leterme stopt ermee, ontslag aan koning (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tijd voor een staatsgreep ;)
Tja, men kan denken dat dit onmogelijk is, maar zoals de zaken nu evolueren denk ik dat echt alles mogelijk is. We zitten nu in een situatie waarbij de koning bijna recht tegenover de Vlaamse democratie gaat staan, wat hij wil is niet perse wat de Vlamingen willen. Het is best mogelijk dat de koning een keuze gaat maken die tegen de wil van de Vlamingen ingaat, het einde van België is volgens mij niet ver meer weg. Als de pogingen tot een confederaal model niet slagen is de kans er dat veel mensen gaan kiezen voor de onafhankelijkheid.
 
misbruik, is dit breaking news ofwat?
 
1 land
1 regering
geen demente koning
 
Er moet een moslim voor in de plaats komen, leuk voor de verandering.
 
Precies op de 15de? Dan heb je een goede mensenkennis/aanvoelen van de politiek. Ok het zat er aan te komen dat de deadline voor cd&v belangrijke keuzes zou betekenen, maar ontslag was toch wel een schok.
 
Precies op de 15de? Dan heb je een goede mensenkennis/aanvoelen van de politiek. Ok het zat er aan te komen dat de deadline voor cd&v belangrijke keuzes zou betekenen, maar ontslag was toch wel een schok.

Voor mij geen schok, het gaat er enkel maar op achteruit in onze samenleving
Verhofstad bakte er niks van Leterme ook niet en ik zie geen verbetering
maar daar verschiet ik niet van in een corrupte maatschappij
 
Maar dat vind ik nou zo jammer dat we altijd op onze eigen mensen schieten terwijl men in Wallonië gewoon een front vormt en elkaar steunt. Leterme een slecht premier? Vind ik niet. Ze hebben hem van dag 1 tegengewerkt. Welke premier had het wel gekund onder dergelijke omstandigheden dan? Ik denk geen enkele. Natuurlijk heb je gelijk dat België corrupt en ondemocratisch is.
 
een splitsing zou gewoon het beste zijn
 
het is net bewonderenswaardig dat Leterme voet bij stuk houdt (/hield) en niet zoals in het verleden Verhofstadt die toegaf aan eisen van de Walen om de schijnbare rust te bewaren.
vind het jammer dat sommigen hem nu bekijken als iemand die gefaald heeft, met zo'n bende was en zijn toch geen compromissen te sluiten.
ben echt benieuwd welke aap er nu uit de mouw gaat komen...
dat er iets moet en zal veranderen staat vast, maar wie met wat op de proppen gaat komen...

:popcorn:

heb nog geen nieuws gezien vandaag, straks ff kijken naar de stand van zaken :P
 
Ben benieuwd wat Albert zegt op jullie feestdag..........
 
Ben benieuwd wat Albert zegt op jullie feestdag..........

Die zal natuurlijk stroop om het gat van de Walen smeren. Gewoon zodat ze wat toegevingen
zouden doen aan de Vlamingen. Nu ja, als hij iets of wat verstand heeft toch want als het
aan de Vlamingen ligt, splitsen ze de handel en is hij zijn werk kwijt.
 
Laatst bewerkt:
Tja, men kan denken dat dit onmogelijk is, maar zoals de zaken nu evolueren denk ik dat echt alles mogelijk is. We zitten nu in een situatie waarbij de koning bijna recht tegenover de Vlaamse democratie gaat staan, wat hij wil is niet perse wat de Vlamingen willen. Het is best mogelijk dat de koning een keuze gaat maken die tegen de wil van de Vlamingen ingaat, het einde van België is volgens mij niet ver meer weg. Als de pogingen tot een confederaal model niet slagen is de kans er dat veel mensen gaan kiezen voor de onafhankelijkheid.

hij heeft nog geen enkele beslissing genomen voor het oplossen van de situatie, waaruit leid je af dat dan af? Mag ik er op wijzen dat hij het vuile werk van Leterme nu opknapt namenlijk de gewesten samenbrengen, dit is Leterme niet gelukt, de koning ondertussen wel.
 
de koning die vuil werk opknapt... :roflol:

die lamzak doet hele dagen niks anders dan eten, slapen en de koningin er stevig van langs geven :ds:

achter de schermen van de monarchie zitten gewoon een paar mensen die puur uit eigenbelang er alles aan doen om dit 'land' samen te houden... zielig boeltje
 
Back
Naar boven