XXL Nutrition

jay cutler 11 weeks out (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
dat bedoel ik dus,nu gaan ze weer wel :scratch:
 
hou u eens kalm neger ,ik ben er mee bezig...
 
Geef dan tenminste de link waar die foto's vandaan komen.. nu wil ik ze zien ook.. en ik heb geen zin om ze één voor één allemaal open te klikken.
 
als je eens tegoei naar de foto keek ,zag je waar ik ze vandaan heb slimmeke :rolleyes:
 
Haha Boforli denkt echt dat Dennis Jay voorbij gaat? Dexter word gewoon 2 hoor:D
Dennis mag blij zijn met 4e ofzo.
 
2hfuddu.jpg

2dskexe.jpg

zmx39.jpg

2re47ex.jpg

2rfa4v9.jpg

fu4194.jpg

2re47ex.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
2yjrllh.jpg


aub mensen
 
Niks bijzonders te zien.

Wolfie for the 1st sandow
 
Haha Boforli denkt echt dat Dennis Jay voorbij gaat? Dexter word gewoon 2 hoor:D
Dennis mag blij zijn met 4e ofzo.

4de,yeah right.... 2de heel zeker ,Jay wint hem zowiezo,goede conditie of niet ,helaas.....
 
Kijk toch ook eens rond in die Gold's Gym... Daarbij verbleken de sportscholen in onze landjes jammer genoeg toch eh.

Ot: Jay zal hoogstwaarschijnlijk wel winnen. Maar wat een moeilijkere vraag is lijkt me wie 2e, 3e, 4e en 5e wordt. Waar blijft het topic: voorspel de top 5 van de 'O'?:D

Grtz
 
Laatst bewerkt:
Jay kan nu al stoppen met trainen, hij zal de O toch wel winnen.
 
Bring on the froggs!;)
 
Ik blijf dat gebrek aan vasculariteit niet mooi vinden, O zal dit jaar nog wel lukken, ook al is Dennis een stuk langer, waardoor hij naast Cutler juist groter lijkt dan op aparte foto's.
 
Ot: Jay zal hoogstwaarschijnlijk wel winnen. Maar wat een moeilijkere vraag is lijkt me wie 2e, 3e, 4e en 5e wordt. Waar blijft het topic: voorspel de top 5 van de 'O'?:D

Grtz

Elk jaar voorspellen we de top 10...
Topic zal vlakvoor de mrO worden geopend
 
Back
Naar boven