XXL Nutrition

Breaking News Leterme stopt ermee, ontslag aan koning (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

de koning die vuil werk opknapt... :roflol:

die lamzak doet hele dagen niks anders dan eten, slapen en de koningin er stevig van langs geven :ds:

achter de schermen van de monarchie zitten gewoon een paar mensen die puur uit eigenbelang er alles aan doen om dit 'land' samen te houden... zielig boeltje

Haar toch juist niet???
 
hij heeft nog geen enkele beslissing genomen voor het oplossen van de situatie, waaruit leid je af dat dan af?
Waarom zou de koning een 'politieke' oplossing moeten bedenken, terwijl hij in feite geen politieke macht heeft, noch democratisch aangesteld is? De koning heeft altijd aan de kant van de franstaligen gestaan, hij wordt niet voor niets de koning der Walen genoemd door vele Vlaamse Belgen. Dat hij nu een oplossing zou moeten bedenken, terwijl de eisen van de Vlamingen klaar en duidelijk zijn: namelijk een staatshervorming, slaat dus nergens op. Hij is niet democratisch verkozen, geen enkele Vlaming heeft ooit goedgkeurd dat hij zich met de politiek bemoeit. Dus is mijn conclusie juist: hij staat recht tegenover de Vlaamse democratie. Zijn opvattingen zijn belgicistisch, oubollig en niet meer van deze tijd. Ik zie niet in waarom zo iemand het recht heeft de taak uit te voeren die hij momenteel uitvoert.

Mag ik er op wijzen dat hij het vuile werk van Leterme nu opknapt namenlijk de gewesten samenbrengen, dit is Leterme niet gelukt, de koning ondertussen wel.
Grap van de eeuw dit. Hoe krom kan je een situatie inschatten? Ten eerste heeft Leterme stapels vuil werk gedaan, zonder succes, niet vanwege zijn zogenaamde onbekwaamheid, wel vanwege Waalse koppigheid en totale onredelijkheid bij de onderhandelingen. ten tweede Is de koning nog totaal nergens in geslaagd of gelukt. Geen idee waar je die nonsens vandaan haalt. Momenteel praten Vlaamse, Waalse en federale politici met de koning. Men veronderstelt dat de koning het plan van Leterme zal verderzetten (dat hij dus niet zelf verzonnen heeft, laat staan enige krediet voor verdient). Duidelijk is echter dat het plan van Leterme, door Leterme zelf is stopgezet, immers viel er nog weinig te bespreken zolang franstaligen elke redelijke vorm van onderhandelen blokkeren. Een goede raad voor jou zou zijn: stop het nestbevuilen en kijk nu eens nuchter naar de situatie, wie is hier écht de schuldige? Ik ben er van overtuigd dat je het kunt!
 
Waarom zou de koning een 'politieke' oplossing moeten bedenken, terwijl hij in feite geen politieke macht heeft, noch democratisch aangesteld is? De koning heeft altijd aan de kant van de franstaligen gestaan, hij wordt niet voor niets de koning der Walen genoemd door vele Vlaamse Belgen. Dat hij nu een oplossing zou moeten bedenken, terwijl de eisen van de Vlamingen klaar en duidelijk zijn: namelijk een staatshervorming, slaat dus nergens op. Hij is niet democratisch verkozen, geen enkele Vlaming heeft ooit goedgkeurd dat hij zich met de politiek bemoeit. Dus is mijn conclusie juist: hij staat recht tegenover de Vlaamse democratie. Zijn opvattingen zijn belgicistisch, oubollig en niet meer van deze tijd. Ik zie niet in waarom zo iemand het recht heeft de taak uit te voeren die hij momenteel uitvoert.
En mocht je dit willen betwisten, kijk dan maar naar zijn laatste actie: http://hln.be/hln/nl/1274/Land-in-c...middelaars-maar-geen-Vlaming.dhtml#reageerTag geen enkele Vlaming bij de bemiddelaars, kan het nog duidelijker?
 
Als je iets leest,lees dan heel het artikel:


het is een vraag van de Vlamingen.

Nee, het is een vraag van CD&V.
Vlaams Belang & NvA bv zijn nog geeneens bij de Koning mogen komen.
En meneer deDecker eist herverkiezingen. Blijkt nog maar eens dat we
een Koning de Walen hebben.

EDIT: de reacties trouwens bij dat artikel zeggen genoeg over wat de Vlaming nu eigenlijk wil zien.
 
Ontslag is niet geaccepteerd door de King.
 
Back
Naar boven