Fitness Seller

Becoming an Animal... Deel II (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zo, na 3 dagen verschrikkelijk beroerd te zijn geweest, ben ik vandaag weer eens gaan trainen! Even flink alles eruit geknald, staan zweten alsof de sluizen open gingen en staan poseren als een fotomodel haha! Heb deze week ook weer een meting gehad en ben in 1 weekje 1,1% gedaald in BF. Sta nu op 14,7% en 't gaat echt super! De aderen blijven oppompen en erbij komen en begin ook steeds meer lijnen te zien, vooral in m'n schouders (die echt mijn zwakke punt zijn!) Heb vandaag ook even lekkere stevige schoenen gekocht die heerlijk zitten met kuiten trainen en squatten. Wie de eerste dvd van Frank McGrath kent (arms is dat) weet welke het zijn. Haha moet toch wat doen om op 1 van mijn 3 idolen te lijken :D
Nee het gaat echt serieus goed en heb ook de keuze gemaakt om naar een andere sportschool te gaan. Alles is veranderd bij ons in de sportschool en niet ten goede! Tis echt k*t geworden en op deze manier kan ik niet groeien, in de sport en lichamelijk. Ik ga deze week bij Willem Jonkman kijken en zien wat er daar voor me inzit. Denk dat ik daar veel beter kan presteren en dat is wat ik nodig heb. Gelukkig gaat mijn heerlijke aanstaande mee (Mishale) en m'n maatje Cok!! Ik heb hem gewoon nodig met trainen en gelukkig vind hij er daar ook geen tering meer aan, dus gaat hij ook daar naartoe!

Zo dat was het weer ff. Ik ga weer en tot van de week!
Mooi zo !!
Blijven knallen. Lekker

En gefeliciteerd kerel!!
 
Haha bedankt jongens!
 
Gefeliciteerd nog :)
 
nou nou, net nu je weet dat jullie gaan trouwen en direct ziek, komt dat wel goed? ;)
 
nou nou, net nu je weet dat jullie gaan trouwen en direct ziek, komt dat wel goed? ;)

Wie trouwt er nu nog? Pfff

ik dacht dat ik de laatste ging zijn :p

Gefeliciteerd & many happy years together
 
BF lijkt goed te dalen. Nice work bro! Kan je ons ook nog wat vertellen over je totale gewichtstoename/afname, andere gains en ook sides?

Ben (zoals waarschijnlijk velen hierzo) uiterst benieuwd naar je ervaringen met deze spulletjes.

We horen het wel.

Succes verder nog!

Grtz,
 
BF lijkt goed te dalen. Nice work bro! Kan je ons ook nog wat vertellen over je totale gewichtstoename/afname, andere gains en ook sides?

Ben (zoals waarschijnlijk velen hierzo) uiterst benieuwd naar je ervaringen met deze spulletjes.

We horen het wel.

Succes verder nog!

Grtz,

Totale gewichtstoename: 7kg (van 93kg naar 100kg)
BF Daling: 5,1% (van 19,8% naar 14,7%)
Voordelen: Veel kracht, erg hard, veel vasculairder geworden, en er is van veel "dikke vettige" massa, een zeer duidelijke "BB" vorm gekomen in mijn fysiek. (Rondere schouders, dikke wijde rug, duidelijke kuiten enz.)
Nadelen: Pukkels, geel zweet wat in sommige kledingstukken vlekken achterlaat die er NIET meer uitgaan :D (M'n kussen is ook echt geel!)
Soms wat mood swings (geen woede, maar afgesloten van alles en iedereen) Veel kakken! Weet niet waar het door komt, maar ik verbrand momenteel erg goed (mijn eten dan hè ;)), dus ga gemiddeld 4/5 keer pd :eek:

Al met al, super kuurtje en ga deze combinatie zeker vaker doen!
 
Vandaag ook nog even bij Willem Jonkman geweest. Ben voor 90% zeker om daar te gaan trainen. Ben sinds de nieuwe apparaten erg uitgekeken op mijn huidige sportschool... Leuk, cool, tof!! Alles freeweight, maar via 10.000 katrollen en stangetjes en gewrichten... Het zet nu gewoon geen zoden meer aan de dijk, of beter gezegd, geen brute massa meer aan mijn body :D Aardige, maar zeer eerlijke man, met z'n hart en hersens gevult met bodybuilding en dat zie je niet meer in Den Haag! Denk dus dat ik daar zeer goed vooruit kan gaan komen!

Heb nog wel even in de huidige gym benen getraind en heb nog een machine frontsquat gedaan van 10x180kg. Ging wel lekker, maar bedoel maar hoe fake de machines zijn, want ik pak lang geen 180kg met stang ;) Ook nog even ge-pressed en die gingen ook wel leuk. Geëindigd met een setje van 300kg 8x. Filmpje staat hieronder.
Voor de rest geen boeiende dingen, want de sportschool is ook niet boeiend meer :D
Ik ga vreten, het is junkdag!!!
MAZZEL!

 
Wow 8x300kg, netjes kerel! :D
 
Net filmpje man.. gaat vloeiend...!
 
Niet mis hoor maar ik vind het wel altijd beetje cheaten met de handen op de knieën ;)
 
Niet mis hoor maar ik vind het wel altijd beetje cheaten met de handen op de knieën ;)

Dan moet je ook even goed kijken of ik kracht zet met m'n armen ;)
 
Totale gewichtstoename: 7kg (van 93kg naar 100kg)
BF Daling: 5,1% (van 19,8% naar 14,7%)
Voordelen: Veel kracht, erg hard, veel vasculairder geworden, en er is van veel "dikke vettige" massa, een zeer duidelijke "BB" vorm gekomen in mijn fysiek. (Rondere schouders, dikke wijde rug, duidelijke kuiten enz.)
Nadelen: Pukkels, geel zweet wat in sommige kledingstukken vlekken achterlaat die er NIET meer uitgaan :D (M'n kussen is ook echt geel!)
Soms wat mood swings (geen woede, maar afgesloten van alles en iedereen) Veel kakken! Weet niet waar het door komt, maar ik verbrand momenteel erg goed (mijn eten dan hè ;)), dus ga gemiddeld 4/5 keer pd :eek:

Al met al, super kuurtje en ga deze combinatie zeker vaker doen!

dit is niet gelogen :D ik heb net even irl mogen kijken... het beescht staat er idd verdomd goed bij!

goed bezig Animal, ga zo door!
heb je je chinese darmvulling al geloosd ? :D
dat ging vrij rap hier ;) hehe!
 
dit is niet gelogen :D ik heb net even irl mogen kijken... het beescht staat er idd verdomd goed bij!

goed bezig Animal, ga zo door!
heb je je chinese darmvulling al geloosd ? :D
dat ging vrij rap hier ;) hehe!

Haha thnx man!! Nee heb net wel even lekker staan ruften met de smoes dat het al onweerd hier, maar ga zo nog maar even de rest opmaken :D Heb mezelf net nog wel even flink tegoed gedaan aan een stuk GV chocotaart :D
Super dat je er weer was, we vonden het weer erg gezellig!
 
effe tussendoor..

Animallegs > had jij niet vorig jaar ook eens T3 gebruikt, maar dat sloeg niet echt zo aan? (ik had dat in een topic gezien van je waar je achter de echtheid van je T3 tabs vroeg..

Hoe ging het dan nu in de laatste weken..? ik zag in je startpost van het kuurlog dat je 1-4 T3 ging gebruiken..

En nu las ik in een ander topic dat je op een moment 120mcg T3 en 100-150mcg Clen nam... Resultaat goed zichtbaar..?

Just a question..! (daarvoor dient dit logje ook wel een beetje :D )

Mzzl ;)
 
effe tussendoor..

Animallegs > had jij niet vorig jaar ook eens T3 gebruikt, maar dat sloeg niet echt zo aan? (ik had dat in een topic gezien van je waar je achter de echtheid van je T3 tabs vroeg..

Hoe ging het dan nu in de laatste weken..? ik zag in je startpost van het kuurlog dat je 1-4 T3 ging gebruiken..

En nu las ik in een ander topic dat je op een moment 120mcg T3 en 100-150mcg Clen nam... Resultaat goed zichtbaar..?

Just a question..! (daarvoor dient dit logje ook wel een beetje :D )

Mzzl ;)

Nee T3 only was zeker niet geweldig. En dat 1-4 T3 is veranderd in 25mcg pd de gehele kuur vanwege de trenbolone. En die hoge doseringen gingen zeker wel goed, maar nogmaals, meer aan te raden tijdens een kuur en niet in een off periode. Teveel goede massa verlies :(
 
Ok thanx bro!!

Ik zit nu momenteel op 75mcg.. vanaf morgen 100.. en dan komt er 40mg winny/dag bij..

Vetverlies gaat eigenlijk meer goed omwille van het goeie dieet dan de T3 denk ik..
Zien wat het geeft op 100mcg!

Succes verder, nog 4 % kerel ;)
 
Ok thanx bro!!

Ik zit nu momenteel op 75mcg.. vanaf morgen 100.. en dan komt er 40mg winny/dag bij..

Vetverlies gaat eigenlijk meer goed omwille van het goeie dieet dan de T3 denk ik..
Zien wat het geeft op 100mcg!

Succes verder, nog 4 % kerel ;)

yo shadow, beter had je dan anavar in huis gehaald kerel ;)
 
Ik heb het al vernomen van je ja ;)

Is 't voordeel dan zoveel meer tov winny..?
En var kost ook wel wat he..
 
Back
Naar boven