MuscleMeat

ter info. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

glennwillemsen

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
19 jul 2008
Berichten
15
Waardering
0
Hallo Allemaal...

Ik ben nu gewoon wat infromatie aan het winnen om 'misschien' in de toekomst AB te gaan te bruiken. Ik ben nu lekker een Jaar vollop aan het trainen en ik moet toegeven de laatste tijd groei ik als kool:p...Met nadruk op de biceps en triceps, maar los daarvan hoor ik zo links en rechts wat in de sportschool over het gebruik van stromba's ???
Als je zo op internet leest, dan lees je over de sides van het gebruik, slecht voor je lever, schaamhaar wat doorgroeit tot je kin, enz enz...
Maar ook dat als je dan toch gaat beginnen, je dan het beste met Stromba's kan beginnne? Is dit waar of niet...?

nou ben ik de dus benieuwd naar eigen ervaringen?

Sides effects van mensen die Stromba's hebben gebruikt?

Maar zeker ook de voordelen!

Dus kom en spreek!:cool:
 
jezus man; alleen hier al kan je honderden winny logs vinden.
wees eens niet zo lui en doe zelf eens wat onderzoek! hint: stickies!
 
Lees de anabolen sticky's en faqs. Dan zal je erachter komen dat je er nog ver weg van moet blijven.
 
mogge ;)

ok ok misschien reageer ik wat fel, maar dit soort topics zijn behoorlijk kansloos niet? het maakt iig duidelijk dat TS compleet geen moeite heeft genomen om zelf kennis op te doen.
 
Forum is voor info winne????



mogge ;)

ok ok misschien reageer ik wat fel, maar dit soort topics zijn behoorlijk kansloos niet? het maakt iig duidelijk dat TS compleet geen moeite heeft genomen om zelf kennis op te doen.
 
Ik wou alleen wat info over hoe mensen het zelf hadden ervaren:D achja bij sommige is het toch iets naar de kop gestegen denk ik met zon tempramentje:D
 
Je hebt gelijk bro,maar de laatste tijd is het aantal BULL vragen met 200% gestegen,en het aantal expers ook.
Rusher reageerd beetje heftig,maar is een lieve jongen hoor.Maar we worden een beetje moe van sommige TS ers.
Lees je goed in,en laat je nix wijsmaken,door gasten op je sportschool die ff snel knaken willen verdienen
 
Forum is voor info winne????

eens; maar die info die jij vraagt is al gemakkelijk terug te vinden hier... het is niet alsof een winny only niet al duizenden keren voorbij is gekomen. er zijn voldoende logs van.. in de stickies staat waarom zo'n kuur niet echt een heel goed idee is, etc etc. dan kan jij je wel opmerkingen maken over mijn temperament, wat gedeeltelijk terecht is, maar steek gerust ook even de hand in eigen boezem en ga gewoon lezen, ok?
 
ThnQ heb ik in iedergeval al meer aan:D

Meer reasearch!;)

Je hebt gelijk bro,maar de laatste tijd is het aantal BULL vragen met 200% gestegen,en het aantal expers ook.
Rusher reageerd beetje heftig,maar is een lieve jongen hoor.Maar we worden een beetje moe van sommige TS ers.
Lees je goed in,en laat je nix wijsmaken,door gasten op je sportschool die ff snel knaken willen verdienen
 
Je hebt gelijk bro,maar de laatste tijd is het aantal BULL vragen met 200% gestegen,en het aantal expers ook.
Rusher reageerd beetje heftig,maar is een lieve jongen hoor.Maar we worden een beetje moe van sommige TS ers.
Lees je goed in,en laat je nix wijsmaken,door gasten op je sportschool die ff snel knaken willen verdienen

ik ben zoooooooooooo lief ;)

en krieltje; jij als mede hagenees snapt natuurlijk wel dat ik een typisch gevalletje haags lefgozertje ben ;)
 
als je toch groeit als kool ,waarom wil je dan anabolen gebruiken :scratch:
 
Idd kerel, het stikt op DBB van de winny info plus logs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven