Fitness Seller

16 jaar , traint 5 maanden

Bezoekers in dit topic

Retsnjit

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
6 mei 2007
Berichten
217
Waardering
1
hey allemaal, word in augustus 17 jaar en train nu net 5 maandjes

tips?

lengte: 1,76
Gewicht: 64 kg
Bodyfat: 11,6 %

Bench: 65 kg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Eej Martijn;) Welkom op het forum man:)
 
tip: lees veel op dit forum.
wat zijn je stats? lengte, gewicht, bf?
 
nope, zal meer foto's maken over een tijde
 
Je vermeld alleen bench, mag ik hieruit afleiden dat je geen deadlifts of squats doet?
 
yah ag squatten en deadliften benen tellen ook mee en rug zeker! Maar keep it growing en welkom!
 
Welkom

hey allemaal, word in augustus 17 jaar en train nu net 5 maandjes

tips?
Welkom man,
Inderdaad, heel veeeeel lezen, er staat ontzettend veel nuttige en waardevolle informatie op deze website. Ik ben zelf, mentaal echt gegroeid sinds ik hier "rond hang" Voer de oefenignen veel netter uit en let op techniek . Vooral dat laatste werkt prima in mijn geval. Lezen, lezen en af en toe vragen stellen dus.

Succes,
 
Haha, hoe reageer je op een foto waar je weinig massa op ziet maar toch nog iets aardigs wilt zeggen: Welkom!
 
als je zo reageer Django, reageer dan niet, jy was natuurlijk al n beest op 16 jarige leeftijd en 5 maanden training? k ben hier voor tips niet om me body te showen dat k breed ben omdat k weet dat k t niet ben. dus laat die ene zin weg of reageer niet.
 
Een tip:

Doe veel informatie op, lees niet alleen hier maar ook op wikipedia.org. Kom daarna terug met jouw kennis en discussieer zodat wij allemaal van jou kunnen profiteren :)..
 
Goede basis, en veel succes met het trainen. Geniet ervan zou ik zeggen.
 
als je zo reageer Django, reageer dan niet, jy was natuurlijk al n beest op 16 jarige leeftijd en 5 maanden training? k ben hier voor tips niet om me body te showen dat k breed ben omdat k weet dat k t niet ben. dus laat die ene zin weg of reageer niet.

Ach gast, niet huilen. Het was een grapje, voel je niet gelijk zo aangevallen. Ik was op mijn zestiende net 12kg ofzo afgevallen dus ik zag er inderdaad ook niet uit als een beest. Maar dit is het vergelijkingsmateriaal op een BB forum eh:
DexterJackson.jpg
:rolleyes:
 
Ach gast, niet huilen. Het was een grapje, voel je niet gelijk zo aangevallen. Ik was op mijn zestiende net 12kg ofzo afgevallen dus ik zag er inderdaad ook niet uit als een beest. Maar dit is het vergelijkingsmateriaal op een BB forum eh:
DexterJackson.jpg
:rolleyes:

Wat lul jij dan? dat is helemaal geen vergelijkingsmateriaal.
 
als je zo reageert Django, reageer dan niet, jij was natuurlijk al een beest op 16 jarige leeftijd en 5 maanden training? ik ben hier voor tips niet om m'n body te showen dat ik breed ben omdat ik weet dat ik t niet ben. dus laat die ene zin weg of reageer niet.

tips ??? spellingscontrole even aanzetten :D

Just kiddin', welkom jongen, en suc6 met het behalen van je doelen !!
 
Back
Naar boven