Fitness Seller

Verschillende suplementen/shakes nodig? of is er 1 ''All in one' Suplement ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gastje20

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
20 jul 2008
Berichten
3
Waardering
0
hey allemaal,

Ik ben een jongen van 21 jaar, Ben landbouwer, Ik werk vrij intensief maar toch zet ik moeilijk spieren aan. Ik ben 1m83 en weeg maar 66 kg. Ik eet veel zegt men maar ik werk er te veel af blijkbaar.

Nu denk ik eraan om nog bij te trainen ( sit ups/crunches, lopen of fietsen en trainingen voor men armen) Maar dan ga ik dus nog meer moeten eten wat mij niet echt haalbaar lijkt. en dit gaat enkel resultaat geven als ik extra voeding binnenkrijg of misschien creatine nemen?

Ik vraag mij dus af wat ik moet doen en welke suplementen mij het best zouden passen.

Ik heb gelezen over whey eiwitten, creatine voor snel spierherstel en opbouw, en shakes.

Ik zet dus moeilijk spiermassa aan, ik kan niet genoeg eten en wil toch bijkomen/breder worden.

Wat raaden jullie mij aan. want na al die posts te lezen weet ik het helemaal niet meer :) ???

Is creatine onmisbaar, helpt dit echt bij de spieropbouw? kan ik dit ook verkrijgen in 1 product, een soort shake of pil? samen met eiwitten en koolhydraten...

grtzzz Bedankt allesinds,
 
allereerst welkom hier

en gezien je gewicht eet je niet echt genoeg ik begrijp dat je al veel moet eten in de bouw , maar er kan best wat kippen poten en tonijn bij tog

post je eetgewoonten eens als je wil

als die goed zijn zou je naar sups kunnnen grijpen anders haalt het geen brol uit (vraag dat maar aan paradost)
 
hei la hei la....heb ik gehoord hoor....
 
Pro radost = voor de vriendschap
 
ow oke nu snap ik hem :rolleyes:
 
Creatine is niet onmisbaar om spieren op te bouwen maar het helpt echt wel. Er bestaan wel supplementen waar whey en creatine in zitten maat dat zijn meestal weightgainers en die bevatten ook veel koolhydraten.
 
allereerst welkom hier

en gezien je gewicht eet je niet echt genoeg ik begrijp dat je al veel moet eten in de bouw , maar er kan best wat kippen poten en tonijn bij tog

post je eetgewoonten eens als je wil

als die goed zijn zou je naar sups kunnnen grijpen anders haalt het geen brol uit (vraag dat maar aan paradost)

Hey,

Als ik heel vroeg opsta (6 a 7u) dan ontbijd ik wel eens 2 keer.
Begin ik met een kom kellogs en een stuk fruit en fruitsap.
en om 9.00u ongeveer eet ik 3 a 4 boterhammen met kaas/choco en youguhrt (klein potje). en fruitsap of water.

Smiddags warme maaltijd, konijn, kip, shnitzel met groenten en aardappelen en soep

2 a 3 stuks leo, koek, peperkoek en meestal nog een stuk fruit

avond eten: overschot van de middag, of spek en eiren, of pizza of andere warme maaltijd.

Savonds sowieso een pak koeken of andere zoetigheden. en ik smeer mezelf nog 2 - 4 boterhammen, kort voor het slapen gaan.


Ik moet zeggen, ik ben suikerhoudende dranken gaan weren en drink in de plaats water en thee... en ik viel blijkbaar een beetje af... van 67 naar 65. dit compenseerde ik door voor het slapen gaan nog zuivel of boterhammen te eten.

Ik zou dit graag aanvullen met voedingsmiddelen die mijn spieren sneller voeden en ook genoeg eiwitten en koolhydraten geven, of misschien werk ik soms te veel voor mijn postuur, en krijgen mijn spieren niet de kans om te bekomen van de inspanningen....
 
[oke zit er al redenlijk uit je bent bewust van je eiwitten dat is goed
maaltijd 1
probeer bij je eerste maaltijd tog even wat meer eiwit binnen te krijgen
3.a 4 eitjes bevoorbeelt +_(25gr eiwit)
en pap of bruin brood

maaltijd 2
brood met kip
en bak kwark +_ (40 gram eiwit)

maaltijd 3
zoals je zelf al zecht tonijn kip snitzel +_ (30 gram eiwit)

maaltijd 4
brood en weer een bak kwark of tonijn +_(30 gram eiwit)

enzo veder tot maaltijd 6 of 8

aangezien je -+ 60 kilo bent tog zo rond de 150 tot 200 gran eiwit binnen te krijgen per dag
en goed op je koolhydraten letten bij intensief werk zoals jij doet kunnen die best oplopen

voorbeeld houthakkers aten vroeger met gemak 5000 tot 6000 cals op een dag.
als je te weinig binnnen krijgt zal je lichaam spier omzetten tot energie
en eiwit ook , is dus finest voor je spieren

dus je kan best 4 marsen op een dag eten (1000cals is leuke aanvullig)

probeer eens een maandje zo te eten
en als het echt niet gaat werken wat ik bijna niet kan geloven
probeer dan een shake erbij te doen en andere aavullingen
 
Back
Naar boven