AndroidHealthClinic

Belgen nemen wel eens een snuifje

Bezoekers in dit topic

Silva

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
20 mei 2003
Berichten
2.884
Waardering
2
Cocaïne wordt populairder en Marokkanen rolden 1,7 miljard joints

Bijna 20 procent van de Belgische jongeren die uitgaan snuiven wel eens cocaïne. Het is 1 van de populairste drugs geworden. Volgens de Vereniging voor Alcohol- en andere Drugproblemen grijpen jongeren naar cocaïne omdat het een pak goedkoper is geworden en omdat heel wat bekende sterren het doen. De drugslijn is een campagne begonnen om op de gevaren te wijzen.

Marokkanen rolden in 2007 1,7 miljard joints
In Marokko zijn in 2007 1,68 miljard joints gerold. Dat is 34 procent meer dan in 2005. Dat blijkt uit een berekening van het aantal verkochte stukjes vloeipapier, zo meldt de krant Tel Quel.

Volgens de officiële verkoopcijfers werden in 2007 1,425 miljard vloeitjes verkocht. Trek daarvan die voor tabaksgebruik af en voeg er de illegale markt aan toe, dan komt de krant uit op 1,68 miljard joints. Dat aantal komt neer op 56 joints per Marokkaan per jaar. (afp/adv)

Hoeveel kost het eigenlijk een halve gram in Belgie
 
op het nieuws zeiden ze gisteren 50€ maar ik weet niet meer of het over een halve gram of een gram ging.
 
op het nieuws zeiden ze gisteren 50€ maar ik weet niet meer of het over een halve gram of een gram ging.

Neem aan een gram, zoniet weet ik waar ik volgend weekend ben :D
 
Wie snuift er nu coke ...
 
die prijs zal inderdaad wel overdreven zijn, net zoals het overdreven zal zijn dat 20% van de jongeren snuift :rolleyes: hoogstwaarschijnlijk hebben ze weer net een steekproef gedaan in een of andere achterbuurt en dan ook nog eens net bij de grootste junks.
hier in de buurt is het nooit waar dat 20% snuift. zelfs geen 5% denk ik. roken is een andere zaak.. :o
 
Extreem overdreven waarschijnlijk gwn op het woord gelooft en niet pipi controle gedaan.
 
Inderdaad, elke tiener vind het cool om te zeggen dat hij snuift :roflol:
 
Gram is standaard 50e als je dan tenminste een gram krijgt als je het naweegt is het vaak 0,7/0,8
 
die prijs zal inderdaad wel overdreven zijn, net zoals het overdreven zal zijn dat 20% van de jongeren snuift :rolleyes: hoogstwaarschijnlijk hebben ze weer net een steekproef gedaan in een of andere achterbuurt en dan ook nog eens net bij de grootste junks.
hier in de buurt is het nooit waar dat 20% snuift. zelfs geen 5% denk ik. roken is een andere zaak.. :o

Ik dacht toen ik negentien was ook dat alleen gangsters en junks snoven, maar nu ben ik niet meer zo naief. Ze testen ook regelmatig het afvalwater op sporen van coke en wat men daar aantreft strookt ongeveer met deze cijfers. Dat je het niet ziet wil niet zeggen dat het niet gebeurt. ;)
 
schnatz in die naas.....veer weite wael wat lekker is....
 
Iedereen heeft wel eens gesnoven zowat, of je moet echt nooit in die omgeving in aanraking komen, maar er zijn er maar weinig die nog nooit hebben gesnoven denk ik.
 
Ik dacht toen ik negentien was ook dat alleen gangsters en junks snoven, maar nu ben ik niet meer zo naief. Ze testen ook regelmatig het afvalwater op sporen van coke en wat men daar aantreft strookt ongeveer met deze cijfers. Dat je het niet ziet wil niet zeggen dat het niet gebeurt. ;)
true , heb dingen gezien van bazen van me pa s werk tot aan vaders van vriendinnen van me en ja de meiden vertellen mij dat hun papa anti drugs is , en savonds zie ik hem weer fears and lothing in las vegas na spelen.
 
die prijs zal inderdaad wel overdreven zijn, net zoals het overdreven zal zijn dat 20% van de jongeren snuift :rolleyes: hoogstwaarschijnlijk hebben ze weer net een steekproef gedaan in een of andere achterbuurt en dan ook nog eens net bij de grootste junks.
hier in de buurt is het nooit waar dat 20% snuift. zelfs geen 5% denk ik. roken is een andere zaak.. :o

Weet wel zeker dat hier in de buurt meer dan 20% van de jongeren regelmatig snuift. En dit is hier zeker geen achterbuurt.
 
Laatst bewerkt:
maar zoals duidelijk is is dat afhankelijk van buurt tot buurt. grote steden en achterbuurten, hier en daar eens een kleine buurt,...
hier is het niet zo.
die mensen hebben weer gewoon op een verkeerde plek rondgevraagd, ze zullen nooit een realistisch beeld krijgen van het cocaine gebruik. misschien wel als ze het afvalwater checken.. realistischer toch.
 
Bij mij in de buurt wordt ook ontzettend veel gesnoven.. Een bekende van mij heeft een poosje gedeald en voor 1000 euro kreeg hij 50 gram.

Die deelt hij op in pakketjes van 0,8 dan heb je iets van 63 pakketjes. Die verkocht hij weer voor 40-50 euro en dan zit je zo aan €2000,- winst per maand. Gouden business!

Edit: hij verdient nog meer bedenk ik me want die coke versneed hij ook nog met speed of fijngestampte paracetamol/calciumpillen. Zo zit er nog maar iets van 0,5-0,6 gram coke in een zakje!
 
Bij mij in de buurt wordt ook ontzettend veel gesnoven.. Een bekende van mij heeft een poosje gedeald en voor 1000 euro kreeg hij 50 gram.

Die deelt hij op in pakketjes van 0,8 dan heb je iets van 63 pakketjes. Die verkocht hij weer voor 40-50 euro en dan zit je zo aan €2000,- winst per maand. Gouden business!

Edit: hij verdient nog meer bedenk ik me want die coke versneed hij ook nog met speed of fijngestampte paracetamol/calciumpillen. Zo zit er nog maar iets van 0,5-0,6 gram coke in een zakje!

Alsof je maat zuivere coke kreeg
 
gestekt?

@maiskorrel. yup hij kreeg echt krijt, veel puurder kun je het niet krijgen. Hij heeft het wel is uitgekookt en toen bleef bijna alles over.
 
Back
Naar boven