MuscleMeat

Foto's na 2 jaar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wietze

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
6 jan 2006
Berichten
101
Waardering
0
....
 
Laatst bewerkt:
geef een beetje meer aandacht aan de borst voor de rest ziet het er al goed uit mss bf ies naar beneden
 
...
 
Laatst bewerkt:
netjes , verder zo :thumb:
 
Voor 2 jaar trainen en op jou leeftijd heb je de potentie om groot te worden.
er zijn weinig jongens van jou leeftijd die 100kg drukken (bp). Zorg dat jou voeding goed is en telkens voor 200% traint , maar dat zal je ervaren begeleider je al meegegeven hebben.
Hoe vaak train je per week?
 
Op je 18e 100kg benchen is niet bijzonder hoor..
 
ik zeg niet dat het heel bijzonder is, maar dat de spoeling dunner wordt boven de 100 bp met die leeftijd. ik ken ook een jongen van 20 die 175 kg drukt.
 
Op je 18e 100kg benchen is niet bijzonder hoor..

Ik vind dat best bijzonder. Er zijn niet veel mensen die dat kunnen op die leeftijd.

Foto's zien er goed uit, alleen bf een beetje omlaag werken.
 
....
 
Laatst bewerkt:
ik vind het niet speciaal, vet eraf en er blijft niks over. ik dacht ook altijd dat ik groot was, toen kwam ik er achter dat er ongeveer 15kilo vet af moest. ook bij jou, je zit boven de 20%, cutten en je bent niks meer.

ik wil je niet demotiveren ofzo, maar een hoog bf is nergens goed voor(alleen voor je ego, in kleding). zorg dat je het vet er langzaam aftraint. goed voedingsschema ertegenaan, je vet niet voeden(uitgaan van je spiermassa dus). en dan 100 boven onderhoud gecombineerd met wat cardio. of je nou 100kcals of 1000kcals boven onderhoud zit, het lichaam merkt er wat spiergroei betreft niks van.
 
...
 
Laatst bewerkt:
18jaar, ziet er goed uit man!
bf wel niet te veel meer laten oplopen (vooral opletten met je middel, regelmatig wat cardio erbij gooien)
suc6 en blijven knallen!!
 
Ben het hier wel met schapendoedel eens, voor 2 jaar bouwen heb je nog niet heel veel bereikt. Zou je bf% wel in de gaten blijven houden.
 
Sorry, maar voor 2 jaar vind ik het eigenlijk niet zo goed. Als ik je zo zie lijk je gwn een redelijk mollige kerel die amper traint.

No offense.

Maar ik zou ook wat andere fotos nemen.
 
Back
Naar boven