AndroidHealthClinic

Breaking News George Bush Zal rond November Iran aanvallen

Bezoekers in dit topic

houston

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 jun 2005
Berichten
3.657
Waardering
23
Lengte
2m29
Massa
44kg
Vetpercentage
28%
ll
 
Laatst bewerkt:
Kill bush.
 
Kill 'Em All:shoot::devil::woot:
 
Komen er nog meer Nederlandse doden.
 
Lachertje, denken jullie nou echt dat ze deze oorlog gaan starten, ik weet zeker van niet.Dit zou tever gaan....

Wat denk je dat er zal gebeuren ? Het gaat al slecht met de economie van de us.

En een nieuwe president als obama zal deze oorlog stoppen.
 
Obama ,Obama,Obama al die rednecks waar Amerika 90 procent uit bestaat gaan op McCain stemmen ,dus Obama kan lekker met Hilary gaan rommelen ofzo.
 
dat is goed voor de industrie

we kunnen mss een pooltje opzetten welke datum het gaat gebeuren....;)
 
Bush heeft al zachte woorden gesproken toen hij europa bezocht een maand terug en wil dit netjes af gaan sluiten, er word niet op het laatste moment nog een oorlog gevoerd.

Er zal binnekort denk ik vrede zijn.
 
Wat een bullshit weer, die lui kunnen na meer dan 5 jaar niet eens de orde houden in een grote zandbak met een bevolking iets groter dan Nederland, wtf gaan ze dan in Irak doen? Zelfs Bush is niet dom genoeg om nog een oorlog te beginnen terwijl ze hun handen al vol hebben met 2 andere.
 
:roflol: en dan ons beschuldigen dat we geloven in sprookjes


hehehe wat een kind ben je ook he

Als obama president word gaan de troepen teruggetrokken worden en word er al helemaal geen nieuwe oorlog gestart.

Dat bedoelde ik met vrede, maar echte vrede zal er niet zijn zolang die terroristen er nog zijn.
 
obama heeft juist gezegd dat hij heel wat troepen naar afghanistan wil overbrengen..
 
ll
 
Laatst bewerkt:
Als obama president word gaan de troepen teruggetrokken worden en word er al helemaal geen nieuwe oorlog gestart.

Dat bedoelde ik met vrede, maar echte vrede zal er niet zijn zolang die terroristen er nog zijn.

Kijk eerst zijn speeches maar en ga dan rondpraten.. Hij trekt de troepen terug uit Afghanistan... En wilt de "druk" opvoeren op Iran.

Oprotten met Obama dus.
 
Kijk eerst zijn speeches maar en ga dan rondpraten.. Hij trekt de troepen terug uit Afghanistan... En wilt de "druk" opvoeren op Iran.

Oprotten met Obama dus.

Hij wilt juist meer troepen in Afghanistan en minder in Iraq,kwam vandaag nog op het nieuws.
 
bush of obama..oorlog komt er zowieso! het is gewoon een kwestie van tijd.
 
**** bush, hij durft het gewoon niet, klaar. Grote praatjes.
 
Back
Naar boven