MuscleMeat

Je leven omgooien (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

MacB

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
2 jun 2007
Berichten
12.077
Waardering
5
Wie denkt er wel eens aan....

nou ben ik zelf nog vrij jong dus heb nog weinig te zeuren over de sleur van het leven. Maar lijkt me wel vet om gewoon alles te verkopen ofzo (voor zo ver ik wat heb :roflol: ) en heel de wereld afreizen en beetje op locatie bij beunen. OF gewoon scholen bouwen in afrika ofzo...beetje mn geweten boosten :D
 
Heb het al eens gedaan. M'n huur opgezegd, auto en m'n inboedel verkocht en naar Spanje vertrokken. Twee jaar lang me de tyfus gefeest/gewerkt/geleefd.

En nu ben ik weer terug. :D
 
Nadat ik terug kwam van Thailand heb ik echt overwogen om naar daar te verhuizen met mijn kapitaal. Mijn ouders hebben me toen tegen gehouden
 
Nadat ik terug kwam van Thailand heb ik echt overwogen om naar daar te verhuizen met mijn kapitaal. Mijn ouders hebben me toen tegen gehouden

:roflol:

Hoe gaat het met Chlamidia ?
 
nope, ben overal al geweest en tis oost west thuis best ;)
 
Zelf zie ik het mij ooit ook nog eens doen maar eerst nog wat enkele jaren m'n huidig leven opbouwen.

@Jizza: wat heb je dan gedaan toen je daar toekwam? Vertel eens er wat over:)
 
Na de film Into the wild gekeken te hebben, zat ik er ook aan te denken:rolleyes:
 
Ja toen ik 19 was dacht ik, ik ga weg uit Nederland.... wie gezegd zo gedaan.. met 20 woonde ik in Basel (CH) .
Nu met 39 jaar ben ik nog steeds weg uit Nederland, en spijt heb ik er niet van.
 
Ja, nu doen! Schiet op MacB. of heb je weer een hongerdelirium?
 
Lijkt me niet echt makkelijk om alles en iedereen hier achter te laten, maarja nieuwe mensen leer je zo kennen.
 
ik heb er ook al veel aangedacht nu rij ik biutenland dus kom overal en wie weet als ik ooiet een vaste rit heb spanje belgie verhuis ik messchien nog wel
 
Lijkt me niet echt makkelijk om alles en iedereen hier achter te laten, maarja nieuwe mensen leer je zo kennen.

Niet makkelijk, maar wel spannend. ;)
als je jong bent moet je ook eens "gekke" dingen doen, en als je oud bent trouwens ook :P
 
ik heb er ook al veel aangedacht nu rij ik biutenland dus kom overal en wie weet als ik ooiet een vaste rit heb spanje belgie verhuis ik messchien nog wel

Dan zal een andere taal leren moeilijk voor je zijn aan je spelling te zien ;)

Niet makkelijk, maar wel spannend. ;)
als je jong bent moet je ook eens "gekke" dingen doen, en als je oud bent trouwens ook :P

Ach ja, ooit... ;)
 
Verlost van het klote weer hier :D
 
Ach, elke dag kapot gaan van de hitte is ook niet alles, maar een enkeltje Spanje zou me niet tegenvallen denk ik.
 
@Jizza: wat heb je dan gedaan toen je daar toekwam? Vertel eens er wat over:)

Ik was 17 toen ik uit huis ging. Probeerde een studie, probeerde te werken, maar voelde me steeds niet helemaal 'thuis'. Heb toen de hele teringzooi te koop aangeboden en m'n huur opgezegd en ben naar Spanje vertrokken. Ik heb eerst 2 maanden m'n geld op zitten maken in Barcelona en ben toen naar Mallorca vertrokken om te werken.
Heb daar echt van alles gedaan, van receptiewerk (ik spreek 4 talen vloeiend) tot aan barkeepen. Heb zelfs nog zwembaden schoongemaakt. Als het maar geld in het laatje bracht.
Bij bijna alle werkgevers zat kost en inwoning inbegrepen. Veel verdien je niet, maar je bent ontzettend veel ervaringen rijker na die periode.
Ben teruggegaan, omdat Mallorca niet een plek is om vast te gaan wonen vanwege de ontzettend trage winterseizoenen.
 
Zweden lijkt me wel wat, maar het klimaat is nog slechter dan hier. :(
 
Back
Naar boven