Fitness Seller

30 mm barbell die belastbaarder is dan 200 kg

Bezoekers in dit topic

Arconis

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 aug 2007
Berichten
344
Waardering
7
Heb een aantal maanden geleden bij fitness-seller een barbell besteld die belastbaar is tot 200kg. Ik bennu weer opzoek naar een nieuwe 30mm barbell die belastbaarder is dan 200kg.

Nu heb ik op de site van fitness-seller wel 50mm barbells gezien die veel zwaarder belast kunnen worden en aangezien het middenstuk van 50mm barbells ook "maar" 30mm is zou er in theorie dus ook 30mm materiaal beschikbaar moeten zijn dat dit aankan. Althans dat is mijn redenatie :rolleyes:

Hartelijk dank (in karma uiteraard :p) voor diegeen die mij verder kan helpen.
 
Laatst bewerkt:
Heb je hem al eens overladen met +200kg? Doorgaans kunnen ze dat wel aan hoor ;)
 
Nou sanca, nu ga jij veel karma ontvangen. :D
 
Gijs had op vakantie er aleens veel meer dan 200kg aan gehangen, zal best goed gaan.
 
Heb ook bij het trainen een stang van 30 mm. waarmee ik al 260kg gedeadlift heb. Gewoon proberen. De stang moet je niet meer gebruiken als de stang blijvende vervormingen heeft. Zolang je niet ineens 50kg meer aan die stang hangt zal hij echt nooit bezwijken.
De stang mag ook best een stukje doorbuiten, zolang hij maar terugbuigt. Als dat niet zo is is het wel foute boel.
 
Back
Naar boven