Fitness Seller

Breaking News Radovan Karadzic gearresteerd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Moeten er 3 topics over zijn? :slotje:
 
Dutchbat had ook beter zn best moeten doen................,Karremans was ook niet geschikt voor zn functie ,door hem zijn er 8000 moslims vermoord in Srebrenica.

Behoorlijk kansloze reactie. Jij weet dus niet hoe het er in de politiek en in het leger aan toe gaat.
 
Wat een onzin, Dutchbat maakte geen kans man tegen een overmacht. NL is daar toen gewoon door andere landen in de steek gelaten.

Vooral door een Nederlander zelf. Van Baal is zeer nalatig geweest toen de meldingen binnenkwamen over een dreigende aanval op Srebrenica.

Maar het laakbare gedrag van van Baal en Karremans is veel minder ter zake doend dan de toegepaste genocidale acties op de Bosniers gepleegd door de mannen van Mladic. Het moorden is gedaan door achterlijke nationalisten.

Verder blijft het natuurlijk altijd wel 'humor' dat de meest getroffen groep wordt aangewezen als groep die minimaal even schuld draagt. Net zoiets als :

Ja maar de Joden waren ook geen lieverdjes. Ja maar de Tutsi's hebben ook Hutu's vermoord. Ja maar de Armeniers waren al agressief voordat de Turken begonnen. Ja maar **** you stelletje k*t negationisten.
 
Op diverse fora zie ik vaker pro Servisch sentiment waar ik nogal onpasselijk van word. Zoals bij Stop Islamisation of Europe: http://sioe.wordpress.com/

[Afbeelding niet meer beschikbaar] (let ook op het lettertype, dat is veelzeggend IMO)
En hier ook enkele vergoelijkingen van de Servisch nationalisten onder het mom van de wandaden van moslims zijn erger. Dat zal wel niet anti moslims sentiment zijn maar bij SIOE is dat wel degelijk wel het geval. De haat tegen moslims die blijkbaar zo groot is dat de genocide gebagitaliseerdt wordt en de Servische nationalisten als slachtoffer van een groot leed veroorzaakt door moslims neergezet worden. Ik kan er met mijn pet niet bij. Is het geheugen zo kort, de toespraak van Karadzic vergeten die heel kort na de val van Joegoslavië zijn nationaal parlement toespreekt met zijn plan het hele gebied in een levende hel voor andere etnische groepen te maken? Ook vergeten dat hij echt van zijn woord een daad maakte. Dit is de man die een van de hoofdschuldigen is aan alle ellende. Laat hem lekker wegrotten de klootzak.
 
Wie is dat en wat heeft ie gedaan? :o
 
Wat is belangrijker :regels of mensenlevens?

Zonder regels is er chaos en willekeur en dat is niet in het belang van mensenlevens. Een leger heeft een protocol nodig, probleem is echter dat er een protocol was over luchtsteun e.d., die regel werd niet gevolgd en dat koste mensenlevens.
 
**** you stelletje k*t negationisten.

Dat is een nieuw woord voor me, maar wel zeer to the point, negationisme. Revisionisme kende ik wel maar dat is pro de zienswijze die een subgroep heeft en contra de algemeen aanvaarde geschiedenis.
 
Dat is een nieuw woord voor me, maar wel zeer to the point, negationisme. Revisionisme kende ik wel maar dat is pro de zienswijze die een subgroep heeft en contra de algemeen aanvaarde geschiedenis.

Revisionisme is gebruik maken van nieuwe methoden om te komen tot meer bewijzen. Negationisten ontkennen of bagataliseren gewoon zaken terwijl de bewijzen gewoon in tegenspraak zijn met hetgene wat zij aandragen. Negationisten noemen zichzelf wel graag revisionisten maar dat tuig heeft meestal een vooringenomen standpunt waarbij ze dan zelf allerlei 'bewijsmateriaal' en theorieen verzinnen.
 
Zo'n rare vraag vind ik het niet van hem, toen die klootzak zijn wandaden begon werd Keranos net geboren. :rolleyes:

Dat zag ik en daarom gaf ik ook antwoord. Moest er ook aan denken, voor mij is het alsof het heel recent is maar iemand van 15 heeft het natuurlijk niet bewust meegemaakt. (maar zelf de naam in google inkloppen had ook gekund :p )
 
Slotjuuuhhhhhhhh!
 
De Bosnisch-Servische oud-president Radovan Karadzic is gearresteerd in Servie.Het Joegoslavietribunaal heeft dat bevestigd..............

heel goed
nou die andere 2 goorlappen nog
 
Nu is het wachten tot die ellendeling zich ophangt in z'n luxe-cel.
 
Hij zal zich niet ophangen maar net als die andere knakker zichzelf vergiftigen met medicijnen
 
Kan hij niet uitgeleverd worden aan die moslim groeperingen in de balkan? :D
 
Back
Naar boven