XXL Nutrition

bitch tieten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sucre

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
31 mei 2007
Berichten
84
Waardering
0
Beste mensen,
Ik ben 1,92 en weeg 102, heb kleine overgewicht en train laatste tijd veel maar heb grote tepels. Wat kan ik daar aan doen?
 
Ligt er aan. Als het vet is, dan kan je het wegkrijgen door te trainen en te cutten. Als het klierweefsel is (gyno) is het alleen weg te krijgen door middel van een operatie.
 
Kost 3000 euro?
Veel geld is dat .
 
Kost 3000 euro?
Veel geld is dat .

Als je het slim speelt wordt het gewoon vergoed. Ligt ook een beetje aan welke verzekering je hebt maar ik ken iemand die het 2 maanden terug vergoed heeft gekregen.
 
Gewoon lekker veel cardio doen, en het komt goed :thumb:
 
Gewoon lekker veel cardio doen, en het komt goed :thumb:

Als het echt gyno is kan je cardio doen totdat je 30kg weegt, maar dan ga je nog eerder dood dan dat je gyno weg gaat.
 
Als het echt gyno is kan je cardio doen totdat je 30kg weegt, maar dan ga je nog eerder dood dan dat je gyno weg gaat.

Idd...beetje domme opmerking om direct zoiets te zeggen terwijl iemand er misschien echt mee zit. Als het gyno is (waar ik wel vanuit ga) kan het alleen operatief verwijderd worden.
 
Sucre, dat je misschien tits hebt wil niet zeggen dat je als een ongestelde vrouw moet reageren. Dus bied pietje je excuses aan ..hop hop. ..
 
Als je het slim speelt wordt het gewoon vergoed. Ligt ook een beetje aan welke verzekering je hebt maar ik ken iemand die het 2 maanden terug vergoed heeft gekregen.
Enige probleem.. je weet nooit of je een goede chirurg gaat krijgen. er zitten er heel veel tussen die de gyno grotendeels laten zitten en/of lelijke littekens maken :eek: Als je zelf naar een top-privékliniek stapt weet je tenminste dat je kwaliteit krijgt, ook al is het peperduur.
 
allemaal bedankt voor je reacties!!

Hoop geld voor zon operatie.. wel jammer hoor denk tog dat het gyno is! Ook heb ik als het koud is zeg maar hele kleine tepels, maar zodra ik het gewoon warm heb zijn ze echt groot.
mvg mike,
 
Back
Naar boven