AndroidHealthClinic

All Around the World (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Cadinu

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2008
Berichten
14
Waardering
0
Prachtige oefening. Maar kan nergens info van het inet halen, waarschijnlijk omdat het niet de officiele benaming is.

Je ligt op een bankje.

Twee dumbbells boven je kruis houden (CM of 10) in een verticale positie. Dan breng je ze allebei tegelijk in een boog naar achter met als eindpositie gestrekte armen achter je hoofd. De dumbbells staan nu in een horizontale positie.

Ik vind 'm uiterst effectief maar wil toch wat meer info over deze exercise.

Weet iemand de ''officiele'' benaming van deze oefening??

Of als iemand deze al kent, is deze oefening een voor de gehele borst? Of pakt die 'm toch wat meer voor de middle chest?

Alvast bedankt.
 
Gewoon Arround the World
(en zeg hier nooit dat je middle chest traint :p)

Exercise Guides

There Were 14 Exercises Found.

You can sort these exercises by using the pulldown menus below.



Helpful Links: Anatomy Of The Chest - Chest Articles

Around The Worlds

Exercise Data
Main Muscle Worked: Chest
Other Muscles Worked: Shoulders
Equipment: Dumbbell
Mechanics Type: Compound

Tips: Grab two dumbbells and sit on a bench. Now put the dumbbells face up towards the ceiling on your upper thighs while keeping your elbows slightly bent. Now move the barbells, not up, but around as if you are drawing an angel in the snow. Bring them behind your head so that they touch each other and return to the original position. This movement is great for getting a pump in the chest.


http://www.bodybuilding.com/fun/videos/2008/aroundtheworld.wmv
 
Ah bedankt!


''This movement is great for a pump in your chest.''

Dat klopt! Hoewel ik deze in eerste instantie onderschatte, bleek die toch zwaarder te zijn dan deze daadwerkelijk doet lijken.
 
ja..en aan pomp heb je ontzettend veel...
 
Je binnenkant borst heeft geweldig baat bij een goede pomp hoor ;)

Das waar en door cross overs te doen wordt je binnenkant borst ook dikker...allemaal door deze geweldige pomp...Dus geen compounds meer, slechts isoleren voor een mega pomp. Het beste is dan 6 oefeningen van 3 sets! Met 18 sets is de pomp HUGE!:eek::rolleyes:

:orly:

:yarly:
 
Das waar en door cross overs te doen wordt je binnenkant borst ook dikker...allemaal door deze geweldige pomp...Dus geen compounds meer, slechts isoleren voor een mega pomp. Het beste is dan 6 oefeningen van 3 sets! Met 18 sets is de pomp HUGE!:eek::rolleyes:

:orly:

:yarly:

:roflol: whahaha :roflol:
 
Ja en dat is toch iets waar je gehele borst er beter door uit komt te zien.

Ik heb wel problemen met het ontwikkelen van de binnenkant borst aan de bovenzijde. Tips??

Eens proberen om meerdere setjes cross-overs te doen en de all around wat vaker doen.
 
Ja en dat is toch iets waar je gehele borst er beter door uit komt te zien.

Ik heb wel problemen met het ontwikkelen van de binnenkant borst aan de bovenzijde. Tips??

Eens proberen om meerdere setjes cross-overs te doen en de all around wat vaker doen.

Ik zei het nog in mijn andere post dat je dat hier niet moest zeggen :p

I smell a flame coming up :D
 
Ja en dat is toch iets waar je gehele borst er beter door uit komt te zien.

Ik heb wel problemen met het ontwikkelen van de binnenkant borst aan de bovenzijde. Tips??

Eens proberen om meerdere setjes cross-overs te doen en de all around wat vaker doen.


:orly::rolleyes:

edit: En nog aan de bovenkant ook...ofwel de vraag: "Hoe train ik mijn binnen bovenborst?"...Nou??
 
Hmm binnenkant bovenborst is bullshit...ben ik achter gekomen:p


Laat ik het er maar op houden dat ik de komende borst training voor de geweldige pomp ga...
 
De enige pomp die nut heeft is een fietspomp.
 
Hmm binnenkant bovenborst is bullshit...ben ik achter gekomen:p


Laat ik het er maar op houden dat ik de komende borst training voor de geweldige pomp ga...


Pomp is ook redelijk overrated!
 
Is dat niet een voetbaltruc :P?
 
Laat ik het er maar op houden dat ik de komende borst training voor de geweldige pomp ga...

bij dit soort oefeningen word de spier voornaamlijk isometrisch belast. De vraag is in hoeverre je een pomp krijgt van een isometrische belasting..


Als isometrische bealstingen een enorme pomp zoudee geven dan zou iedere BB voor een wedstrijd een bullworker meenemen.
 
Back
Naar boven